Niks mis met een kruipruimte. Dat kan ook een heerlijke mancave zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolder. Wel een kruipruimte.
In Toronto niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Al die Canadezen die Trump beledigd hebben komen er niet in natuurlijk
Dit inderdaad. Maar zover komt Oranje toch niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef Solotovski het volgende: Zou alleen voor een halve finale of finale best een aanzienlijk bedrag neer willen leggen Fuck de rest hoor
Dat gaat wel over de 10k heen....quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef Solotovski het volgende:
Zou alleen voor een halve finale of finale best een aanzienlijk bedrag neer willen leggen
Fuck de rest hoor
Is dat niet die vent die later in de tram iemand doodschootquote:
terechtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Al die Canadezen die Trump beledigd hebben komen er niet in natuurlijk
Bij nader inzien....quote:
Stan Valckx, Willy & René, Berry van Aerle...quote:
fixedquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef RipCity het volgende:
Is druk bij het bier water halen zo te zien
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Das wel kunnen bij Sporza waren ze beter over Messi in de MLS toen der tijd tijdens de rust.
Laat maar, soort error in mijn zinsbouw.quote:
Waar je alleen kan betalen met ArenA-muntenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:08 schreef RipCity het volgende:
Nooit begrepen. Mensen die niet 90min zonder vies stadion voedsel kunnen
Ah! Bedankt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Das wel kunnen bij Sporza waren ze beter over Messi in de MLS toen der tijd tijdens de rust.
Gewoon pinnen tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar je alleen kan betalen met ArenA-munten
Wat een oplichters
Die krijgen maar een paar dollar per uur ben ik bang.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Op die wijze wil ik ook wel toiletknecht wezen
Voor Feyenoord of voor de tegenstander?quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor Feyenoord of voor de tegenstander?
Canada speelt in het rood, de tribune is rood, me dunkt dat ze tevreden mogen zijn dan.quote:
Hoeveel heb je er al op?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor Feyenoord of voor de tegenstander?
Wel ik wou bezig schrijven, schrijf ik beter. Geen idee eigenlijlquote:
Ik vrees er ook voor. Ik kan niet meer typen (niet omdat ik dronken ben maar omdat ik moe ben, lange werkdag in de fabriek)quote:
Glaasje water makker. Je kan het.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor. Ik kan niet meer typen
En bij Bosnië?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:18 schreef RipCity het volgende:
Zie bij Canada veel spelers van het niveau Ajax.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
De Zuid-Amerikaanse landen gaan daar nog een probleem mee krijgen
primaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
De Zuid-Amerikaanse landen gaan daar nog een probleem mee krijgen
Jordyn Huitema vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Kun je toch zien dat die Canadezen een hoop Nederlandse roots hebben. Kunnen niet scoren.
Zijn we al bij de penalty's?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Kun je toch zien dat die Canadezen een hoop Nederlandse roots hebben. Kunnen niet scoren.
Heb je geen kabel?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn stream is weer hopoloos achter RIP
hopoloosquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
ben je al bij de 2e helft?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet meer werk tegenwoordig via APPS maar heb er nu al weer spijt van.quote:
Het is 2026, ze heten in Canada niet allemaal meer Nanook Taaqtumi.quote:
Wat voor regel?quote:
Hoor je al je buren zondag juichen terwijl ze bij jou nog rond de middenlijn lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet meer werk tegenwoordig via APPS maar heb er nu al weer spijt van.
Jij vindt de PSV-er het beste?quote:
niet rekken bij ingooienquote:
@PSVCL heeft er wel beter kijk opquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt de PSV-er het beste?
Wat een verrassing!
die horen in indiaquote:
Vind arabische namen er best wel op lijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is 2026, ze heten in Canada niet allemaal meer Nanook Taaqtumi.
Dat was gisteren het geval jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
en vrije trappen en uittrappen na terugspelen etc.
3 punten is genoegquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
Canada moet hopen dat winst op Qatar voldoende is om door te gaan
Probleem met afrondenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:26 schreef Solotovski het volgende:
Canada wel een stuk zwakker dan ik dacht
ik ook had 2-1 voorspelt op FOK WK Pool.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:26 schreef Solotovski het volgende:
Dan had hij wel Achmed Achmed geheten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Iets zegt me dat Ali Achmeds ouders niet de meest creatieve types zijn.
Moeten gwn zich concentreren op ijshockey en wij op schaatsen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:26 schreef Solotovski het volgende:
Geen killerinstinctquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:26 schreef Solotovski het volgende:
Ze wilden ook 11,3 spelers opstellenquote:
Eens. Ik vind dat écht kut.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is geen leuke wedstrijd
Ik vond poulewedstrijden leuker toen je nog geen beste derde onzin had
Denk niet dat Canada van Qatar wint.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
Canada moet hopen dat winst op Qatar voldoende is om door te gaan
Dit is niet je beste grap.quote:
Dat kan al niet meer als er in vier verschillende poules gelijk wordt gespeeldquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathematisch gezien kun je met 6 punten worden uitgeschakeld.
Ik vond hem ook eigenlijk niet kunnenquote:
Dit zelfinzicht wordt gewaardeerd!quote:
Maar daardoor hebben we wel Haïti, Congo en Qatar op dit WKquote:
Mexico en de VS moeten dat normaliter ook wel kunnenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:28 schreef PzKpfw het volgende:
Voor het toernooi zou het op zich wel leuk zijn als de organiserende landen winnen/ een ronde verder komen.
Ja en vergeet Curacao nietquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar daardoor hebben we wel Haïti, Congo en Qatar op dit WK
We krijgen er dus wel iets voor terug
Ook eerst dat maar afwachtenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar daardoor hebben we wel Haïti, Congo en Qatar op dit WK
We krijgen er dus wel iets voor terug
Zeker en vast. Met Filip Joos is het altijd koekenbak.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:32 schreef Solotovski het volgende:
Kijk 2de helft op de Belg en commentaar bevalt me daar eigenlijk wel
Van wie moet dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en vergeet Curacao niet
Waar we allemaal over MOETEN doen alsof het zo ontzettend leuk is
De mediaquote:
En the real thing, geen light rommel.quote:
Ik een blikje waterquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik pakte net een glas water toen de hydration break begon!
Dat vind ik eigenlijk ook best leukquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en vergeet Curacao niet
Waar we allemaal over MOETEN doen alsof het zo ontzettend leuk is
Dat kan toch niet kloppen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Dan voer je vaste drinkpauzes, maar laat de klok doorlopen….
Komt toch dichtbij zo!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik pakte net een glas water toen de hydration break begon!
Let's go FIFA!quote:
16 groepen van 3 ploegen, zou dat eerlijker zijn?quote:
Dat is wel gek.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook best leuk
Die hebben zich op zich ook wel verdiend gekwalificeerd. Ook al is het best een beetje belachelijk dat ze meer in Nederland geboren spelers hebben dan Nederland.
Hugo de Jonge zal wel betrokken zijn geweest bij de uitwerking van die plannen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Dan voer je vaste drinkpauzes, maar laat de klok doorlopen….
Neem er nog eenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
16 groepen van 3 ploegen, zou dat eerlijker zijn?
Nee met die vrije teams aids zal ook niet werken...
Dan opteer ik 8 groepen van 6 ploegen. Maar dat zijn dan weer teveel wedstrijden
Maar de groepswinnaars zouden dan een ronde over moeten slaan. Nummers 2 en 3 spelen een tussenronde. om bij de laatste 16 te komen
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan opteer ik 8 groepen van 6 ploegen. Maar dat zijn dan weer teveel wedstrijden
Maar de groepswinnaars zouden dan een ronde over moeten slaan. Nummers 2 en 3 spelen een tussenronde. om bij de laatste 16 te komen
6 groepen van 8 ploegen, met een tussenronde! Dan kunnen we nog eerder beginnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
John Deere.quote:
Alsof je daardoor minder gaat betalen, dan maken ze het wel op aan een nieuw programma van Matthijs van Nieuwkerk die 500k verdientquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:32 schreef Type-R het volgende:
Volgend WK graag op een commerciële zender als er we toch reclame uit gaan zenden. Scheelt een hoop belasting.
Refs kunnen nu niet meer straffeloos iemand neerschieten.quote:
Shirma rouse in een vliegtuig meesturen kost al 3 stoelenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je daardoor minder gaat betalen, dan maken ze het wel op aan een nieuw programma van Matthijs van Nieuwkerk die 500k verdient
Dankjequote:
Dat vind ik een kutclubquote:
Ik zou het CL-systeem doen met een ranking van 48 landen, maar dat ze dan allemaal drie wedstrijden spelen.quote:
Dan gewoon de top 4 naar de volgende ronde. En het zijn 8 groepen van 6 landen niet 6 groepen van 8 landen....quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
6 groepen van 8 ploegen, met een tussenronde! Dan kunnen we nog eerder beginnen.
Zou wel een betere uitslag zijn dan dit ja.quote:
Al besprokenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:40 schreef Coco het volgende:
Dit is toch wel het WK van Feyenoord to dusver.
Bedankt Svenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit worden nog hete minuten. Zal alle kanten op gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |