Ja, vergeet het maar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zouden bij ons vooral Reijnders en Gravenberch moeten doen.
Kijken is een ding, het ook kunnen is wat anders.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Frenkie ook gekeken.
Het beeld van VBL is nogal verouderd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 04:59 schreef Masspa het volgende:
Haha dat ik als vrouw die normaal alleen in Eurovision post nog eens een serieus gesprek aan kan gaan in VBL. FOK we zijn een stuk gegroeid!
Maar dat terzijde
En daarom moet jij FA worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Het beeld van VBL is nogal verouderd.
We zijn nu een gemoedelijk warm bad
Weet ik nog wel die wedstrijd in de Schalke Arena. Ergens vaag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lamine Yamal (Spanje) was nog niet eens geboren toen Messi zijn eerste goal maakte tegen Servië&Montenegro
Ik heb de wedstrijd niet gezien, was het weer de klassieke Grueter messifap?quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De commentator van de NOS was wel erg overdreven.
Grueter deed Oostenrijk - Jordanië.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, was het weer de klassieke Grueter messifap?
Het was de grote Messi geil show ja van Avsaroglu. Bij elke goal ook uitbundig MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII roepen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach achquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was de grote Messi geil show ja van Avsaroglu. Bij elke goal ook uitbundig MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII roepen.
Volgens de '98 regels was dit rood.quote:
Dit dus. Messi is natuurlijk een geweldige voetballer, maar hij hoeft niet overal mee weg te komen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hou niet van klassejustitie. En niet een klein beetje in dit geval. En zoals gezegd, vorig WK ook al.
Tenenkrommend genant jaquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was de grote Messi geil show ja van Avsaroglu. Bij elke goal ook uitbundig MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII roepen.
Ja, klodders vlogen alle kanten op.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Collega's huis van me uit KC zit ook helemaal onder las ik vanmorgen op MSTeams. Terwijl hij aan de andere kant van de stad woont, 10 minuten van het NL trainingsveld.quote:
El gruppo morir do fiesta!.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Argentinië ook wel met een lollerpoule zeg.
Iedere poule toch op die van Frankrijk en Nederland na dan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Argentinië ook wel met een lollerpoule zeg.
En Duitsland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:57 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Iedere poule toch op die van Frankrijk en Nederland na dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |