abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 08:28:49 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221105901
Zomers in mijn oude flat waren echt reden genoeg om te emigreren, sterkte ...
Ik ga de was ophangen, vanmiddag zou het hier gaan onweren.
Nou hebben we altijd pech en waait het meestal zo over onze berg weg.
Maar als het toch los zou gaan dan is de was wel droog voor die tijd.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 21 juni 2026 @ 08:29:49 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221105903
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:32 schreef Ynske het volgende:
Vandaag mag de kleine man weer optreden. In de musical Hand en Grietje O+
Ik hoop wel dat ze de zaal een beetje kunnen verkoelen. Lijkt me anders wel zwaar voor spelers en publiek.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221105938
Wat leuk @Ynske veel plezier.

Hier had de jongste zn beste vriend te logeren vannacht ze hebben in de woonkamer geslapen en waren al weer vroeg wakker... Zelf werd ik wakker met knetterende koppijn achter mn oog... Na de koude kraan op mn hoofd lijkt t wel minder te worden..

Hier de eerste vaderdag zonder vader, en hoewel we helemaal niet zoveel waarde hechten aan dit soort dagen is het toch een gek idee... Vaderdag zonder vader. De vader van de kinderen is er natuurlijk ook niet en er is momenteel weinig contact, iets wat de jongste met knutselen toch wel lastig vond. Hij heeft gewoon iets voor zichzelf geknutseld ipv de verplichte vaderdagknutsel.
Anyway,hele fijne vaderdag voor alle vaders en een knuffel voor degene in een zelfde soort situatie.

Wij gaan vanmiddag lekker naar het zwembad, toch ideaal zo'n bad om de hoek met een abonnement.
S. 2014
J. 2016
pi_221106459
Ah ja, vaderdag vandaag. Zei het van de week tegen zoon en die haalde zn schouders op. Zegt genoeg :+
Had hij voor zn pa een staatslot gekocht met zn verjaardag, zag hem pas na de trekking dus dat lot heeft ie niet eens meer gegeven. Moet nog kijken of er iets op gevallen is 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 21 juni 2026 @ 11:15:53 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221106515
Ik trek dit jaar de warmte heel slecht. Normaal kan ik er beter tegen. Superslecht geslapen ook vannacht.

Zo toch wel in beweging komen want we krijgen visite dus nog wel even opruimen.

En kinderen uit bed trommelen voor vaderdag.
  zondag 21 juni 2026 @ 12:31:51 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221107859
De vader van mijn kinderen is fietsen in België. Dus geen vaderdag ontbijt voor hem.
Misschien een koud biertje als hij straks thuis komt:

Sterkte gm87
  zondag 21 juni 2026 @ 12:45:31 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221107942
Hier ook gek, de eerste keer zonder mijn vader en tegelijkertijd... ik had zelf sws niet zo heel veel met deze dagen, ook niet voor mezelf. Maar toch is het even gek. Dat je gewoon helemaal niks hoeft. (F gaat nooit naar zijn ouders op deze dagen, dus daar hoeven we ook niet heen.)
Ik zit heerlijk in de airco te werken en vanmiddag gaan we het water op. O+

En ondertussen kijk ik op fb reels van het oranje legioen in de VS. Ik heb heel weinig met voetbal over het algemeen, maar ik word zo blij van die filmpjes van die hossende mensenmassa! O+
***
  zondag 21 juni 2026 @ 12:47:50 #208
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221107964
Hier ook de eerste vaderdag zonder vader, en hetzelfde gevoel @BE.
Hij is er niet meer, ik denk elke dag aan hem, het if wel goed zo, maar toch...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 21 juni 2026 @ 12:57:40 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221108145
Be en ohoh jullie ook sterkte
pi_221108341
Sterkte voor degenen die moeite hebben deze dag!

Dweiltip voor als de luchtvochtigheid boven de 70% in huis is: zet de deuren tegenover elkaar open en een ventilator op heen en weerstand en tis zo droog 8-)
Ga ik nu stofzuigen :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 21 juni 2026 @ 13:11:39 #211
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221108366
Nou, zometeen misschien het moment dat Jetten excuses gaat aanbieden aan de Molukse gemeenschap, live op tv.
Oprecht zuur dat mijn vader dit nooit zal horen, ondanks dat wij niet afstammen van de KNIL militairen.
Hij heeft zich zijn hele leven in NL ingezet voor erkenning...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 21 juni 2026 @ 14:07:48 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221108716
Ik zit in de tuin, soms in het zwembad in zo’n hangmat en soms naast het zwembad. Behalve een wasje en een tripje naar de Action vanochtend doe ik vandaag niks. Met kletsnatte kinderen die in en uit lopen heeft het totaal geen zin en als ik iets geleerd heb in een half jaar therapie is het dat de wereld niet vergaat als ik dit soort dingen soms gewoon even niet doe. Uitrusten is net zo belangrijk, zeker met dit weer.

Dus trek ik nog een waterijsje uit de vriezer en eten we vanavond allemaal makkelijke dingen. Smikkeltafel noemen de kinderen dat O+

Sterkte vandaag voor degenen die het een lastige dag vinden. Ik ook, mijn vader heb ik al bijna 20 jaar niet gezien. Dat geeft rust, maar blijft ook lastig.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221108799
@BE en @oh-oh 😘😘
Hier het 8e jaar.
Wij doen niet aan vaderdag/moederdag trouwens. Vind het zulke commerciële onzin.

We gaan straks wel mij mijn moeder eten.
Vandaag wasdag en Tess wilde kleding uitgezocht hebben. Er gaat een vuilniszak vol naar de kledingcontainer en er gaat eea op Vinted.

Klinkt als een prima dag @Tink89
Ik heb gister 7 soorten ijs staan maken voor de Ninja Creamy.
Vanavond zijn ze goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 juni 2026 @ 16:45:10 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221110042
Ze hebben het zo super goed gedaan!
Eerst 2 groepen die een toneelstuk deden en daarna onze kanjers. En dat in die hitte.
Supertrots
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221110391
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zometeen misschien het moment dat Jetten excuses gaat aanbieden aan de Molukse gemeenschap, live op tv.
Oprecht zuur dat mijn vader dit nooit zal horen, ondanks dat wij niet afstammen van de KNIL militairen.
Hij heeft zich zijn hele leven in NL ingezet voor erkenning...
Dat had echt jaaaaaren eerder gemoeten idd :*. Hulde voor je vader! _O_
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 21 juni 2026 @ 20:01:49 #216
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221111338
Nou ja hij heeft er niks meer van meegekregen helaas.
Ik heb echt de hele middag zitten janken om al die mensen die het niet meer hebben mogen meemaken.
Maar eerlijk, daar kan Jetten echt niks aan doen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221111761
Mijn airco is in beslag genomen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_221115276
Sterkte aan iedereen voor wie vaderdag moeilijk was. Ik heb zelf ook geen contact met mijn vader, maar daar heb ik mij volledig in berust dus die dag doet mij niet echt wat. De 9 jarige had een prachtig fotolijstje voor ons geknutseld op school en de 8 jarige heeft een heel mooi gedicht en een knutsel gemaakt voor de buurman (een soort bonus opa) op school O+

Fijn dat de musical zo goed ging, Ynske!

GM, wat een scheet O+

Dweilen ga ik hier niet eens aan beginnen. De kinderen lopen dagelijks met natte voeten in en uit de tuin omdat ze met water spelen of in het zwembadje zitten. Daar valt niet meer tegenop te dweilen dus ik bespaar mijzelf de moeite (en de irritatie) :')
pi_221118634
Ik ben niet gesmolten hoor, maar wat was het heeeeeeeeeeeeet in de Efteling. Grand hotel is wel echt heel erg leuk. Ontbijten met uitzicht op de Fata Morgana, allemaal cadeautjes omdat verloofde jarig was, 's avonds gezwommen en die bedden, goddelijk!

De Piranha was hilarisch, ik was echt doorweekt _O-

Verloofde vond het fantastisch, kinderen voor het geweldig, een erg leuke ervaring.
pi_221119183
Klinkt heerlijk exode O+

Wij hebben nu F1tv *O*

Zoon loopt nu met het holterkastje. Ben benieuwd...
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221119975
Ligt iedereen met dr kont int zwembad ofzo? 8-)
Tis stil. Tis warm. Tis meh.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2026 @ 19:30:53 #222
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221120533
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Ligt iedereen met dr kont int zwembad ofzo? 8-)
Tis stil. Tis warm. Tis meh.
Nah, zwembad is te koud
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221120792
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Ligt iedereen met dr kont int zwembad ofzo? 8-)
Tis stil. Tis warm. Tis meh.
Er moet ook gewerkt worden.. helaas zat ik van 8.30 tot 17.00 op kantoor (in de airco)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221120803
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Troel het volgende:

[..]
Nah, zwembad is te koud
Kom maar in de mijne hoor... 30 graden 🥰
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221120876
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Vicky het volgende:

[..]
Er moet ook gewerkt worden.. helaas zat ik van 8.30 tot 17.00 op kantoor (in de airco)
Yup. Werken in de huishouding vanmorgen was ook geen lolletje. :')
En in de kantine evenmin! 30 graden. :%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')