quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het de mening van het publiek toch ..
dit jaquote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef chufi het volgende:
Er is gewoon geen synergie tussen de spelers en daarom werkt het niet ,, En Memphis is never de oplossing
Uhuh inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef chufi het volgende:
Er is gewoon geen synergie tussen de spelers en daarom werkt het niet ,, En Memphis is never de oplossing
Waren ze vroeger echt beter of de rest gewoon slechter?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef kree het volgende:
weet je wat ik altijd denk he met voetbal ook. ze krijgen echt vermogens betaald ook? Dus mag je iets van ze verwachten ofzo?
jaren al is NL niet meer zo goed als ze vroeger waren.
hmmm ik denk dat het meer was vroeger hecht team enzo. en uit Holland (zoals het wmb zou moeten zijn(. dat hele aankopen van goeie spelers (of ze dachten). deed er niet goed aan.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waren ze vroeger echt beter of de rest gewoon slechter?
Het wisselt gewoon.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou ik wens ze alle goeds, maar denk niet dat ze het tot kwart gaan redden helaas.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wisselt gewoon.
Soms heb je een goed team, soms heb je een matig team.
En NL heb al te lang een matig tot zwak team.
Hoe simpel wil je het hebben ... De trainer staat niet in het veld en speelt niet ... In het veld doe je vaak meer op je gevoelquote:
quote:
de rest is beter geworden ...quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In theorie heb je echt gelijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe simpel wil je het hebben ... De trainer staat niet in het veld en speelt niet ... In het veld doe je vaak meer op je gevoel
Ik ben echt niet meer goed op de hoogte van de spelers tegenwoordig dus ik kan dan niet echt een mening hebben.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ik denk dat het meer was vroeger hecht team enzo. en uit Holland (zoals het wmb zou moeten zijn(. dat hele aankopen van goeie spelers (of ze dachten). deed er niet goed aan.
owh ik ook hoor wat volg voetval verder niet zo, behalve WK enzo.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben echt niet meer goed op de hoogte van de spelers tegenwoordig dus ik kan dan niet echt een mening hebben.
En we zullen het zien komende weken, of ze er nog iets van gaan bakken.
Wat ik al tegen Kree zei, ik weet er momenteel te weinig van, de spelers. Wel jammer dat het nu niet zo'n best team is.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wisselt gewoon.
Soms heb je een goed team, soms heb je een matig team.
En NL heb al te lang een matig tot zwak team.
Oh ja, die is jarig. Helemaal vergeten.quote:
Dit ja, voetbal boeit mij niet zo alleen een ek of wk vind ik dan wel weer geinig, net zoals olympische spelen.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:13 schreef kree het volgende:
denk choco en ik zijn allemaal niet op de hoogte enzo
Maargoed vinden we nog leuk dat NL wil winnen
dit ja en zo denk ik ook.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, voetbal boeit mij niet zo alleen een ek of wk vind ik dan wel weer geinig, net zoals olympische spelen.
Dat zeker, is al voorbij mijn bedtijd.quote:
wie weet. ik hoop nog steeds dat NL kan winnen. maar toch he vond het allemaal weer te lafjes en niet aanvallende genoeg. zeker niet als ze voorstaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:20 schreef chufi het volgende:
Ach Japan was de zwaarste tegenstander en dat is inmiddels gebleken .. Zweden en Tunesie ruimen we ruimschoots op
WK dusquote:Op maandag 15 juni 2026 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, voetbal boeit mij niet zo alleen een ek of wk vind ik dan wel weer geinig, net zoals olympische spelen.
Er is nog weinig overtuigents geweest dat er uit sprong ,, Op Duitsland eerder vandaag na, maar ja tegen Curacao is het toch ook wel simpel winnen .. geen 10-0 maar 5-1quote:Op maandag 15 juni 2026 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
wie weet. ik hoop nog steeds dat NL kan winnen. maar toch he vond het allemaal weer te lafjes en niet aanvallende genoeg. zeker niet als ze voorstaan.
lol ik niet eigenlijk. omdat voetbal me niet zoveel boeit/quote:
quote:
ik heb nog hoop. en hoop echt ook en sta voor NL.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is nog weinig overtuigents geweest dat er uit sprong ,, Op Duitsland eerder vandaag na, maar ja tegen Curacao is het toch ook wel simpel winnen .. geen 10-0 maar 5-1
Eerst zien, dan gelovenquote:
Tunesie won bijna van Oostenrijk , maar Zweden was kansloos tegen Norway ... zoiets .. Moet kunnenquote:
Daarom zeg ik, eerst zien, dan geloven,quote:Op maandag 15 juni 2026 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tunesie won bijna van Oostenrijk , maar Zweden was kansloos tegen Norway ... zoiets .. Moet kunnen
wat is die en tegen wie en wanneer?quote:
Alles kan, maar niet voor Nederlandquote:Op maandag 15 juni 2026 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, eerst zien, dan geloven,
want ja, het kan.
Nederland heeft vandaag ook netjes 2 keer gewonnenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles kan, maar niet voor NederlandMaar wie weet
Zweden of Tunesie ... ik weet ook niet wie we eerst krijgenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat is die en tegen wie en wanneer?
ik volg het niet genoeg
ik heb ook niet weinig hoop voor dat WK. maargoed denk het kan nog wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles kan, maar niet voor NederlandMaar wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |