abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 08:28:49 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221105901
Zomers in mijn oude flat waren echt reden genoeg om te emigreren, sterkte ...
Ik ga de was ophangen, vanmiddag zou het hier gaan onweren.
Nou hebben we altijd pech en waait het meestal zo over onze berg weg.
Maar als het toch los zou gaan dan is de was wel droog voor die tijd.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 21 juni 2026 @ 08:29:49 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221105903
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:32 schreef Ynske het volgende:
Vandaag mag de kleine man weer optreden. In de musical Hand en Grietje O+
Ik hoop wel dat ze de zaal een beetje kunnen verkoelen. Lijkt me anders wel zwaar voor spelers en publiek.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221105938
Wat leuk @Ynske veel plezier.

Hier had de jongste zn beste vriend te logeren vannacht ze hebben in de woonkamer geslapen en waren al weer vroeg wakker... Zelf werd ik wakker met knetterende koppijn achter mn oog... Na de koude kraan op mn hoofd lijkt t wel minder te worden..

Hier de eerste vaderdag zonder vader, en hoewel we helemaal niet zoveel waarde hechten aan dit soort dagen is het toch een gek idee... Vaderdag zonder vader. De vader van de kinderen is er natuurlijk ook niet en er is momenteel weinig contact, iets wat de jongste met knutselen toch wel lastig vond. Hij heeft gewoon iets voor zichzelf geknutseld ipv de verplichte vaderdagknutsel.
Anyway,hele fijne vaderdag voor alle vaders en een knuffel voor degene in een zelfde soort situatie.

Wij gaan vanmiddag lekker naar het zwembad, toch ideaal zo'n bad om de hoek met een abonnement.
S. 2014
J. 2016
pi_221106459
Ah ja, vaderdag vandaag. Zei het van de week tegen zoon en die haalde zn schouders op. Zegt genoeg :+
Had hij voor zn pa een staatslot gekocht met zn verjaardag, zag hem pas na de trekking dus dat lot heeft ie niet eens meer gegeven. Moet nog kijken of er iets op gevallen is 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 21 juni 2026 @ 11:15:53 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221106515
Ik trek dit jaar de warmte heel slecht. Normaal kan ik er beter tegen. Superslecht geslapen ook vannacht.

Zo toch wel in beweging komen want we krijgen visite dus nog wel even opruimen.

En kinderen uit bed trommelen voor vaderdag.
  zondag 21 juni 2026 @ 12:31:51 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221107859
De vader van mijn kinderen is fietsen in België. Dus geen vaderdag ontbijt voor hem.
Misschien een koud biertje als hij straks thuis komt:

Sterkte gm87
  zondag 21 juni 2026 @ 12:45:31 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221107942
Hier ook gek, de eerste keer zonder mijn vader en tegelijkertijd... ik had zelf sws niet zo heel veel met deze dagen, ook niet voor mezelf. Maar toch is het even gek. Dat je gewoon helemaal niks hoeft. (F gaat nooit naar zijn ouders op deze dagen, dus daar hoeven we ook niet heen.)
Ik zit heerlijk in de airco te werken en vanmiddag gaan we het water op. O+

En ondertussen kijk ik op fb reels van het oranje legioen in de VS. Ik heb heel weinig met voetbal over het algemeen, maar ik word zo blij van die filmpjes van die hossende mensenmassa! O+
***
  zondag 21 juni 2026 @ 12:47:50 #208
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221107964
Hier ook de eerste vaderdag zonder vader, en hetzelfde gevoel @BE.
Hij is er niet meer, ik denk elke dag aan hem, het if wel goed zo, maar toch...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 21 juni 2026 @ 12:57:40 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221108145
Be en ohoh jullie ook sterkte
pi_221108341
Sterkte voor degenen die moeite hebben deze dag!

Dweiltip voor als de luchtvochtigheid boven de 70% in huis is: zet de deuren tegenover elkaar open en een ventilator op heen en weerstand en tis zo droog 8-)
Ga ik nu stofzuigen :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 21 juni 2026 @ 13:11:39 #211
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221108366
Nou, zometeen misschien het moment dat Jetten excuses gaat aanbieden aan de Molukse gemeenschap, live op tv.
Oprecht zuur dat mijn vader dit nooit zal horen, ondanks dat wij niet afstammen van de KNIL militairen.
Hij heeft zich zijn hele leven in NL ingezet voor erkenning...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 21 juni 2026 @ 14:07:48 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221108716
Ik zit in de tuin, soms in het zwembad in zo’n hangmat en soms naast het zwembad. Behalve een wasje en een tripje naar de Action vanochtend doe ik vandaag niks. Met kletsnatte kinderen die in en uit lopen heeft het totaal geen zin en als ik iets geleerd heb in een half jaar therapie is het dat de wereld niet vergaat als ik dit soort dingen soms gewoon even niet doe. Uitrusten is net zo belangrijk, zeker met dit weer.

Dus trek ik nog een waterijsje uit de vriezer en eten we vanavond allemaal makkelijke dingen. Smikkeltafel noemen de kinderen dat O+

Sterkte vandaag voor degenen die het een lastige dag vinden. Ik ook, mijn vader heb ik al bijna 20 jaar niet gezien. Dat geeft rust, maar blijft ook lastig.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221108799
@BE en @oh-oh 😘😘
Hier het 8e jaar.
Wij doen niet aan vaderdag/moederdag trouwens. Vind het zulke commerciële onzin.

We gaan straks wel mij mijn moeder eten.
Vandaag wasdag en Tess wilde kleding uitgezocht hebben. Er gaat een vuilniszak vol naar de kledingcontainer en er gaat eea op Vinted.

Klinkt als een prima dag @Tink89
Ik heb gister 7 soorten ijs staan maken voor de Ninja Creamy.
Vanavond zijn ze goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 juni 2026 @ 16:45:10 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221110042
Ze hebben het zo super goed gedaan!
Eerst 2 groepen die een toneelstuk deden en daarna onze kanjers. En dat in die hitte.
Supertrots
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221110391
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zometeen misschien het moment dat Jetten excuses gaat aanbieden aan de Molukse gemeenschap, live op tv.
Oprecht zuur dat mijn vader dit nooit zal horen, ondanks dat wij niet afstammen van de KNIL militairen.
Hij heeft zich zijn hele leven in NL ingezet voor erkenning...
Dat had echt jaaaaaren eerder gemoeten idd :*. Hulde voor je vader! _O_
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 21 juni 2026 @ 20:01:49 #216
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221111338
Nou ja hij heeft er niks meer van meegekregen helaas.
Ik heb echt de hele middag zitten janken om al die mensen die het niet meer hebben mogen meemaken.
Maar eerlijk, daar kan Jetten echt niks aan doen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221111761
Mijn airco is in beslag genomen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_221115276
Sterkte aan iedereen voor wie vaderdag moeilijk was. Ik heb zelf ook geen contact met mijn vader, maar daar heb ik mij volledig in berust dus die dag doet mij niet echt wat. De 9 jarige had een prachtig fotolijstje voor ons geknutseld op school en de 8 jarige heeft een heel mooi gedicht en een knutsel gemaakt voor de buurman (een soort bonus opa) op school O+

Fijn dat de musical zo goed ging, Ynske!

GM, wat een scheet O+

Dweilen ga ik hier niet eens aan beginnen. De kinderen lopen dagelijks met natte voeten in en uit de tuin omdat ze met water spelen of in het zwembadje zitten. Daar valt niet meer tegenop te dweilen dus ik bespaar mijzelf de moeite (en de irritatie) :')
pi_221118634
Ik ben niet gesmolten hoor, maar wat was het heeeeeeeeeeeeet in de Efteling. Grand hotel is wel echt heel erg leuk. Ontbijten met uitzicht op de Fata Morgana, allemaal cadeautjes omdat verloofde jarig was, 's avonds gezwommen en die bedden, goddelijk!

De Piranha was hilarisch, ik was echt doorweekt _O-

Verloofde vond het fantastisch, kinderen voor het geweldig, een erg leuke ervaring.
pi_221119183
Klinkt heerlijk exode O+

Wij hebben nu F1tv *O*

Zoon loopt nu met het holterkastje. Ben benieuwd...
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221119975
Ligt iedereen met dr kont int zwembad ofzo? 8-)
Tis stil. Tis warm. Tis meh.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2026 @ 19:30:53 #222
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221120533
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Ligt iedereen met dr kont int zwembad ofzo? 8-)
Tis stil. Tis warm. Tis meh.
Nah, zwembad is te koud
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221120792
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Ligt iedereen met dr kont int zwembad ofzo? 8-)
Tis stil. Tis warm. Tis meh.
Er moet ook gewerkt worden.. helaas zat ik van 8.30 tot 17.00 op kantoor (in de airco)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221120803
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Troel het volgende:

[..]
Nah, zwembad is te koud
Kom maar in de mijne hoor... 30 graden 🥰
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221120876
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Vicky het volgende:

[..]
Er moet ook gewerkt worden.. helaas zat ik van 8.30 tot 17.00 op kantoor (in de airco)
Yup. Werken in de huishouding vanmorgen was ook geen lolletje. :')
En in de kantine evenmin! 30 graden. :%
pi_221120883
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef vencodark het volgende:

[..]
Yup. Werken in de huishouding vanmorgen was ook geen lolletje. :')
En in de kantine evenmin! 30 graden. :%
Oh bah!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221120962
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef vencodark het volgende:

[..]
Yup. Werken in de huishouding vanmorgen was ook geen lolletje. :')
En in de kantine evenmin! 30 graden. :%
Ieuw :o

Jaa, oké, werken had idd ook gekund ipv in een zwembad te hangen :P

Ik trek dit weer héél slecht en het wordt alleen maar warmer :'(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221120975
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Troel het volgende:

[..]
Nah, zwembad is te koud
Ik vind een zwembad te nat, eigenlijk en dan boeit de temperatuur me niet echt :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221121083
Fryslân had geluk vandaag, het werd max 23 graden. Heb nu alle ramen en deuren tegen elkaar openstaan, hopelijk krijg ik er in huis nog een paar graden vanaf voor de HITTE DES DOODS.

Sterkte aan iedereen die moet werken in deze pleuris :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_221121292
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef PoesInDoos het volgende:
Fryslân had geluk vandaag, het werd max 23 graden. Heb nu alle ramen en deuren tegen elkaar openstaan, hopelijk krijg ik er in huis nog een paar graden vanaf voor de HITTE DES DOODS.

Sterkte aan iedereen die moet werken in deze pleuris :*
Lekker!
Het is hier nu nog 25 graden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221121317
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Vicky het volgende:

[..]
Lekker!
Het is hier nu nog 25 graden.
Hier vrijdag ook ´gewoon´ 34 graden.. Heb net de weekboodschappen gehaald, veel kant&klaar en veel waterijsjes. No way dat ik met die hitte achter het fornuis ga staan :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_221121624
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:19 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hier vrijdag ook ´gewoon´ 34 graden.. Heb net de weekboodschappen gehaald, veel kant&klaar en veel waterijsjes. No way dat ik met die hitte achter het fornuis ga staan :D
Ik ben bang dat ik dat woensdagmiddag moet doen. Heb tot en met morgen eten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221121664
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef vencodark het volgende:

[..]
Yup. Werken in de huishouding vanmorgen was ook geen lolletje. :')
En in de kantine evenmin! 30 graden. :%
Hoe is het eigenlijk met je werk afgelopen, met al die 'stomme reacties'?

Weekboodschappen had ik vanavond willen doen, maar kind moest nog toets leren en ik moest nog een offerte uitwerken en toen was de tijd om. Morgenmiddag dan maar. Bah, dan is het druk en warm.
pi_221122013
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:19 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hier vrijdag ook ´gewoon´ 34 graden.. Heb net de weekboodschappen gehaald, veel kant&klaar en veel waterijsjes. No way dat ik met die hitte achter het fornuis ga staan :D
Lang leve de airfryer en magnetron *O* Ik trek de vriezer maar es leeg en ik heb stoommaaltijden bij Albert besteld. En er is thuisbezorgd 8-)

Zit nu aan de watermeloen. Bij ah is bij 2 watermeloenen 50% korting. Komt dat even goed uit.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221122526
Strategische aanbieding van de AH :D. Ik was op kantoor vandaag en toen ik even een broodje ging halen, kwamen er 3 mensen met mobiele airco’s de Action uitgelopen _O-. Die zullen wel uitverkocht zijn geweest aan het einde van de dag.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221122532
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik vind een zwembad te nat, eigenlijk en dan boeit de temperatuur me niet echt :D
Je hoeft er niet perse water in te doen natuurlijk…

Ik was net zoon ophalen, en het is nu buiten echt heerlijk! Een licht briesje, niet zo warm… dus alles staat hier nu ook open. Vannacht was het ook redelijk afgekoeld. En ik heb zojuist de ramen van het balkon deels met zwarte folie beplakt, alle warmte die al niet binnen komt scheelt weer!

De kinderen hebben in ieder geval deze hele week nog tropenrooster. Mazzelaars! Morgen gaan ze naar een meertje in de buurt met een vriendinnetje, terwijl wij werken.
pi_221123129
Hier de kinderen ook tropenrooster. 40 minuten per lesuur en alle uren na het 6e vallen uit. Dus om 12.40 zijn ze uit.

Ik hoorde van een teamgenootje dat ze bij een basisschool in de buurt ze een uur eerder willen beginnen en dan dus ook eerder klaar. Maar dan wel de tijd opvullen met (water)spelletjes. Dus dan heeft eerder beginnen ook niet veel nut en kunnen ze ook gewoon eerder naar huis. Maar dat mocht blijkbaar niet ivm verplichte lesuren (wat dus waterspelletjes worden). Dus nu heeft ze morgen de uitdaging de kinderen eerder uit bed te krijgen, terwijl ze met de warmte toch al niet makkelijk op tijd op bed liggen.

Zelf hoef ik deze week ‘gelukkig’ maar 6 dagen te werken :P
Lekker warm daar, maar dat is een kwestie van even er overheen zetten (hoop ik)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juni 2026 @ 23:38:41 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221123148
Hier hele week tot 12 uur school.
En heb je geen mogelijkheid tot opvang kunnen de kinderen tot 15.15 uur. En heb je geen mogelijkheid tot opvang dan kunnen de kinderen gewoon op school blijven en worden geentertaind door de docenten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 22 juni 2026 @ 23:41:48 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221123173
Ik weet nog wel dat wij dat vroeger ook wel eens gehad hebben op de basisschool, inderdaad eerder beginnen in verband met de hitte en dan vroeger klaar daarna.
***
pi_221123269
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:10 schreef Phaidra het volgende:
Strategische aanbieding van de AH :D. Ik was op kantoor vandaag en toen ik even een broodje ging halen, kwamen er 3 mensen met mobiele airco’s de Action uitgelopen _O-. Die zullen wel uitverkocht zijn geweest aan het einde van de dag.
:D Zag vanmorgen 2 mensen met van die bladloze ventilatoren zeulen. Dat vliegt ook de winkels uit nu.
Mijn mobiele airco staat ook te loeien. Slaapt een stuk fijner O+

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:10 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Je hoeft er niet perse water in te doen natuurlijk…

Ik was net zoon ophalen, en het is nu buiten echt heerlijk! Een licht briesje, niet zo warm… dus alles staat hier nu ook open. Vannacht was het ook redelijk afgekoeld. En ik heb zojuist de ramen van het balkon deels met zwarte folie beplakt, alle warmte die al niet binnen komt scheelt weer!

De kinderen hebben in ieder geval deze hele week nog tropenrooster. Mazzelaars! Morgen gaan ze naar een meertje in de buurt met een vriendinnetje, terwijl wij werken.
IJsblokjes 8-)

Hier zijn ze morgen vrij, dan 3 dagen activiteiten, maandag 1 uurtje boek in leveren en rapport ophalen en dan ist vanantieeeee!

Oeh Hillie, das behoorlijk afzien 6 dagen met aankomende hitte. Succes ermee :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 07:47:15 #241
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221123934
Ik heb gisteren een ventilator buiten onder de overkapping gezet voor de honden, verder is het goed te doen nog, zeker binnen. We hadden gisteren een lekker onweertje.
Ik ben zo ongelooflijk blij dat ik niet meer in die hete flat in NL zit te smelten.
Hier begint alles altijd vroeg, ambtenaren en zo om 7 uur, winkels gaan om 6 uur open.
School begint ook eerder maar ze hebben ook veel langer vrij dan in NL, van gisteren tm 1 september,
Ik ga nu nog even lekker wat dingen in huis doen en buiten alles in orde maken voor de dag, en dan werk ik gewoon straks , als het te warm is om iets anders te doen.
Gisteren weekboodschappen gaan doen.
Drie verschillende soorten suikervrij ijs gescoord :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:04:17 #242
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221124238
De warmtepomp kan het prima bijbenen dus het is een normale temperatuur in huis.
Maar vandaag en gisteren is het niet zo mega heet dat je weg smelt buiten ook.

De kat die een hekel heeft aan de zon ligt nu hele dagen onder het zonnescherm op de tegels te bakken terwijl de vloer binnen gewoon koel is :?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221124321
De laatste weken middelbare is zóveel relaxter dan al die jaren op de basisschool. Vooral nu!
Zoon mag vanmiddag nog 2 uurtjes korfballen onder de noemer ´sportdag´ en heeft daarna praktisch vakantie. Maandag boeken inleveren en rapport ophalen.

Dus ook voor alle schoolgaande kinderen; sterkte O+ Hopelijk bieden de waterspelletjes genoeg verfrissing!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_221124899
De school van Juul en B doet niet aan tropenrooster want ze hebben airco, jammer maar helaas niet in de klas van Juul (en nog 3 andere klassen). Dus die smeult gewoon weg op het heetst van de dag.
School van verloofde ook (nog) geen tropenrooster en in haar klas wordt het 's middags een graad of 30.

Erg vreemd dus.

Vrijdag hebben B en Juul sportdag, als het niet wordt geannuleerd zeg ik ze zelf wel af. Maar ik ga er toch wel vanuit dat met de voorspelde 37 graden zelfs hun school zich gaan aanpassen (ze zijn nogal log altijd...)

Ik kan niet zo goed tegen die warmte en heb de afgelopen dagen nogal veel fysieke inspanningen geleverd dus ik doe vandaag even niets. Tenminste niets waar ik voor moet bewegen.

Slapen gaat wel heerlijk met de airco boven in de kinderkamers. Met de deuren open, is onze slaapkamer ook heerlijk koel 8-)
Ik geloof dat verloofde de mobiele airco vandaag of morgen in de woonkamer gaat installeren. *O* Ook alvast als voorbereiding op die kleine pluizenbol.

Oh en morgen hebben B en Juul studiemiddag dus ik ga met ze naar de Plassen meteen om 12 uur.
pi_221124981
Mijn school draait gewoon normale lestijden, in het SO kun je ivm taxivervoer niet makkelijk de schooltijden aanpassen. De heetste klassen hebben mobiele airco gekregen, maar die kunnen niet tegelijk aan, want dan gaan de stoppen eruit. Mijn lokaal is gewoon warm. Ik ben benieuwd hóe warm het vrijdag binnen wordt, afgelopen vrijdag was het 26,8 graden.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 10:48:01 #246
148247 taxibabe
pi_221125122
Hier gaan deze week de gymlessen niet door en vanaf donderdag tropenrooster tot 12 uur, woensdag is sowieso al tot 12 uur. En eventuele buitenactiviteiten worden ingekort of gaan niet door en ze mogen hun fles drinken op tafel houden zodat ze de hele dag kunnen drinken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:50:59 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221125143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:48 schreef taxibabe het volgende:
Hier gaan deze week de gymlessen niet door en vanaf donderdag tropenrooster tot 12 uur, woensdag is sowieso al tot 12 uur. En eventuele buitenactiviteiten worden ingekort of gaan niet door en ze mogen hun fles drinken op tafel houden zodat ze de hele dag kunnen drinken.
Ik mag toch hopen dat de kinderen normaal gesproken ook altijd mogen drinken. Bij mij mogen de kinderen de hele dag door drinken. Ze hebben allemaal een flesje op het aanrecht staan. Op tafel ben ik mee gestopt want ze gingen te vaak om. Maar ze hebben de hele dag door toegang tot water. Daar ga ik geen restricties op geven.


Dan heb je altijd nog kinderen die wel verdacht vaak gaan drinken, maar dat is meer omdat ze even moeten lopen maar goed, ik ga niet voor een ander bepalen of ze dorst hebben of niet. Datzelfde geldt overigens ook voor het dragen van een jas.

Mijn klas is vandaag op schoolreisje (met mijn duo)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:54:48 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221125181
Mijn lokaal is trouwens superchill. Letterlijk en figuurlijk. Op de eerste plaats omdat het aan de schaduwkant van het gebouw ligt, dus de zon staat pas laat in de middag op mijn raam. En ten tweede alle lokale hebben airco, maar die hoef ik niet eens aan te zetten.
pi_221125206
Bij B en Juul mogen ze inderdaad ook gewoon water bij zich hebben staan. Ik vind het vreemd als het niet mag. Het hele jaar door bedoel ik dan.

Het gaat in de klassenApp inmiddels los dat ouders het belachelijk vinden dat er geen tropenrooster is en dat er nog steeds niets is gecommuniceerd over de sportdag.
Toch een bijzonder fenomeen zo'n klassenApp groep. Voor B hadden we die nooit en bij Juul is dit het eerste jaar.
pi_221125215
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:54 schreef amaranta het volgende:
Mijn lokaal is trouwens superchill. Letterlijk en figuurlijk. Op de eerste plaats omdat het aan de schaduwkant van het gebouw ligt, dus de zon staat pas laat in de middag op mijn raam. En ten tweede alle lokale hebben airco, maar die hoef ik niet eens aan te zetten.
Dat is inderdaad fijn! Mijn 3 blondies zitten in klassen waar de zon heerlijk op de ramen schijnt en dus zonder airco.

Overigens ga ik deze week ook niet naar kantoor. Het deel waar wij zitten, noemen we al jaren de vlindertuin. Zelfs in de winter is het er altijd te warm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')