Ik vrees er ook voor. Ik kan niet meer typen (niet omdat ik dronken ben maar omdat ik moe ben, lange werkdag in de fabriek)quote:
Glaasje water makker. Je kan het.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor. Ik kan niet meer typen
En bij Bosnië?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:18 schreef RipCity het volgende:
Zie bij Canada veel spelers van het niveau Ajax.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
De Zuid-Amerikaanse landen gaan daar nog een probleem mee krijgen
primaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
De Zuid-Amerikaanse landen gaan daar nog een probleem mee krijgen
Jordyn Huitema vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Kun je toch zien dat die Canadezen een hoop Nederlandse roots hebben. Kunnen niet scoren.
Zijn we al bij de penalty's?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Kun je toch zien dat die Canadezen een hoop Nederlandse roots hebben. Kunnen niet scoren.
Heb je geen kabel?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn stream is weer hopoloos achter RIP
hopoloosquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
ben je al bij de 2e helft?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet meer werk tegenwoordig via APPS maar heb er nu al weer spijt van.quote:
Het is 2026, ze heten in Canada niet allemaal meer Nanook Taaqtumi.quote:
Wat voor regel?quote:
Hoor je al je buren zondag juichen terwijl ze bij jou nog rond de middenlijn lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet meer werk tegenwoordig via APPS maar heb er nu al weer spijt van.
Jij vindt de PSV-er het beste?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |