abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221042905
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
We zien nu in heel veel landen dat het geboorte saldo daalt tot ver beneden de 2,1

Uiteraard, dankzij de laatste decennia van emancipatie, voorbehoedsmiddelen en hoger % opgeleiden. Homoseksualiteit is al van veel eerder, dus dat het geboortesaldo < 2,1 wordt, staat daar helemaal los van.

[ Bericht 29% gewijzigd door blomke op 14-06-2026 21:00:04 ]
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_221042915
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:23 schreef Pixelman het volgende:
Ik ben uitstekend op de hoogte van onze cultuur, homoseksualiteit is een buitennatuurlijke activiteit die in onze cultuur gedoogd wordt.
Welke "onze cultuur" dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door blomke op 14-06-2026 20:34:35 ]
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_221043418
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef blomke het volgende:

[..]
Ja, de Bijbel.

Jezus was niet met een vrouw (getrouwd) en dat was zeer uitzonderlijk.

Verder vertelt Joh 11: 3-5: "De zusters stuurden iemand naar Jezus met de boodschap: ‘Heer, uw vriend is ziek.’ Toen Jezus dit hoorde zei hij: ‘Deze ziekte loopt niet uit op de dood, maar op de eer van God, zodat de Zoon van God geëerd zal worden.’ Jezus hield veel van Marta en haar zuster, en van Lazarus.".

Verder in Joh 11: 35-36 "Jezus weende. De Joden dan zeiden: Zie, hoe lief Hij hem had! "
Interessant

Ik ga mij daarin wat meer verdiepen
pi_221043597
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Interessant

Ik ga mij daarin wat meer verdiepen
Joh. 21:20 ook een sterke aanwijzing: "En Petrus, zich omwendende, zag de discipel volgen, dien Jezus liefhad, die zich bij de maaltijd aan zijn borst geworpen had en gezegd had: Here, wie is het die U verraadt? "
  zondag 14 juni 2026 @ 21:05:59 #155
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_221043725
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_221043806
Alleen al het feit dat de mens denkt dat god hem geschapen heeft en deze kleihoop als de kroon op de schepping zou beschouwen.
Zo arrogant. En narcistisch.
pi_221043838
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:18 schreef cinderloom het volgende:

[..]
God is mijns inziens wat jezelf of een groep mensen doet geloven.
Ik geloof niet dat er iemand over ons waakt vanaf achter de wolken.
Dus hoe jij denkt over homosexualiteit zal je God ook denken.
Dat laatste ben ik niet helemaal met jou eens.

Ik geloof ook niet in een God vergelijkbaar met bijvoorbeeld Zeus die hoog in de wolken naar ons kijkt en toelaat in de Hemel die een braaf heeft geleefd en de rest werpt hij in de Hel.

Ik weet niet wie of wat God is. Ik vind het aannemelijker dat God staat voor alles wat in het universum bestaat en dat wij mensen een keus hebben of wij op een manier handelen wat bijdraagt aan de harmonie met het leven of dat juist kapot maken.

Ik vind het bijvoorbeeld te simplistisch om te stellen dat Hitler door wat hij heeft aangericht op aarde gestraft wordt in de Hel. Hitler heeft er wel gekozen om het leven van heel veel mensen op een gruwelijke manier te beinvloeden of ten einde te brengen. Als de manier hoe mensen op aarde hebben geleeft consequenties heeft voor hoe ze in het Hiernamaals terechtkomen, geldt dat ook voor Hitler.

Ander voorbeeld. Stel, ik ben heel erg getraumatiseerd en door alle negatieve emoties besluit ik om mensen die ikzelf persoonlijk associeer met degene die mij heeft getraumatiseerd, te vermoorden. Mijn gedachte daarachter is dat ik daarmee kan voorkomen dat andere onschuldige mensen op dezelfde manier getraumatiseerd raken. De realiteit is dan echter dat ik door alle negatieve emoties waardoor ik mij heb laten leiden, ook een dader ben geworden. Ik heb er dan voor gekozen om corrupt te worden. Ik kan excuses erbij slepen dat ik er niks aan kon doen: ik kon mij niet verzetten tegen de negatieve emoties - ik heb er niet voor gekozen om daaronder te lijden, dus het is niet mijn schuld maar die van mijn eigen dader. Maar dat is een leugen. Ik had die keus wel. Ik had er zelf voor gekozen om op die manier te reageren op mijn eigen pijn. Ik had er ook voor kunnen kiezen om mijn traumatische ervaringen te gebruiken voor dingen waarmee ik bijdraag aan de harmonie van het leven ipv dat ik het kapot maakte.

Ik typ later verder...
pi_221043990
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik niet helemaal met jou eens.

Ik geloof ook niet in een God vergelijkbaar met bijvoorbeeld Zeus die hoog in de wolken naar ons kijkt en toelaat in de Hemel die een braaf heeft geleefd en de rest werpt hij in de Hel.

Ik weet niet wie of wat God is. Ik vind het aannemelijker dat God staat voor alles wat in het universum bestaat en dat wij mensen een keus hebben of wij op een manier handelen wat bijdraagt aan de harmonie met het leven of dat juist kapot maken.

Ik vind het bijvoorbeeld te simplistisch om te stellen dat Hitler door wat hij heeft aangericht op aarde gestraft wordt in de Hel. Hitler heeft er wel gekozen om het leven van heel veel mensen op een gruwelijke manier te beinvloeden of ten einde te brengen. Als de manier hoe mensen op aarde hebben geleeft consequenties heeft voor hoe ze in het Hiernamaals terechtkomen, geldt dat ook voor Hitler.

Ander voorbeeld. Stel, ik ben heel erg getraumatiseerd en door alle negatieve emoties besluit ik om mensen die ikzelf persoonlijk associeer met degene die mij heeft getraumatiseerd, te vermoorden. Mijn gedachte daarachter is dat ik daarmee kan voorkomen dat andere onschuldige mensen op dezelfde manier getraumatiseerd raken. De realiteit is dan echter dat ik door alle negatieve emoties waardoor ik mij heb laten leiden, ook een dader ben geworden. Ik heb er dan voor gekozen om corrupt te worden. Ik kan excuses erbij slepen dat ik er niks aan kon doen: ik kon mij niet verzetten tegen de negatieve emoties - ik heb er niet voor gekozen om daaronder te lijden, dus het is niet mijn schuld maar die van mijn eigen dader. Maar dat is een leugen. Ik had die keus wel. Ik had er zelf voor gekozen om op die manier te reageren op mijn eigen pijn. Ik had er ook voor kunnen kiezen om mijn traumatische ervaringen te gebruiken voor dingen waarmee ik bijdraag aan de harmonie van het leven ipv dat ik het kapot maakte.

Ik typ later verder...
Er is geen god. God bestaat niet. Het is een verzinsel. Een sprookje.
Goden worden geacht almachtig te zijn. En toch blijven ze op hun luie reet zitten.
pi_221044129
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Ga dan eerst dat eens uitzoeken
pi_221045551
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:36 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dan zijn mensen die niet werken dus ook niet normaal? Want als er niet gewerkt wordt, kunnen mensen niet eten. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je nogal in hokjes drukt. Een samenleving is gemixt. Dan is het nogal wat om sommige groepen niet normaal te noemen.

Daarnaast heb ik besloten om geen kinderen te nemen. Is dan jouw conclusie ook dat ik niet normaal ben, dat ik eigenlijk geen piemel had moeten hebben?
Geen kinderen willen is inderdaad niet normaal. En geen inkomen hebben uit werk of onderneming is inderdaad ook niet normaal. Die laatste van die piemel snap ik niet.

Ik snap niet waarom alles zo normaal moet worden gevonden? Wat is er mis met abnormaal zijn? Op sommige vlakken abnormaal, op anderen weer normaal? What's the big deal? Ben er gewoon eerlijk over. Ook naar jezelf toe.

Als iedereen geen werk zou hebben, dan zou de maatschappij naar de kloten gaan. Als niemand kinderen zou nemen, dan zou de maatschappij naar de kloten gaan en onze diersoort uitsterven. Dus inderdaad, dat zijn abnormale situaties. Gelukkig is het ook niet normaal (i.e. volgens de norm) en hebben de meeste mensen wel werk en krijgen de meeste mensen wel kinderen. En dat is maar goed ook voor degene die niet werken. En voor iedereen die nu leeft en dus geboren is door mensen die wel kinderen wilden.

Verder zul je vast wel iets hebben en doen wat wel normaal is. Allemaal prima toch. Ik zeg niet dat mensen die niet normaal zijn geen bestaansrecht hebben of iets dergelijks. Ik zeg alleen dat we ook niet aan de andere kant moeten doorslaan en net doen alsof abnormale eigenschappen heel normaal zijn. Wie houd je voor de gek?
pi_221045689
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als 100% van de bevolking man is, dan zou onze soort uitsterven.
Gelukkig is dus niet 100% van de bevolking man. En dus is het niet 'normaal'. Prima toch?
Je snapt het nog steeds niet. Man zijn is geen afwijking. Geen zaadballen hebben als man, is wel een afwijking. Als alle mannen vanaf morgen geen zaadballen meer zouden hebben, dan sterven we uit als soort.

Jouw vergelijking gaat net zo mank als zeggen 'als iedereen morgen een frikandel zou zijn'. Het is al fout in het beginsel.

Homoseksualiteit is een afwijking van de norm (heteroseksualiteit). Het zit gewoon in de definitie... De norm = normaal. Afwijking van de norm = abnormaal. Het is allemaal niet zo erg als dat het klinkt. Als morgen jouw arm er af gaat bij een ongeluk dan heb je nog maar 1 arm en dat is abnormaal. Want de norm is 2 armen. Dat wil niet zeggen dat mensen met 1 arm minder waard zijn, niet mogen leven, etc etc. Maar ga niet doen alsof het normaal is om 1 arm te hebben want x percentage van de bevolking heeft dat. Dat is geen argument.
pi_221045811
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:51 schreef blomke het volgende:

[..]
Een andere behandeling.
Dat hoeft helemaal niet.

Volgens de wet bestaat die ongelijke behandling al niet meer. En terecht.
En in 'de maatschappij' zou het er zelfs beter op worden indien mijn aanpak zou worden uitgevoerd door homoseksuelen. Dat meen ik serieus.

De aanpak van nu wekt alleen maar meer weerstand op onder de gemiddelde hetero met een IQ van 100. En de échte haat komt toch voornamelijk van reli-gekkies, vandaar dat we de discussie hebben in dit topic. En daar kun je nog 1000 netflix series, reclamespotjes, posters en gay-prides tegenaan gooien maar daar creëer je alleen maar meer haat en afgunst door.

Je hebt als homo een afwijking. So what? Er zijn tig afwijkingen en vrijwel iedereen heeft wel wat. Van gehandicapt zijn tot linkshandig zijn tot geen lichaamsbeharing tot een depressie. Iedereen mag er zijn.

Maar dat hoet het allemaal nog niet normaal te maken. Dan ben je gewoon een persoon met wat abnormale eigenschappen. Nou en? Ik heb er ook genoeg.

Met deze 'bescheiden' instelling kom je mijn inziens veel verder in het leven.
pi_221045976
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:36 schreef blomke het volgende:

[..]
Ga dan eerst dat eens uitzoeken
Waarom zou ik?
pi_221046258
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:42 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Geen kinderen willen is inderdaad niet normaal.
Want? Is het dan wel normaal om deze planeet aan vervuiling/overbelasting t.g.v. overbevolking, te doen bezwijken, incl. de mensheid?

quote:
En geen inkomen hebben uit werk of onderneming is inderdaad ook niet normaal.
Hele legioenen leven van pensioenen, aandelen, studiebeurs etc. Zal niet de helft zijn van de bevolking, maar wel een aanzienlijk deel. In ieder geval niet abnormaal.

quote:

Als niemand kinderen zou nemen, dan zou de maatschappij naar de kloten gaan en onze diersoort uitsterven.
Een zegen voor de flora en fauna en de planeet in zijn geheel, gezien het aantal dier-&plantensoorten dat door de mensheid is uitgeroeid en nog zal verdwijnen door de toenemende wereldbevolking met "mensen".
pi_221046275
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Waarom zou ik?
Je komt met de vraag wat god & het gristendom van homoseksualiteit zouden vinden. Zoek dan eerst het onderwerp op.

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 14-06-2026 23:25:50 ]
pi_221046318
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Dat hoeft helemaal niet..
Dat hoeft inderdaad niet, maar gebeurt dus wel, indien je toelaat dat een afwijking ook afwijkend wordt behandeld. Door homoseksualiteit in WO2 als afwijkend te bestempelen, zijn er heel wat op transport gesteld.
pi_221046488
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef matigeuser het volgende:

Je hebt als homo een afwijking. So what? Er zijn tig afwijkingen en vrijwel iedereen heeft wel wat. Van gehandicapt zijn tot linkshandig zijn tot geen lichaamsbeharing tot een depressie. Iedereen mag er zijn.

Je haalt afwijkingen, ziektes en eigenschappen door elkaar. Homoseksualiteit is een eigenschap zoals linkshandigheid en platinakleurig haar. Depressie is een ziekte waarvoor behandelingen beschikbaar zijn. Borderline is een afwijking. Gooi die dingen niet op 1 hoop.
pi_221047196
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:12 schreef blomke het volgende:

[..]
Want? Is het dan wel normaal om deze planeet aan vervuiling/overbelasting t.g.v. overbevolking, te doen bezwijken, incl. de mensheid?
[..]
Hele legioenen leven van pensioenen, aandelen, studiebeurs etc. Zal niet de helft zijn van de bevolking, maar wel een aanzienlijk deel. In ieder geval niet abnormaal.
[..]
Een zegen voor de flora en fauna en de planeet in zijn geheel, gezien het aantal dier-&plantensoorten dat door de mensheid is uitgeroeid en nog zal verdwijnen door de toenemende wereldbevolking met "mensen".
Wat een zelfhaat en afkeer voor je eigen diersoort. Dat is inderdaad niet normaal. Ook niet gezond trouwens.

Je hebt een probleem met de woorden 'abnormaal' en 'afwijking'. Vreemd. Je verbindt er een emotionele lading aan. Haalt er zelfs Nazi's bij. Kom op zeg.

Normaal = voldoen aan de norm. Als 90% van de mensen hetero is, dan is dat de norm. Zo simpel is het. Voldoe je niet aan die norm, dan ben je niet norm(aal) en wijk je dus af (afwijking) van de norm. Wat is hier nou zo erg aan?

Daarnaast is het inderdaad zeer abnormaal om geen kinderen te willen. Alle diersoorten op deze planeet, en dat zijn er veel, + vrijwel alle mensen, hebben een ingebouwde biologische 'drang' (seksuele drift) om zich voort te planten. Dit heb jij weg geredeneerd onder een laken van zelfhaat en afkeer voor onze diersoort (dat we de planeet kapot maken, dat er al genoeg mensen zijn, etc). Dat mag je allemaal doen overigens hoor. En dat maakt je ook geen minder mens. Maar het is wel, komt ie weer, abnormaal. En maar goed ook. Want alle diersoorten deden wat jij deed, was de aarde een kille, desolate rots zonder leven.

Dan was er geen bewustzijn meer in dit zonnestelsel. Misschien wel in ons sterresenstelsel. Misschien wel in het hele universum. Dat zou een doodzonde zijn.

En dus ben ik blij dat niet iedereen afwijkt van de norm. Dat heeft de wereld gemaakt wat het gisteren was, vandaag is en morgen nog zal zijn.
  maandag 15 juni 2026 @ 01:47:28 #169
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221048323
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef blomke het volgende:

[..]
Ja, de Bijbel.

Jezus was niet met een vrouw (getrouwd) en dat was zeer uitzonderlijk.

Verder vertelt Joh 11: 3-5: "De zusters stuurden iemand naar Jezus met de boodschap: ‘Heer, uw vriend is ziek.’ Toen Jezus dit hoorde zei hij: ‘Deze ziekte loopt niet uit op de dood, maar op de eer van God, zodat de Zoon van God geëerd zal worden.’ Jezus hield veel van Marta en haar zuster, en van Lazarus.".

Verder in Joh 11: 35-36 "Jezus weende. De Joden dan zeiden: Zie, hoe lief Hij hem had! "
Moest even zoeken met hulp van AI:
Lijkt er op dat dit een van de peilers is waarom homoseksualiteit in beginsel wordt afgewezen.

quote:
1. De oorsprong van het woordHet woord 'sodomie' is afgeleid van Sodom, een stad die volgens het bijbelboek Genesis door God werd verwoest vanwege de zonden van haar inwoners.In het specifieke verhaal (Genesis 19) wilde een menigte mannen uit de stad de mannelijke gasten van de inwoner Lot verkrachten. Dit leidde in de latere christelijke traditie tot de associatie met homoseksuele handelingen.2. Wat viel er historisch onder sodomie?In de middeleeuwen en de vroegmoderne tijd was sodomie een brede juridische en religieuze verzamelnaam voor alle seksuele handelingen die niet gericht waren op de voortplanting binnen het huwelijk. Daaronder viel:Seksuele handelingen tussen twee mannen of twee vrouwen.Seks met dieren (bestialiteit).Orale en anale seks (ook binnen een heteroseksueel huwelijk).
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221048394
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:46 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Je snapt het nog steeds niet. Man zijn is geen afwijking. Geen zaadballen hebben als man, is wel een afwijking. Als alle mannen vanaf morgen geen zaadballen meer zouden hebben, dan sterven we uit als soort.

Jouw vergelijking gaat net zo mank als zeggen 'als iedereen morgen een frikandel zou zijn'. Het is al fout in het beginsel.

Homoseksualiteit is een afwijking van de norm (heteroseksualiteit). Het zit gewoon in de definitie... De norm = normaal. Afwijking van de norm = abnormaal. Het is allemaal niet zo erg als dat het klinkt. Als morgen jouw arm er af gaat bij een ongeluk dan heb je nog maar 1 arm en dat is abnormaal. Want de norm is 2 armen. Dat wil niet zeggen dat mensen met 1 arm minder waard zijn, niet mogen leven, etc etc. Maar ga niet doen alsof het normaal is om 1 arm te hebben want x percentage van de bevolking heeft dat. Dat is geen argument.
Okay, dus als vanaf nu alleen mannen worden geboren, dan is dat geen probleem voor het voortbestaan van de mens.

Want man zijn is geen afwijking.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 15 juni 2026 @ 11:43:52 #171
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221049231
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:33 schreef Wantie het volgende:
Gemini heeft zelfs een genetisch voordeel van homoseksualiteit opgenoemd.
quote:
Vraag aan Gemini: "heeft homoseksualiteit een genetisch voordeel?"
Antwoord van Gemini: "het is geen kwestie van "homoseksualiteit heeft een voordeel", maar "de genetische variatie die homoseksualiteit mogelijk maakt, biedt in de populatie een voordeel voor het overleven van de genenpoel als geheel."
Het klopt dus weer niet wat je zegt. Dus de vraag blijft: "wat is in hemelsnaam het voordeel van homoseksualiteit?"

Dat het 'beter' is dat je meer dan gemiddeld intelligent of fysiek sterker bent is een duidelijk voordeel maar waarom zou het beter zijn om homoseksueel te zijn dan heteroseksueel? Ik zie dat niet maar ik ben dan ook maar een rationeel heteromannetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pixelman op 15-06-2026 11:54:16 ]
pi_221049548
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 05:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Okay, dus als vanaf nu alleen mannen worden geboren, dan is dat geen probleem voor het voortbestaan van de mens.

Want man zijn is geen afwijking.
Wat ben jij toch allemaal aan het doen in je hoofd om het allemaal proberen recht te lullen wat krom is. Heel vreemd.

Man zijn is inderdaad geen afwijking. Er zijn twee geslachten en er is een precieze 50% verdeling door de natuur gemaakt om dit te bewerkstelligen. Dus inderdaad, man zijn, of vrouw zijn, is geen afwijking van de norm.

In vrijwel alle diersoorten is die 50% verdeling er ook. Dus wederom, is geen afwijking. Dat is normaal.

Als morgen door een of andere ziekte / genetische verstoring ineens 100% van alle kinderen man, of vrouw, zouden zijn, dan is dat wel degelijk een afwijking. Een extreme afwijking van de norm zelfs. En een gevaarlijke, want dan sterven we inderdaad na 1 generatie uit.

Wederom zit je overigens alleen moeilijk te doen, zo moelijk dat je het zelf niet eens meer begrijpt.
pi_221049596
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:45 schreef matigeuser het volgende:

Dan was er geen bewustzijn meer in dit zonnestelsel. Misschien wel in ons sterresenstelsel. Misschien wel in het hele universum. Dat zou een doodzonde zijn.

En dus ben ik blij dat niet iedereen afwijkt van de norm. Dat heeft de wereld gemaakt wat het gisteren was, vandaag is en morgen nog zal zijn.
Het universum draait gewoon door, incl. onze aarde. Ook als er geen (mensen)leven meer te vinden is. Het leven is gewoon een tijdelijke vibratie in een kakofonie van orkestgeluiden in het universum. Eigenlijk is het leven een "sick joke", een toevallige samenloop van omstandigheden.
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 12:26:35 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221049632
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:43 schreef Pixelman het volgende:

[..]
[..]
Het klopt dus weer niet wat je zegt. Dus de vraag blijft: "wat is in hemelsnaam het voordeel van homoseksualiteit?"

Dat het 'beter' is dat je meer dan gemiddeld intelligent of fysiek sterker bent is een duidelijk voordeel maar waarom zou het beter zijn om homoseksueel te zijn dan heteroseksueel? Ik zie dat niet maar ik ben dan ook maar een rationeel heteromannetje.
Waarom moet er uberhaupt een waardeoordeel op?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 15 juni 2026 @ 12:52:05 #175
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221050075
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
Waarom moet er uberhaupt een waardeoordeel op?
Dat is nu net het punt. Omdat de term normaal meerdere connotaties heeft. Een wetenschappelijke en een cultureel normerende. Daar kun je mee spelen om je misbaar te verbloemen. Iemand abnormaal noemen is gewoon lomp. I don't buy it.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')