quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel hebben we afscheid genomen van Di Maria. Jammer, vond ik een mooie speler.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 03:28 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde de commentator klaarkomen op tv toen Messi scoorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede voetballer met een geestelijke beperking.quote:Op woensdag 17 juni 2026 03:36 schreef chufi het volgende:
Smerige idd maar Fifa en Messi gaan nog altijd hand in hand
Veel van de grootste sportmensen zijn geestelijk niet 100%quote:Op woensdag 17 juni 2026 03:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede voetballer met een geestelijke beperking.
Dat komen ze ook welquote:Op woensdag 17 juni 2026 03:40 schreef TAmaru het volgende:
Argentinië moet en zal ver komen in dit toernooi
Jawel. Als ze niet onderweg tegen elkaar kunnen komen te staan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:41 schreef TAmaru het volgende:
Toch heerlijk om Mbappé en Messi weer zo te zien schitteren zeg
En dat na die finale in 2022
Kan dat zich herhalen in 2026?
Dat is dus wel het verschil tussen een echte topspits en een Malenquote:Op woensdag 17 juni 2026 04:41 schreef BB-King het volgende:
Malen had ook 3 keer kunnen scoren tegen Algerije.
Maar helaas.
Kansloos waren z'n posities niet, maar hij heeft de finesse om ze goed te plaatsenquote:Op woensdag 17 juni 2026 04:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat is dus wel het verschil tussen een echte topspits en een Malen
Een Malen zal vanuit kansrijke positie vaak missen
Een topspits zoals Messi zal vanuit kansloze positie toch scoren
nee ik overdreef een beetje, maar hij maakt toch van een middelmatige kans gewoon een doelpunt, terwijl Malen alleen voor de keeper kan komen en nog mistquote:Op woensdag 17 juni 2026 04:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kansloos waren z'n posities niet, maar hij heeft de finesse om ze goed te plaatsen
Maar wij hebben Frenkie!quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:44 schreef TAmaru het volgende:
Zo zie je maar, hoe één topspeler kan zorgen voor een denderende overwinning, terwijl het zonder die stervoetballers een zooitje ongeregeld of op zijn best matig is
Eigenlijk mag Haaland daar ook wel bij
Noorwegen kan ook ver komen op die manier
Hij zal vast niet de enige zijn. Maar toegegeven, wel indrukwekkend om op deze leeftijd er nog even drie te maken in een WK-wedstrijd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:45 schreef Masspa het volgende:
Ik kwam alleen maar even kijken of ik de enige ben die denkt dat die commentator (who dis??) zich af zit te rukken op Messi. de tering kan hij 5 seconden zijn naam niet noemen?
En nu: Wie gaat dit Argentinië stoppen??
Mag hopen dat onze Virgil weer een bodycheck mag doen maar dit keer op moppersmurf Messi zelf.
Einde rant, sorry not sorry
Scheelt iets als je niet hoeft te verdedigenquote:Op woensdag 17 juni 2026 04:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal vast niet de enige zijn. Maar toegegeven, wel indrukwekkend om op deze leeftijd er nog even drie te maken in een WK-wedstrijd.
Ik vind het een luie speler. Hij laat alles maar gebeuren, wandelt een beetje rond, meestal middenveld, totdat die een kans ruikt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Scheelt iets als je niet hoeft te verdedigen
Hoeft ook niet echt meer. Zelfs nu zijn ze nog fanatieker op jacht dan Spanje de hele wedstrijd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:51 schreef TAmaru het volgende:
ARG zakt wel helemaal in nu Messi eruit is
Ik vind Mbappé ook wel een veel aantrekkelijkere voetballer om naar te kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 04:54 schreef Masspa het volgende:
[..]
Ik vind het een luie speler. Hij laat alles maar gebeuren, wandelt een beetje rond, meestal middenveld, totdat die een kans ruikt.
Bij Frankrijk vanavond werd gezegd dat Mbappe zich had voorgenomen meer mee te verdedigen om zijn team op weg te helpen. En nee ik ben ook geen Mbappe-er maar dat is wel een andere mindset
En yep, nu de topscorer, good for him. Ik blijf het moppersmurf vinden.
Absoluut. Durft veel meerquote:Op woensdag 17 juni 2026 04:55 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind Mbappé ook wel een veel aantrekkelijkere voetballer om naar te kijken
Zijn acties zijn ook indrukwekkender, hij creëert meer. Messi is dan weer enorm goed in het afwerken en inschieten. Maar Mbappé gaat natuurlijk ver boven de 14 doelpunten op een WK uitkomen als hij zo doorgaat.quote:
Ja anders wordt het teveel voor hem. De rest weet dat zij het moeten opvangen. Aanvallend is hij echter van zulke waarde dat ze het voor lief nemen. Afhankelijk natuurlijk ook van de kwaliteit van de tegenstander.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:54 schreef Masspa het volgende:
[..]
Ik vind het een luie speler. Hij laat alles maar gebeuren, wandelt een beetje rond, meestal middenveld, totdat die een kans ruikt.
Bij Frankrijk vanavond werd gezegd dat Mbappe zich had voorgenomen meer mee te verdedigen om zijn team op weg te helpen. En nee ik ben ook geen Mbappe-er maar dat is wel een andere mindset
En yep, nu de topscorer, good for him. Ik blijf het moppersmurf vinden.
Je zit in WK, niet in VBL.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:59 schreef Masspa het volgende:
Haha dat ik als vrouw die normaal alleen in Eurovision post nog eens een serieus gesprek aan kan gaan in VBL. FOK we zijn een stuk gegroeid!
Maar dat terzijde
Die zit met het stoom uit z’n oren voor de televisie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ronaldo zal wel balen dat Messi zo goed in vorm is, de egotripper dat ie is.
Als we de 1e helft vanavond vergeten ben ik het 100 met je eens. En ja hij is 28 (?) Dus kan nog 3 wk's mee in theoriequote:Op woensdag 17 juni 2026 04:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zijn acties zijn ook indrukwekkender, hij creëert meer. Messi is dan weer enorm goed in het afwerken en inschieten. Maar Mbappé gaat natuurlijk ver boven de 14 doelpunten op een WK uitkomen als hij zo doorgaat.
Hij is op een paar dagen na 39. Als de teamstrategie en wedstrijd het toelaten… hij beslist het voorin wel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Scheelt iets als je niet hoeft te verdedigen
27. Volgende wk kan sowieso wel. Daarna is twijfelachtig gezien type speler dat hij is. Zie hem op z’n 35e of 39e niet spelen zoals hij nu speelt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 05:02 schreef Masspa het volgende:
[..]
Als we de 1e helft vanavond vergeten ben ik het 100 met je eens. En ja hij is 28 (?) Dus kan nog 3 wk's mee in theorie
Mijn oprechte excuses. Desalniettemin denk ik dat ik rond 5u s nachts alsnog tussen de liefhebbers zit. Dus dan vind ik het alsnog leuk dat ik serieus genomen word in het gesprek.quote:
Ik denk dat je dan op snelheid en behendigheid doelt?quote:Op woensdag 17 juni 2026 05:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
27. Volgende wk kan sowieso wel. Daarna is twijfelachtig gezien type speler dat hij is. Zie hem op z’n 35e of 39e niet spelen zoals hij nu speelt.
Ja, precies. Heel ander type speler dan Messi. Zoals Messi voetbalt, zo’n rol is er in het Franse team eigenlijk niet. Ook de laatste toernooien niet echt. Zo’n Giroud in de spits, die moest toch flink werken. En kwam amper toe aan schoten op goal, laat staan scoren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 05:08 schreef Masspa het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan op snelheid en behendigheid doelt?
Ik ken de nieuwe Franse generatie niet goed genoeg om te weten of ze hem daarin zouden kunnen helpen. Maar dat is sowieso heel erg lange termijn dus we gaan het meemaken.
Wel met je eens dat die paar goals extra hem wel moeten lukken, hij lijkt zijn wederopstanding te hebben, al zegt 1 wedstrijd weinig natuurlijk.
Op een WK met meer wedstrijdenquote:
Is het weer zo'n WK? Het vorige hebben ze ook al cadeau gekregen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Zo enorm klaar met de Messi-show, nu al weer gespaard met een rode kaart die ieder ander wel zou hebben gekregen
quote:
Dit las ik ook weer ja. Niet eens een VAR-check?quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Zo enorm klaar met de Messi-show, nu al weer gespaard met een rode kaart die ieder ander wel zou hebben gekregen
Ik hou niet van klassejustitie. En niet een klein beetje in dit geval. En zoals gezegd, vorig WK ook al.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:55 schreef Caland het volgende:
Mensen die klaar zijn met Messi houden helemaal niet van voetbal.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:55 schreef Caland het volgende:
Mensen die klaar zijn met Messi houden helemaal niet van voetbal.
Ik wel op scorito het pooltje op mijn werk en ik heb goed gescoordquote:Op woensdag 17 juni 2026 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb Messi niet eens overwogen voor de topscorers dit toernooi...
Daar zit wel een luchtje aan ja. Alsnog blijft het genieten hoe hij nu nog presteert op deze leeftijd en terwijl hij in zo’n flutcompetitie speelt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hou niet van klassejustitie. En niet een klein beetje in dit geval. En zoals gezegd, vorig WK ook al.
Ronaldo had ook geschorst moeten zijn na zijn rooie kaart bij de laatste interlands. Maar ineens veranderen de regels.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hou niet van klassejustitie. En niet een klein beetje in dit geval. En zoals gezegd, vorig WK ook al.
Wat was hij weer goed he?quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Ja, vergelijk het eens met de 7 jaar jongere Depay.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was hij weer goed he?
Op die leeftijd nog vol gas geven
Die commentator ook bij de NOS.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Fluwelen balletjes diep ook steeds, perfecte snelheid en op maat.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, vergelijk het eens met de 7 jaar jongere Depay.
Hopelijk heeft Frenkie ook gekeken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fluwelen balletjes diep ook steeds, perfecte snelheid en op maat.
Dat kunnen die lui van ons nog niet eens in rust.
Die heb ik nog nooit iemand zien wegsteken waarbij ik klaarkwam.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Frenkie ook gekeken.
Dat was ook om over je nek te gaan ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die commentator ook bij de NOS.Bij goals van Nederland 10x minder enthousiasme.
Dat zouden bij ons vooral Reijnders en Gravenberch moeten doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, vergeet het maar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zouden bij ons vooral Reijnders en Gravenberch moeten doen.
Kijken is een ding, het ook kunnen is wat anders.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het beeld van VBL is nogal verouderd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:59 schreef Masspa het volgende:
Haha dat ik als vrouw die normaal alleen in Eurovision post nog eens een serieus gesprek aan kan gaan in VBL. FOK we zijn een stuk gegroeid!
Maar dat terzijde
En daarom moet jij FA worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Het beeld van VBL is nogal verouderd.
We zijn nu een gemoedelijk warm bad
Weet ik nog wel die wedstrijd in de Schalke Arena. Ergens vaag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lamine Yamal (Spanje) was nog niet eens geboren toen Messi zijn eerste goal maakte tegen Servië&Montenegro
Ik heb de wedstrijd niet gezien, was het weer de klassieke Grueter messifap?quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De commentator van de NOS was wel erg overdreven.
Grueter deed Oostenrijk - Jordanië.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, was het weer de klassieke Grueter messifap?
Het was de grote Messi geil show ja van Avsaroglu. Bij elke goal ook uitbundig MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII roepen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach achquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was de grote Messi geil show ja van Avsaroglu. Bij elke goal ook uitbundig MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII roepen.
Volgens de '98 regels was dit rood.quote:
Dit dus. Messi is natuurlijk een geweldige voetballer, maar hij hoeft niet overal mee weg te komen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tenenkrommend genant jaquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was de grote Messi geil show ja van Avsaroglu. Bij elke goal ook uitbundig MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII roepen.
Ja, klodders vlogen alle kanten op.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Collega's huis van me uit KC zit ook helemaal onder las ik vanmorgen op MSTeams. Terwijl hij aan de andere kant van de stad woont, 10 minuten van het NL trainingsveld.quote:
El gruppo morir do fiesta!.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Argentinië ook wel met een lollerpoule zeg.
Iedere poule toch op die van Frankrijk en Nederland na dan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Argentinië ook wel met een lollerpoule zeg.
En Duitsland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:57 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Iedere poule toch op die van Frankrijk en Nederland na dan.
Die maken het anders iedereen lastig gezien hun uitslagen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:15 schreef Caland het volgende:
Nederland zit toch ook gewoon in een lollerpoule. Zwaarste tegenstander was dan Japan, heb je die zien voetballen
Die van Duitsland is ook niet volledig triviaal, maar derde word je daar altijd wel als Curacao zo blijft verdedigen en dan ook nog met een prima doelsaldo. En groep D is niet heel zwak. Voor de rest is het hoogstens spannend of je geen eerste wordt, bij landen als Engeland en Portugal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:57 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Iedere poule toch op die van Frankrijk en Nederland na dan.
Ben benieuwd dit WK, liggen er gewoon bij de eerste beste tegenstander uit vermoed ikquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die maken het anders iedereen lastig gezien hun uitslagen.
Ik heb dan nog liever het volgende WK wat meer waardeloze landen, maar tenminste 2/4 door. Dit format is zo echt spanningsloos in de meeste poules. Groep D is toch juist heel zwak buiten de USA om ? Wel een leuke poule, heel open. Net als die van Canada en Mexico.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Duitsland is ook niet volledig triviaal, maar derde word je daar altijd wel als Curacao zo blijft verdedigen en dan ook nog met een prima doelsaldo. En groep D is niet heel zwak. Voor de rest is het hoogstens spannend of je geen eerste wordt, bij landen als Engeland en Portugal.
Groep D is mid, daardoor is er wel spanning. Iedereen kon er op voorhand uit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik heb dan nog liever het volgende WK wat meer waardeloze landen, maar tenminste 2/4 door. Dit format is zo echt spanningsloos in de meeste poules. Groep D is toch juist heel zwak buiten de USA om ? Wel een leuke poule, heel open. Net als die van Canada en Mexico.
True. En qatar is eigenlijk ook heel, heel slecht. Maar door hun stunt ligt de groep nu wel open.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groep D is mid, daardoor is er wel spanning. Iedereen kon er op voorhand uit.
Bij Mexico zit er met Zuid-Afrika wel echt een hele matige tegenstander tussen
En ja ik heb nog liever 64 landen. De gemiddelde kwaliteit zal niet hard achteruit gaan. En het zorgt voor meer spanning in de groepen
Groep A, B en D waren op papier op voorhand spannend al is Zuid-Afrika wel heel zwak gebleken en heeft de VS natuurlijk al een dikke zege.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groep D is mid, daardoor is er wel spanning. Iedereen kon er op voorhand uit.
Bij Mexico zit er met Zuid-Afrika wel echt een hele matige tegenstander tussen
En ja ik heb nog liever 64 landen. De gemiddelde kwaliteit zal niet hard achteruit gaan. En het zorgt voor meer spanning in de groepen
Die kunnen nog zomaar van Bosnië winnen, dat hield ook echt niet over.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
True. En qatar is eigenlijk ook heel, heel slecht. Maar door hun stunt ligt de groep nu wel open.
agnaslu oidquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Wie was die vreselijke commentator bij de NOS? Zit nu terug te kijken, maar wat is dat MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII walgelijk irritant zeg
Hij dacht waarschijnlijk, dit is een historisch moment wat men nog regelmatig gaat uitzenden a la 'Dennis Bergkamp!', ik ga even m'n best doen. Bij die lange iiiiiiiiii ging de cringe meter helemaal stuk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Wie was die vreselijke commentator bij de NOS? Zit nu terug te kijken, maar wat is dat MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII walgelijk irritant zeg
Kweenie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:44 schreef OmniRocket het volgende:
FIFA corrupt.. Iedereen boos en daarna weer vrolijk verder....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |