Of mariupol dat in dezelfde periode totaal vernietigd is en geslacht is. Maar dat vergeten deze lui altijd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:18 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Schermutselingen zoals we dat van de Russen hebben gezien in het aan Hostomel aanpalende Bucha en Irpin, nadat de slag om Kyiv al was verloren, of wat bedoel je precies?
quote:Getroffen: de controlepost «Dzjankoj», de spoorbrug, de pontonoverste en vrachtwagens bij Tsjonhar.
We laten zien hoe het eraan toeging.
We schakelen over naar het patrouilleren van vijandelijke logistiek vanuit de Krim en het blokkeren van pogingen tot herstel van de overste. De doorlaatcapaciteit van de pontons is laag, waardoor vrachtwagens in de rijen ervoor zich moeten ophopen en voor ons kant-en-klare doelen worden.
De operatie in de nacht naar 13 juni -- deel van een enkel plan. Dit is het resultaat van systematisch werk door het gezamenlijke Centrum voor Multi-Domein Operaties «Falanx» van de 1e AShB ter ere van Dmitri Kotsjoebajlo en de 475 AShB «CODE 9.2». Het doel van het vormen van een multi-domein Centrum is het waarborgen van voorwaarden voor voortdurend vooruitgang op het land.
Op deze richting zijn de noodzakelijke resultaten bereikt, zoals bepaald door de commandant van de Strijdkrijgsmacht van Oekraïne en de Opperbevelhebber.
We verzwakken de vijand om vooruit te kunnen gaan.
Dit is niet het einde. Er komt meer.
quote:Buryats and Kamchatka Marines passed the final exams for SBS Birds at the Vostochny training ground in the TOT
On the night of June 12, SBS Birds inflicted multiple damage in operational depth at the places of temporary deployment of enemy manpower at the Vostochny training ground in Novopetrivka, where three brave units are training at once:
• the Kamchatka 40th Marine Brigade, which stormed Vuhledar for more than a year and wiped out most of the personnel on the outskirts;
• 1461st Regiment of the 36th Army - Buryat Regiment of the Territorial Troops of the Russian Federation;
• 1466 regiment of the 5th army - these are recruits from the Primorsky Territory, weak fighters, but interesting - in 2023, due to the coercion to meat assaults in the Zaporizhzhia region, their own intelligence commander "Mustang" was shot at the command post.
All the above-mentioned units are fighting against the Ukrainians in the Huliaipole sector, in the TOT of the Zaporizhzhia region.
Among the goals of the night:
🔥Training ground "Vostochnyi" NP Novopetrivka, Zaporizhzhia region, 9th battalion "Kairos" 414th SBS SBS "Birds of Magyar", 1 SBS OC, 413 SBS "Reid", 412th SBS SBS "Nemesis" brigade on which the following were based:
1466 Motorized Rifle Regiment 5 A
40 brigade 36 A
1461st Motorized Rifle Regiment 37th Motorized Rifle Brigade 36 A
🔥Tor-M2 air defense system, Vershina Druha NP, Zaporizhzhia region, 1 SBS OC
🔥ZU-23, Novopetrovka village, Zaporizhzhia region 1 OC SBS
🔥Calculation of MANPADS, NP Novopetrivka, Zaporizhzhia region, 413 op SBS "Raid"
🔥Control Post 2 of the UAV 120 dmp, NP Novoandriivka, Donetsk region, 9th battalion "Kairos" of the 414th SBS SBS "Birds of Magyar"
🔥 TPD of the UAV unit, Dovzhansk NP, Luhansk region, 9th battalion "Kairos"
En nog meer redenen om die kutrussen voor altijd te haten. Vuile honden zijn het, bahquote:
Dat verbaast me wel eigenlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:04 schreef sp3c het volgende:
Luchtverdediging is niet echt meer een dingetje lijkt het
Ik volg zon Russisch kanaal van de mobiele luchtafweer (gasten in pickups met een machinegeweer er op) die zegt dat zijn halve eenheid aan de drugs zit om het vol te houden omdat Oekraine sinds een week of 2 eigenlijk gewoon 24/7 nu de Krim onder vuur neem.tquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat verbaast me wel eigenlijk
Ik denk niet dat wij het beter zouden doen tegen die aantallen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het blijft me soms verbazen hoeveel munitie Rusland heeft. Ze vuren elke nacht grote aantallen S300 en Pantsir raketten op drones af.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het beter zouden doen tegen die aantallen.
Op zaterdag 13 juni 2026 17:28 schreef skysherrif het volgende:
Er waren tijden dat ze S300 raketten als surface to surface gebruikten. Of doen ze dat nog steeds?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:43 schreef BEFEM het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 13 juni 2026 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het blijft me soms verbazen hoeveel munitie Rusland heeft. Ze vuren elke nacht grote aantallen S300 en Pantsir raketten op drones af.
80 - 90% van anti-air, vanzelfsprekend met name de electronica, importeerde rusland, voor de oorlog.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
AfD-mongooltje kan beter bij een peuterspeelzaal gaan solliciteren zo te lezen.quote:
Wij zouden na een week wel klaar zijn vanwege het minimale voortzettingsvermogen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef BEFEM het volgende:
Ik denk niet dat wij het beter zouden doen tegen die aantallen.
Dit?quote:
Beetje de MAGA van Europa, verstand op nul en gewoon wappies op internet nalullen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:42 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
AfD-mongooltje kan beter bij een peuterspeelzaal gaan solliciteren zo te lezen.
Die Duits/Europese teloorgang om Rusland maar een slecht bedachte loer te mogen draaien is gewoon hopeloos.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:29 schreef havanagila het volgende:
[..]
Beetje de MAGA van Europa, verstand op nul en gewoon wappies op internet nalullen.
Nee joh het gaat hartstikke goed!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:39 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Die Duits/Europese teloorgang om Rusland maar een slecht bedachte loer te mogen draaien is gewoon hopeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |