abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 juni 2026 @ 16:15:34 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221098658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijn :@ Wat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
Ja dat is ook niet de reden van het gezeur. Er wordt gezegd en beloofd dat ze vandaag langskomen, en dan oeps hihi lukt niet, hele dag voor nop gewacht, maar morgen komen we echt hoor :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 20 juni 2026 @ 16:25:11 #82
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221098692
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijn :@ Wat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
Weet ik. Ik ben vorige week nog gewoon in stenen winkels geweest (dagje weg). Maar bijvoorbeeld heel specifieke electronica-accessoires hebben ze daar vaak niet.

Of, in het geval van Mediamarkt, 30 euro duurder dan elders.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 20-06-2026 17:57:55 ]
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:26:30 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221103041


[ Bericht 100% gewijzigd door Eightyone op 20-06-2026 22:14:12 (Dom) ]
pi_221103139
Dit topic staat vol met onbenullige ergernissen. Volgens mij is je ergens dood aan ergeren iets anders.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221103438
Klanten die vragen of je broodjes e.d. van gisteren zijn wanneer deze afgekoeld in het vak liggen ;(

Punt 1. Ik verkoop geen oude zooi
Punt 2. Het is onmogelijk om constant warme/semi warme producten in de winkel te hebben liggen als deze binnen een kwartiertje redelijk afgekoeld zijn.
Punt 3. Een bakker heeft ook niet constant warme producten in de winkel liggen.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:31:47 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221106046
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
Dit topic staat vol met onbenullige ergernissen. Volgens mij is je ergens dood aan ergeren iets anders.
De meeste mensen hebben het te goed, zo blijkt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221108771
Zand uit een wetsuit krijgen. Het gaat er nooit 100% uit.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221108947
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klanten die vragen of je broodjes e.d. van gisteren zijn wanneer deze afgekoeld in het vak liggen ;(

Punt 1. Ik verkoop geen oude zooi
Punt 2. Het is onmogelijk om constant warme/semi warme producten in de winkel te hebben liggen als deze binnen een kwartiertje redelijk afgekoeld zijn.
Punt 3. Een bakker heeft ook niet constant warme producten in de winkel liggen.
Wat een stomme mensen. :* Ik zou me nooit afvragen of iets niet vers is. Alles is gewoon vers gebakken. Warm of koud.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221109704
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat een stomme mensen. :* Ik zou me nooit afvragen of iets niet vers is. Alles is gewoon vers gebakken. Warm of koud.

Tegenwoordig moet je wel een dikke huid en flinke acteerskills hebben als je in een winkel werkt :') Ik heb al een paar keer gedacht, dit verdient echt een oscar nominatie wanneer ik weer eens aardig moest blijven tegen een onbeschofte klant :P
  maandag 22 juni 2026 @ 05:04:29 #90
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221114811
Suzan & Freek.

Nog afgezien van die liedjes: het lijken me, onder de heilige verpakking, zeldzaam gehaaide types. *mompelt iets over emoporno*

https://x.com/i/status/2068735867632390185

...leuk schilderwerkje van 7 maanden oude Sef.
pi_221115138
Ricky van Wolfswinkel :r
Pecunia non olet
pi_221116662
Wijde linnen broeken waarvan je broekspijpen om of tussen een pedaal gaanzitten tijdens het fietsen.

Met elastieken vertrekken is me ook weer zowat. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 22-06-2026 11:46:07 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221116824
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wijde linnen broeken waarvan je broekspijpen om of tussen een pedaal gaanzitten tijdens het fietsen.

Met elastieken vertrekken is me ook weer zowat. :+
Oprollen? :P
pi_221116927
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oprollen? :P
Nee, dan wordt het gekreukt (en blijft niet zitten). :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:36:46 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221117108
Niet fietsen, probleem opgelost *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:55:27 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221117271
Dat Albert Heijn WK lied met dat Amsterdamse accent.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 22 juni 2026 @ 13:00:43 #97
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221117289
quote:
13s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
Dat Albert Heijn WK lied met dat Amsterdamse accent.
Die heb ik kennelijk nog weten te ontwijken, want dat zegt me niks :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221117307
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef StateOfMind het volgende:
Niet fietsen, probleem opgelost *O*
Of iemand charteren voor op een tandem zodat diegene al het werk gaat doen *O*
  maandag 22 juni 2026 @ 13:07:48 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221117311
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die heb ik kennelijk nog weten te ontwijken, want dat zegt me niks :D
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor het helaas elke keer als ik de Albert Heijn binnen stap.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 22 juni 2026 @ 13:11:44 #100
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221117330
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor het helaas elke keer als ik de Albert Heijn binnen stap.
Niet geklikt :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221118134
Ik erger me vandaag (en andere dagen ook) aan overscheurende Kutstraaljagers van vliegveld Gilze-Rijen
Alsof met dit weer de lucht nog niet genoeg vervuild is door smog moet en zal de oefening gewoon doorgaan

Tevens erger ik me kapot aan de gemeentewerkers(of ingehuurd bedrijf) die midden in de bloeitijd de Lindbomen in mijn straat hebben "gesnoeid"
Verminkt is het juiste woord, alle model is er uit

Grrrrrrrrrrrr :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Kanaroe op 22-06-2026 16:10:52 ]
  maandag 22 juni 2026 @ 15:01:55 #102
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221118197
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:54 schreef Kanaroe het volgende:
Ik erger me vandaag (en andere dagen ook) aan overscheurende Kutstraaljagers van vliegveld Gilze-Rijen
Alsof met dit weer de lucht nog niet genoeg vervuild is door smog moet en zal de oefening gewoon doorgaan

Tevens erger ik me kapot aan de gemeentewerkers(of ingehuurd bedrijf) die midden in de bloeitijd de Li debomen in mijn straat hebben "gesnoeid"
Verminkt is het juiste woord, alle model is er uit

Grrrrrrrrrrrr :(
Op Gilze-Rijen zijn geen straaljagers gestationeerd.

Wel is dat de luchtmachtbasis voor de diverse helicopters.

De F35's zijn gestationeerd in Volkel en Leeuwarden.

Ik woon hemelsbreed 14 kilometer van Volkel vandaan en vind het juist tof.

[ Bericht 3% gewijzigd door StateOfMind op 22-06-2026 15:13:24 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221118211
Aan dat dit forum steeds meer extreem rechts wordt
  maandag 22 juni 2026 @ 15:12:01 #104
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221118258
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:04 schreef Cupfighter het volgende:
Aan dat dit forum steeds meer extreem rechts wordt
Gewoon helemaal kapot nuanceren met tenenkrommende redelijkheid. Dat zal ze leren
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221118267
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Gewoon helemaal kapot nuanceren met tenenkrommende redelijkheid. Dat zal ze leren
Je kan net zo goed tegen een muur praten, bijna nutteloos is dat
  maandag 22 juni 2026 @ 15:19:04 #106
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221118295
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je kan net zo goed tegen een muur praten, bijna nutteloos is dat
Misschien meer voor jezelf typen en wat meer lol trappen?
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  maandag 22 juni 2026 @ 15:31:05 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221118338
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Gewoon helemaal kapot nuanceren met tenenkrommende redelijkheid. Dat zal ze leren
Redelijkheid AHAHAHAHAHAHA

Doen we niks mee

Joe
Huilen dan.
  maandag 22 juni 2026 @ 15:33:09 #108
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221118349
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Redelijkheid AHAHAHAHAHAHA

Doen we niks mee

Joe
Dat weet ik. Waarom afkoelen als je ook boos kunt blijven?
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221118498
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Op Gilze-Rijen zijn geen straaljagers gestationeerd.

Wel is dat de luchtmachtbasis voor de diverse helicopters.

De F35's zijn gestationeerd in Volkel en Leeuwarden.

Ik woon hemelsbreed 14 kilometer van Volkel vandaan en vind het juist tof.
Dat klopt, het is een helicopterbasis
Ik woon in Gilze :D
Van tijd tot tijd word er geoefend met die vermaledijde straaljagers
Vandaag was zo'n dag
pi_221118520
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:54 schreef Kanaroe het volgende:
Ik erger me vandaag (en andere dagen ook) aan overscheurende Kutstraaljagers van vliegveld Gilze-Rijen
Alsof met dit weer de lucht nog niet genoeg vervuild is door smog moet en zal de oefening gewoon doorgaan

Tevens erger ik me kapot aan de gemeentewerkers(of ingehuurd bedrijf) die midden in de bloeitijd de Lindbomen in mijn straat hebben "gesnoeid"
Verminkt is het juiste woord, alle model is er uit

Grrrrrrrrrrrr :(
Ik heb dat met luidruchtige scooters waarvan er nogal wat rondrijden hier
https://youtube.com/shorts/jJZgOxDFDGo?is=28hI-jmSE9aNW_ta

Ik heb er zelf ook wel een tijdje eentje gehad moet ik eerlijk bekennen.
pi_221119241
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:12 schreef Karzai het volgende:

[..]
Ik heb dat met luidruchtige scooters waarvan er nogal wat rondrijden hier
https://youtube.com/shorts/jJZgOxDFDGo?is=28hI-jmSE9aNW_ta

Ik heb er zelf ook wel een tijdje eentje gehad moet ik eerlijk bekennen.
Haha, das een van de weinige geinige elektro scooters
  maandag 22 juni 2026 @ 19:04:57 #112
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_221119962
De bezorger... ik verwacht dat hij het pakketje netjes aan mijn voordeur - op drie hoog, zonder lift - bezorgt, zoals altijd. Het is echt niet zwaar (een boek). Zet hij het beneden in de portiek neer en zegt hij niks. :R
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juni 2026 @ 20:48:22 #113
862 Arcee
Look closer
pi_221121673
Ik erger me er aan wanneer mensen protesteren tegen nieuwe woningen in hun buurt. Tuurlijk, er zijn gevallen waarin het gaat om een historisch pand of zo dat tegen de vlakte moet of een andere valide reden. Maar meestal gaat het om het schitterende uitzicht op een paar weilanden wat verpest gaat worden door nieuwe woningen. Woningen die hard nodig zijn. Maar niet als het aan de bewoners ligt. Nee, nu zij er wonen moet het maar klaar zijn met bouwen.

Voor jouw woning moest 30 jaar geleden ook een boerderijtje sneuvelen. :W
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:46 #114
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221121697
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Telefoonvork het volgende:
De bezorger... ik verwacht dat hij het pakketje netjes aan mijn voordeur - op drie hoog, zonder lift - bezorgt, zoals altijd. Het is echt niet zwaar (een boek). Zet hij het beneden in de portiek neer en zegt hij niks. :R
Hij heeft het vast warm.
pi_221128323
De ns die omdat het morgen tantoe warm wordt zowat de helft van de treinen annuleert zodat het lekker extra druk en warm in de overige treinen wordt. :(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:23:49 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221128356
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:17 schreef Farenji het volgende:
De ns die omdat het morgen tantoe warm wordt zowat de helft van de treinen annuleert zodat het lekker extra druk en warm in de overige treinen wordt. :(
Dat heeft ook deels met stakingen voor de sociale zekerheid te maken.
pi_221128503
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:23 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dat heeft ook deels met stakingen voor de sociale zekerheid te maken.
Nee die stakingen zijn alleen 's ochtends vroeg. De helft van de treinen tussen oa Rotterdam en Utrecht zijn de hele dag, zelfs in de avond geschrapt. Kut ns zoekt altijd een kutsmoes om de dienstverlening af te kunnen bouwen.
pi_221130063
Mensen die toch weer een hond naast de fiets laten rennen met deze temperatuur. ;( In de middag. ;(

Ik hoop dan altijd maar dat iemand 2 straatjes onderweg is. En het niet anders kan.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:01:48 #119
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221130099
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Telefoonvork het volgende:
De bezorger... ik verwacht dat hij het pakketje netjes aan mijn voordeur - op drie hoog, zonder lift - bezorgt, zoals altijd. Het is echt niet zwaar (een boek). Zet hij het beneden in de portiek neer en zegt hij niks. :R
Is het niet zo dat hij beneden aanbelt en dat jij even naar beneden moet/gaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 23-06-2026 20:16:16 ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221133491
Ontzettend moe zijn na een zware en pittige dag maar niet kunnen slapen, en dan de dag er op gaar zijn ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')