16 groepen van 3 ploegen, zou dat eerlijker zijn?quote:
Dat is wel gek.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook best leuk
Die hebben zich op zich ook wel verdiend gekwalificeerd. Ook al is het best een beetje belachelijk dat ze meer in Nederland geboren spelers hebben dan Nederland.
Hugo de Jonge zal wel betrokken zijn geweest bij de uitwerking van die plannen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Dan voer je vaste drinkpauzes, maar laat de klok doorlopen….
Neem er nog eenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
16 groepen van 3 ploegen, zou dat eerlijker zijn?
Nee met die vrije teams aids zal ook niet werken...
Dan opteer ik 8 groepen van 6 ploegen. Maar dat zijn dan weer teveel wedstrijden
Maar de groepswinnaars zouden dan een ronde over moeten slaan. Nummers 2 en 3 spelen een tussenronde. om bij de laatste 16 te komen
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan opteer ik 8 groepen van 6 ploegen. Maar dat zijn dan weer teveel wedstrijden
Maar de groepswinnaars zouden dan een ronde over moeten slaan. Nummers 2 en 3 spelen een tussenronde. om bij de laatste 16 te komen
6 groepen van 8 ploegen, met een tussenronde! Dan kunnen we nog eerder beginnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
John Deere.quote:
Alsof je daardoor minder gaat betalen, dan maken ze het wel op aan een nieuw programma van Matthijs van Nieuwkerk die 500k verdientquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:32 schreef Type-R het volgende:
Volgend WK graag op een commerciële zender als er we toch reclame uit gaan zenden. Scheelt een hoop belasting.
Refs kunnen nu niet meer straffeloos iemand neerschieten.quote:
Shirma rouse in een vliegtuig meesturen kost al 3 stoelenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je daardoor minder gaat betalen, dan maken ze het wel op aan een nieuw programma van Matthijs van Nieuwkerk die 500k verdient
Dankjequote:
Dat vind ik een kutclubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |