Echt wel, zeker omdat de tegenstander Japan is, die zijn daar extra goed in.quote:
Zekers, dat is wel te zien ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt wel, zeker omdat de tegenstander Japan is, die zijn daar extra goed in.
Dat kan ook, van normaal of zo.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:47 schreef maily het volgende:
[..]
dat liedje toch?
en ik denk "oehoe oehoe"
Morgen?quote:
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook, van normaal of zo.
Nadat ik het had ingevoerd dacht ik, oh een uil.
Oh ja, die ken ik ook. En inderdaad. Dan houden we het op dit liedje.quote:
Voetbal kan heel leuk zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik dacht dat jij voetbal leuk vond. Of alleen maar Ajax dan of zo.
Ik vind dat een kutplaat.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik ook. En inderdaad. Dan houden we het op dit liedje.
Aha, ja dat weet ik allemaal niet dus kan nu kijken zonder al die extra irritaties.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voetbal kan heel leuk zijn
NL is al jaren smerig,
en dan die ******* als koots
Nu zal gullit wel weer boos worden
Dat zal ik maar niet zeggen, ik wil geen ban.quote:
Dat is helemaal prima.quote:
Dit toernooi is hoe dan ookquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, ja dat weet ik allemaal niet dus kan nu kijken zonder al die extra irritaties.
vrees met grote vrezen voor NL in de rest van dit hele WK. Maarja je weet nooit he.quote:
Ok, weet ik dat ook weer.quote:
Hmmmm, een KUTplaat,quote:
Nou nou, rustig, denk aan je hart.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit toernooi is hoe dan ook![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal is zo'n toernooi pas leuk als NL naar huis is.
Laatste keer dat NL leuk was was met Van Basten als coach. Toen ze nog lieten zien wat voetbal eigenlijk is.
Alsof alles aan de koots ligt ..? Je staat als speler toch op het veld en moet het zelf doen ...quote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voetbal kan heel leuk zijn
NL is al jaren smerig,
en dan die ******* als koots
Nu zal gullit wel weer boos worden
Mijn hart gaan ze morgen wel weer bekijkenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou, rustig, denk aan je hart.Het is maar voetbal.
In theorie heb je heel erg gelijk,quote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof alles aan de koots ligt ..? Je staat als speler toch op het veld en moet het zelf doen ...
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn hart gaan ze morgen wel weer bekijken
Is het de mening van het publiek toch ..quote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie heb je heel erg gelijk,
maar, in praktijk .......
Zullen ze me morgen wel vertellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |