Is het weer zo'n WK? Het vorige hebben ze ook al cadeau gekregen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Zo enorm klaar met de Messi-show, nu al weer gespaard met een rode kaart die ieder ander wel zou hebben gekregen
quote:
Dit las ik ook weer ja. Niet eens een VAR-check?quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Zo enorm klaar met de Messi-show, nu al weer gespaard met een rode kaart die ieder ander wel zou hebben gekregen
Ik hou niet van klassejustitie. En niet een klein beetje in dit geval. En zoals gezegd, vorig WK ook al.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:55 schreef Caland het volgende:
Mensen die klaar zijn met Messi houden helemaal niet van voetbal.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:55 schreef Caland het volgende:
Mensen die klaar zijn met Messi houden helemaal niet van voetbal.
Ik wel op scorito het pooltje op mijn werk en ik heb goed gescoordquote:Op woensdag 17 juni 2026 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb Messi niet eens overwogen voor de topscorers dit toernooi...
Daar zit wel een luchtje aan ja. Alsnog blijft het genieten hoe hij nu nog presteert op deze leeftijd en terwijl hij in zo’n flutcompetitie speelt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hou niet van klassejustitie. En niet een klein beetje in dit geval. En zoals gezegd, vorig WK ook al.
Ronaldo had ook geschorst moeten zijn na zijn rooie kaart bij de laatste interlands. Maar ineens veranderen de regels.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hou niet van klassejustitie. En niet een klein beetje in dit geval. En zoals gezegd, vorig WK ook al.
Wat was hij weer goed he?quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Ja, vergelijk het eens met de 7 jaar jongere Depay.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was hij weer goed he?
Op die leeftijd nog vol gas geven
Die commentator ook bij de NOS.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Fluwelen balletjes diep ook steeds, perfecte snelheid en op maat.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, vergelijk het eens met de 7 jaar jongere Depay.
Hopelijk heeft Frenkie ook gekeken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fluwelen balletjes diep ook steeds, perfecte snelheid en op maat.
Dat kunnen die lui van ons nog niet eens in rust.
Die heb ik nog nooit iemand zien wegsteken waarbij ik klaarkwam.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Frenkie ook gekeken.
Dat was ook om over je nek te gaan ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die commentator ook bij de NOS.Bij goals van Nederland 10x minder enthousiasme.
Dat zouden bij ons vooral Reijnders en Gravenberch moeten doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Frenkie ook gekeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |