SPOILER: Uit een van de eerste OP's artikel januari 2026 nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aanvang crisis in Iran 2024-2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chronologie: van protest tot oorlog tot vredesonderhandelingen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het staakt-het-vuren van 7 en 8 april biedt een tijdelijke adempauze, maar lost de onderliggende spanningen niet op. Of het akkoord stand houdt — en of de heropening van de Straat van Hormuz duurzaam is — is afwachten. De onderhandelingen zijn na 21 uur gecanceld.
Oude tijdlijn naar voorgaande spoiler, Update voor dit deel:
13 april 2026 — Trump gaat de blokkade handhaven. Amerikaanse zeeblokkade Iran ingegaan Trump: schepen dicht bij blokkade worden vernietigd. Op Marine Traffic is te zien dat op dit moment een olietanker door de Straat van Hormuz vaart. Het schip is vertrokken uit de Iraanse stad Bushehr,SPOILER: Livestream camsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hold on a minute, hang on. Breaking news! Steve Lookner:
Bekijk deze YouTube-videoSPOILER: Tijdlijn van deze oorlog in de woorden van trumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apr13: Any of Iran's "fast attack ships" come near the blockade, they will be taken out.Do what you love, love what you do!![]()
Deze drone heeft ook betere tijden gehad.![]()
Vermoedelijk friendly fire tijdens een poging om de baltische raketten van Iran uit de lucht te knallen?![]()
ik denk over het algemeen en is niet alleen Iran oorlog. maar ook alle rest.
Ik denk dat USA beetje meer de agressor was nu als alle andere wereld landen incl EU dus.
En idd dat EU daar niet veel keiharder op reageert valt me weer vies tegen.
Maar altijd al gezegd als NL hadden we nooit EU moeten worden en bij Benelux moeten houden.
het enige lichtpuntje is nog dat Canada ook schijt zat is met USA en liever bij EU willen horen.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, eigenlijk had de EU gewoon onvoorwaardelijk achter de USA moeten staan, dan was dit ook een stuk sneller opgelost.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:09 schreef kree het volgende:
ik denk over het algemeen en is niet alleen Iran oorlog. maar ook alle rest.
Ik denk dat USA beetje meer de agressor was nu als alle andere wereld landen incl EU dus.
En idd dat EU daar niet veel keiharder op reageert valt me weer vies tegen.
Maar altijd al gezegd als NL hadden we nooit EU moeten worden en bij Benelux moeten houden.
het enige lichtpuntje is nog dat Canada ook schijt zat is met USA en liever bij EU willen horen.![]()
Euhm ja in de zin zoals USA was, niet met een retard als president daar die vooral denkt aan zijn eigen vermogen enzo. En beetje grootheidswaanzin heeft ook.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:11 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk had de EU gewoon onvoorwaardelijk achter de USA moeten staan, dan was dit ook een stuk sneller opgelost.
Ik denk EU zou erachter staan als er een meer normale president was daar. Niet iemand die krijgt banden te verbreken met allies enzoDo what you love, love what you do!![]()
zijn eigen protected landen fonds? wat niet naar USA gaat maar naar zijn bankrekening. Dat hebben jullie gelezen toch ook?
WTF? hoe kun je daar als amerikaan achter staan zoiets? tis de corruptie ten top eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
en denk je USA iets ook geeft om EU landen?
het boeit hem geen reet...... en daarom ben ik het er niet mee eens. En zal nooit achter iemand als een Trump kunnen staan als president daar.
Sorry USA inwoners. maar stem er eens lekker flink tegen.....Do what you love, love what you do!![]()
En Rutte met de NAVO. ook al niet mee eens, hoewel ik waardeer hem als echt goeie politicus. Maar is een beetje te veel van oke we praten het goed en goeie vrienden.
Neeeee fucker, je zou keihard moeten zijn erin namens EU en NAVO dat we het voor geen kloot eens zijn met je USA.Do what you love, love what you do!![]()
hoelang nog trouwens totdat Trump weer evaluatie momentje krijgt..... mag toch hopen dat merendeel USA nu ook denkt dat we beter iemand anders kunnen hebben?Do what you love, love what you do!![]()
Gaat het?quote:Op zondag 7 juni 2026 23:18 schreef kree het volgende:
hoelang nog trouwens totdat Trump weer evaluatie momentje krijgt..... mag toch hopen dat merendeel USA nu ook denkt dat we beter iemand anders kunnen hebben?![]()
@kree dit kan allemaal met minder posts.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
jawelquote:. maar naai me erover op dit soort dingen en omdat lijkt niemand snapt wat ik dan ermee bedoel.
Ik vroeg nog wat, wat deed Trump sinds zijn termijn wat goed was voor de hele wereld?
mss mis ik dan dingen, maar zeg maar?Do what you love, love what you do!![]()
ja sorry zal me ff inhouden. maar naaide me opquote:Op zondag 7 juni 2026 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
@:kree dit kan allemaal met minder posts.
wel beetje inhoudelijk dan verder he? voor ik weer gezeur krijg.Do what you love, love what you do!![]()
Helemaal niets, maar het is kennelijk de trend om dit soort incompatibele leiders te verkiezen omdat mensen nou eenmaal een hekel hebben aan buitenlanders.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar naai me erover op dit soort dingen en omdat lijkt niemand snapt wat ik dan ermee bedoel.
Ik vroeg nog wat, wat deed Trump sinds zijn termijn wat goed was voor de hele wereld?
mss mis ik dan dingen, maar zeg maar?![]()
nouja dat dus of door mis informatie. en doel ik met name op USA die deze man verkiezen.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar het is kennelijk de trend om dit soort incompatibele leiders te verkiezen omdat mensen nou eenmaal een hekel hebben aan buitenlanders.
ik kan het maar weinig eens zijn hoor met wat hij tot nu toe deed.
zal het in 1 post doen dan,
hoe USA is en verkiezingen, total fake, het is een stelsel wat al nooit werkte en nu al helemaal niet meer.
gerund door bedrijven en industrie met macht. zo werven ze daar stemmen,
kiesdistricten. totally fake. It's fake./
Om maar in woorden van onze nieuwe "wereldleider" te denken.
poste dit jaren terug en die tieners in dat filmpje zijn iig eerlijk. En zie hier/. precies wat ze vreesden komt uit.
Bekijk deze YouTube-video
luister eens goed wat ze toen zeiden.......
[ Bericht 13% gewijzigd door kree op 07-06-2026 23:44:20 ]Do what you love, love what you do!![]()
Voor het geval de wat minder onderlegden in de wereld nog meer bewijs nodig hadden om te zien dat Iran Libanon bezet.graag verwijderen![]()
Iran gaat door dat hele gedoe met USA die ze aanvalt ook weer andere kant op/quote:Op zondag 7 juni 2026 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Voor het geval de wat minder onderlegden in de wereld nog meer bewijs nodig hadden om te zien dat Iran Libanon bezet.
En tja neem ze het eens kwalijk he? Ik snap het wel. Of het goed is vraag 2. maarja ik wil ook niet als EU onder een soort regime staan van USA nu, en het lijkt wel of hun dat nu gaan bepalen. En dat is zo niet goed.
ik weet dat dat niet kan enzo, maar het zou zeer goed zijn als we als EU beetje handen aftrekken van USA.Do what you love, love what you do!![]()
Al met al en goed miss is dat goed om ff te zeggen, denk door alle bemoeienis van USA, dat we meer problemen nu hebben als die er al waren.
laat staan Rusland want zelfde idee. daarom zijn trump en Poetin ook vriendjes. ze zijn beide gewoon coplmlete idiuoten en denken niet om wereld maar om hun zelf of hun stukje land op deze aardkloot.
het zou beter zijn samen te werken he?Do what you love, love what you do!![]()
ik wil niet zo ver gaan als vergelijken met Nazi Duitsland begin 2e WW
maar oke het heeft er wel beetje trekjes van denk?
En denk niemand in de hele wereld wil dat nog een keer meemaken.....
En voor dit zo weg gezet wordt, kijk naar feiten, ze komen aardig overheen wel.
1. check iemand met invloed die zijn eigen economie kut vind gaan en wil verbeteren
2. bevolkingsgroepen uitsluiten
3. oorlogen beginnen for what ever what zo'n reden enzo
4. landen binnenvallen die geen idee hadden onder mom vanDo what you love, love what you do!![]()
Rutte heeft niks met de EU te maken in zikn huidige rolquote:Op zondag 7 juni 2026 23:17 schreef kree het volgende:
En Rutte met de NAVO. ook al niet mee eens, hoewel ik waardeer hem als echt goeie politicus. Maar is een beetje te veel van oke we praten het goed en goeie vrienden.
Neeeee fucker, je zou keihard moeten zijn erin namens EU en NAVO dat we het voor geen kloot eens zijn met je USA.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
waar maar wel met Navo natuurlijk. en oke het is wel onze politicusquote:Op maandag 8 juni 2026 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rutte heeft niks met de EU te maken in zikn huidige rol
maar snap idd geen directe link nu zo met NL, maarja had ie beetje wat meer ballen mogen tonen ipv ja en amen zeggen wmb.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is zijn taak, hij zit daar namens de lidstaten dus ook namens de VS, dan moet hij dus een beetje tussen de boze mannetjes heen glibberenquote:Op maandag 8 juni 2026 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar wel met Navo natuurlijk. en oke het is wel onze politicus
maar snap idd geen directe link nu zo met NL, maarja had ie beetje wat meer ballen mogen tonen ipv ja en amen zeggen wmb.
Geen groot fan van de man maar dat kan hij iig goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou USA moet er gewoon uit, want wat mij betreft hebben ze de hele NAVO verbanden allang al geschonden.Do what you love, love what you do!![]()
Ze hebben de NAVO verbanden geschonden?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou ja denk ik wel? het was eigenlijk niet oke om zomaar landen binnen te vallen lijkt mij. laat staan onder welke voorwendselen.quote:
groenland was deel van USA ook ja?Do what you love, love what you do!![]()
wellicht begrijp ik alles onwijs verkeerd hoor, maar het hele idee van NAVO was dat we nooit meer oorlogen zouden krijgen Nals WW2.
En dat hing samen met dat we samen zouden optrekken met NAVO lidstaten. Oke er is er eentje die hier tegen aan schopt?
eens of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Exact wanneer en welk exact onderdeel van het verband is volgens jou recentelijk gebroken dan? Of is het enkel hoe jij je voelt?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja denk ik wel? het was eigenlijk niet oke om zomaar landen binnen te vallen lijkt mij. laat staan onder welke voorwendselen.
groenland was deel van USA ook ja?![]()
het is verband dat we niet soevereine staten aanvallen sowieso?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Exact wanneer en welk exact onderdeel van het verband is volgens jou recentelijk gebroken dan? Of is het enkel hoe jij je voelt?
dat verbroken al.
groenland was ineens deel van USA wat niet klopt.
Hoever moet ik nog doorgaan?
Die hele mentaliteit van USA only, is sowieso een verkeerde gedachte. En zegt mij boeit de hele EU trump dus geen kloot.
wat btw best is, maar moet de EU ook niet pussy zijn en ij zijn reet kruipen dat we ze zo nodig hebben.
Want is niet zo. als EU wil kunnen ze ook TARIF opleggen aan hun op andere manier met staats obligaties.
maarja dat moet vergaderd worden door mensen in pluche die er 10 jaar over doen, dat is de hele fout van EU
vandaar voorstander van Benelux.Do what you love, love what you do!![]()
Het is ook niet verboden (door Navo)quote:Op maandag 8 juni 2026 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja denk ik wel? het was eigenlijk niet oke om zomaar landen binnen te vallen lijkt mij. laat staan onder welke voorwendselen.
groenland was deel van USA ook ja?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Link het artikelnummer van verbroken verband eens.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
het is verband dat we niet soevereine staten aanvallen sowieso?
dat verbroken al.
groenland was ineens deel van USA wat niet klopt.
Hoever moet ik nog doorgaan?
Die hele mentaliteit van USA only, is sowieso een verkeerde gedachte. En zegt mij boeit de hele EU trump dus geen kloot.
wat btw best is, maar moet de EU ook niet pussy zijn en ij zijn reet kruipen dat we ze zo nodig hebben.
Want is niet zo. als EU wil kunnen ze ook TARIF opleggen aan hun op andere manier met staats obligaties.
maarja dat moet vergaderd worden door mensen in pluche die er 10 jaar over doen, dat is de hele fout van EU
vandaar voorstander van Benelux.![]()
nou ja je kunt in details gaan die ik niet weet, maar gaat het niet om, je snapt toch zelf ook wel dat we als Europa nu dik in nadeel zijn. En die Trump en Poetin lachen zich rot.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Link het artikelnummer van verbroken verband eens.
alles sinds trump heeft ervoor gezorgd dat alles hier duurder werd. Denk daar eens over en hoe hier in NL en EU wellicht?
wat hebben we voor voordeel aan een war lustige president zoals nu? ik zie het niet?
jij wel?Do what you love, love what you do!![]()
Onderdeel van het staakt het vuren was dat ook in Libanon een staakt het vuren zou zijn. Daar hield Israel zich natuurlijk totaal niet aan.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Exact wanneer en welk exact onderdeel van het verband is volgens jou recentelijk gebroken dan? Of is het enkel hoe jij je voelt?https://www.cbsnews.com/l(...)g-ceasefire-efforts/quote:Israel strikes Beirut suburbs days after ceasefire agreement
Israel struck the southern Beirut suburbs on Sunday just days after a ceasefire agreement in Washington went into effect.
A statement from Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu's office said the strikes were in retaliation for the Hezbollah militant group firing toward northern Israel earlier, and that the attacks targeted "command centers" in the sprawling urban neighborhoods. Hezbollah did not immediately claim responsibility for firing at Israel.
The strikes come after the Lebanese and Israeli governments in Washington renewed a ceasefire agreement in ongoing talks that Beirut hopes will bring an end to the war across the country. There was no immediate word of casualties.![]()
Kijk dat het jou emotioneel hoog zit dat mag natuurlijk maar daarvoor hoef je niet vanalles erbij te verzinnen. Blijft met Trump ook zonder dit nog genoeg over om hem feitelijk te kunnen bekritiseren lijkt mij zo.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja je kunt in details gaan die ik niet weet, maar gaat het niet om, je snapt toch zelf ook wel dat we als Europa nu dik in nadeel zijn. En die Trum en Poetin lachen zich rot.
alles sinds trump heeft ervoor gezorgd dat alles hier duurder werd. Denk daar eens over en hoe hier in NL en EU wellicht?
wat hebben we voor voordeel aan een war lustige president zoals nu? ik zie het niet?
jij wel?![]()
Zijn die joden stiekem lid geworden van de NAVO zonder dat de rest van de wereld er van wist?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Onderdeel van het staakt het vuren was dat ook in Libanon een staakt het vuren zou zijn. Daar hield Israel zich natuurlijk totaal niet aan.
[..]
https://www.cbsnews.com/l(...)g-ceasefire-efforts/![]()
nou dat probeer ik ook met feiten. en excuus als ik niet de hele NAVO regels weet.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kijk dat het jou emotioneel hoog zit dat mag natuurlijk maar daarvoor hoef je niet vanalles erbij te verzinnen. Blijft met Trump ook zonder dit nog genoeg over om hem feitelijk te kunnen bekritiseren lijkt mij zo.
En vast heb je gelijk trouwens denk? want ik ken ze niet?
En ook niet eens zin om op te zoeken.
maar ik denk gewoon dat dit alles gewoon niet oke is. niet voor USA niet voor EU en laat staan voor de wereld.
En NAVO was er juist voor om dit soort shit te voorkomen, zo zie ik dat hele verdrag iig.Do what you love, love what you do!![]()
en zo niet dan is het weer eens een fake verdrag, met mooie woorden wat niks doet.Do what you love, love what you do!![]()
Je zou best kunnen googlen wat je hier een aantal keer op rij als feit presenteert. Misschien heb je wel gelijk, dan kan je dat de volgende keer nog beter overbrengen naar de rest. Nemen ze je misschien nog serieus ook.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat probeer ik ook met feiten. en excuus als ik niet de hele NAVO regels weet.
En vast heb je gelijk trouwens denk? want ik ken ze niet?
En ook niet eens zin om op te zoeken.
maar ik denk gewoon dat dit alles gewoon niet oke is. niet voor USA niet voor EU en laat staan voor de wereld.
En NAVO was er juist voor om dit soort shit te voorkomen, zo zie ik dat hele verdrag iig.![]()
Nee, ik probeerde je te helpen met je vraag. Waarom het staakt het vuren gebroken is. Dat is omdat Israel niet meedeed aan een staakt het vuren. Amerika wilde maar wat graag dat Israel zich inhield, maarja die hebben de smaak te pakken.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn die joden stiekem lid geworden van de NAVO zonder dat de rest van de wereld er van wist?![]()
Dat heeft het al vanaf het prille begin niet en is ook nooit het doel geweest
Doel van de navo is navo grondgebied beschermenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ah, je beantwoord een vraag die niet is gesteld. Dankje.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde je te helpen met je vraag. Waarom het staakt het vuren gebroken is. Dat is omdat Israel niet meedeed aan een staakt het vuren. Amerika wilde maar wat graag dat Israel zich inhield, maarja die hebben de smaak te pakken.![]()
ik zeg feiten zoals ik ze zie, ik heb ze niet getoetst aan regels van NAVO natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou best kunnen googlen wat je hier een aantal keer op rij als feit presenteert. Misschien heb je wel gelijk, dan kan je dat de volgende keer nog beter overbrengen naar de rest. Nemen ze je misschien nog serieus ook.
Maar oke wat denk je zelf? want je kunt je wel afhangen aan regels die er waren of blabla,. maar vind je dit zelf oke?
Daar ben ik veel meer benieuwd naar als hoe het in boekjes staat?
mss zijn de NAVO regels dan wel niet zo oke als we dachten?\
of nouja daar ben ik allang al van overtuigd dat die anders zouden moeten. want teveel afhankelijk van USA.Do what you love, love what you do!![]()
Precies. Daarom is het extra debiel dat Trump zo loopt te huilen dat de NAVO hem niet helpt met aanvallen.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:42 schreef sp3c het volgende:
Dat heeft het al vanaf het prille begin niet en is ook nooit het doel geweest
Doel van de navo is navo grondgebied beschermen
Daar is de NAVO niet voor. Misschien teveel met poetin om tafel gezeten die elke keer huilt dat de NAVO een dreiging is voor rusland.![]()
eens meequote:Op maandag 8 juni 2026 00:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Precies. Daarom is het extra debiel dat Trump zo loopt te huilen dat de NAVO hem niet helpt met aanvallen.
Daar is de NAVO niet voor. Misschien teveel met poetin om tafel gezeten die elke keer huilt dat de NAVO een dreiging is voor rusland.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind helemaal mooi. Hoop dat ze dat hele regime uitroeien tot de wortel en rusland een bondgenoot minder heeft.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg feiten zoals ik ze zie, ik heb ze niet getoetst aan regels van NAVO natuurlijk.
Maar oke wat denk je zelf? want je kunt je wel afhangen aan regels die er waren of blabla,. maar vind je dit zelf oke?
Daar ben ik veel meer benieuwd naar als hoe het in boekjes staat?
mss zijn de NAVO regels dan wel niet zo oke als we dachten?\
of nouja daar ben ik allang al van overtuigd dat die anders zouden moeten. want teveel afhankelijk van USA.![]()
snap niet helemaal het regime van wie?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vind helemaal mooi. Hoop dat ze dat hele regime uitroeien tot de wortel en rusland een bondgenoot minder heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen die de islamitische regering van iran een warm hart toedraagt en bereid is voor hen de wapens op te pakken of hun belangen te behartigen.quote:![]()
ik noemde hier lijstje eerder he, en oke snap dat is beladen.
Maar oke, hoe anders was dat toen als met nu?Do what you love, love what you do!![]()
Je zou kunnen beargumenteren dat de VS in breach is van artikel 1 van het charter en we het verdrag niet meer op ze van toepassing isquote:Op maandag 8 juni 2026 00:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou best kunnen googlen wat je hier een aantal keer op rij als feit presenteert. Misschien heb je wel gelijk, dan kan je dat de volgende keer nog beter overbrengen naar de rest. Nemen ze je misschien nog serieus ook.
Dus geen collectieve verdediging, intel sharing en al dat soort moois van ons naar hun en wel van hun naar ons
Wel de lusten, niet de lasten zeg maar, stappen ze er vanzelf uit maar eruit gooien kan niet en navo verbanden verbreken heeft nog nooit iemand van gehoord
Maar is te drastisch, gewoon afwachten wat er na Trump komt, zolang duurt dat nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hoe hebben hun ooit EU bedreigt dan? kan me echt niks herinneren ooit dat ik er wat over hoorde?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Iedereen die de islamitische regering van iran een warm hart toedraagt en bereid is voor hen de wapens op te pakken of hun belangen te behartigen.Do what you love, love what you do!![]()
Het luchtalarm in Oekraïne is elke dag luid genoeg.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
hoe hebben hun ooit EU bedreigt dan? kan me echt niks herinneren ooit dat ik er wat over hoorde?![]()
het kutte met EU en NAVO of meer EU is mss dat een beslissing unaniem moet zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je zou kunnen beargumenteren dat de VS in breach is van artikel 1 van het charter en we het verdrag niet meer op ze van toepassing is
Dus geen collectieve verdediging, intel sharing en al dat soort moois van ons naar hun en wel van hun naar ons
Wel de lusten, niet de lasten zeg maar, stappen ze er vanzelf uit maar eruit gooien kan niet en navo verbanden verbreken heeft nog nooit iemand van gehoord
Maar is te drastisch, gewoon afwachten wat er na Trump komt, zolang duurt dat niet
Oke snap die hele gedachten, jaren langer op het pluche daar. want voordat dat eruit is...... dit is btw het hele probleem van EUDo what you love, love what you do!![]()
We hebben ook niet ingegrepen toen er in reactie Amerikaanse doelen werden bestookt.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je zou kunnen beargumenteren dat de VS in breach is van artikel 1 van het charter en we het verdrag niet meer op ze van toepassing is
Maar is te drastisch, gewoon afwachten wat er na Trump komt, zolang duurt dat niet![]()
Waarom zouden we?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We hebben ook niet ingegrepen toen er in reactie Amerikaanse doelen werden bestookt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom zit het je zo hoog dat je iets wil opheffen zodat het niets meer doet wat nu ook al niets doet naar jouw mening?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
het kutte met EU en NAVO of meer EU is mss dat een beslissing unaniem moet zijn.
Oke snap die hele gedachten, jaren langer op het pluche daar. want voordat dat eruit is...... dit is btw het hele probleem van EU![]()
zou graag euro parlmetarier worden. Lijkt me geweldig.
Ik ben er geweest voor werk, goed eten etc mooie restaurants daar. en af en toe ff zitten en blabla verhaal aanluisteren van EU commissie en ff knop indrukken voor of tegen.
GVD zeg beste werk ooit, voor ton per jaar.
natuurlijk is dit gewoon weg gegooid geld, de EU is een rompslomp geworden en komen nooit met actie. ja 10 jaar later zeggen dat was neit goed. thanks he.
en geen dank voor alle belasting die ik betaalde.Do what you love, love what you do!![]()
Het was ook niet echt het punt van die postquote:Op maandag 8 juni 2026 00:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoeven we dus ook niet is wat ik probeerde te zeggen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het zit me hoog omdat ik het niet eerlijk vind enzo? en omdat ik denk alle belasting gaat in bodemloze put van mensen die geen reet doen en wel dingen beslissen.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom zit het je zo hoog dat je iets wil opheffen zodat het niets meer doet wat nu ook al niets doet naar jouw mening?Do what you love, love what you do!![]()
Als je ik je zo hoor dan maak jij oprecht wel kans. Je kan je hier aanmelden denk dat jij daar de beste kans hebt om zo snel mogelijk naar de top te klimmen gezien de concurrentie.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:55 schreef kree het volgende:
zou graag euro parlmetarier worden. Lijkt me geweldig.
Ik ben er geweest voor werk, goed eten etc mooie restaurants daar. en af en toe ff zitten en blabla verhaal aanluisteren van EU commissie en ff knop indrukken voor of tegen.
GVD zeg beste werk ooit, voor ton per jaar.
natuurlijk is dit gewoon weg gegooid geld, de EU is een rompslomp geworden en komen nooit met actie. ja 10 jaar later zeggen dat was neit goed. thanks he.
en geen dank voor alle belasting die ik betaalde.![]()
Mooie resteaurants?
Ga me ook gelijk aammelden!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat er na Trump komt gaat waarschijnlijk ook niks goeds zijn voor ons.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar is te drastisch, gewoon afwachten wat er na Trump komt, zolang duurt dat niet
Daarbij is het nog maar de vraag of hij zonder slag of stoot gaat vertrekken. De laatste keer dat hij een verkiezing verloor pleegde hij ook een staatsgreep. Nu heeft hij nog meer hersenloze jaknikkers om zich heen en meer mensen op belangrijke plekken dus of een nieuwe staatsgreep zou worden tegengehouden is de vraag. Je ziet dat Trump ook constant praat over fraude als een verkiezing niet naar zijn zin is. Daarbij houdt het hoge gerechtshof bijvoorbeeld herverdelingen van kiesdistricten tegen op het moment dat het nadelig kan zijn voor de Republikeinen. Met iemand als Vance is het natuurlijk ook van de regen in de drup.![]()
wat denk je zelf. iemand die daar zit, en geen idee heeft om in een soiale woning te huren. of hoe het is op straat of als je hulp nodig hebt en neit kunt vinden, dat zijn de problemen he
en euro iemand daar in zijn hotel a 200 vernacht van onze belasting oke zit, goed ik zou ook niet zeggen dat ik problemen had ofzo. zou daar liever blijven.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje complottheorie natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2026 00:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat er na Trump komt gaat waarschijnlijk ook niks goeds zijn voor ons.
Daarbij is het nog maar de vraag of hij zonder slag of stoot gaat vertrekken. De laatste keer dat hij een verkiezing verloor pleegde hij ook een staatsgreep. Nu heeft hij nog meer hersenloze jaknikkers om zich heen en meer mensen op belangrijke plekken dus of een nieuwe staatsgreep zou worden tegengehouden is de vraag. Je ziet dat Trump ook constant praat over fraude als een verkiezing niet naar zijn zin is. Daarbij houdt het hoge gerechtshof bijvoorbeeld herverdelingen van kiesdistricten tegen op het moment dat het nadelig kan zijn voor de Republikeinen. Met iemand als Vance is het natuurlijk ook van de regen in de drup.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en snap ik mss overdrijf ik het dan wel, maar for sure dat er daar hoop zitten die alles maar best vinden...... en wij betalen ervoor.
Ben er geweest mensen.... als simpele werknemer voor een motor draaideur enzo. vond het gelijk al kut.Do what you love, love what you do!![]()
maar al met al. zou er graag ook zitten als euro parlementair, beste beroep ooit, geen reet doen en wel alle luxe op kosten van de belasting betaler.Do what you love, love what you do!![]()
stemming sowieso anoniem, hoe beter kun je het hebben he. je hoeft nergens je mening over te geven. alleen knopje indrukken enzo, en niemand weet ooit. goh. hoe relaxed is dat. en lekkere hotel en reisjes waar je over bs praat zonder mening te geven
weet jongens en dat irriteert me het meeste, wij betalen dit. ander mss dat alles hier zo duur is.Do what you love, love what you do!![]()
Is er niet ergens een topic dat WEL over de EU gaat?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het positieve ervan dan bedoel je? denk niet want lastig te vinden wss voor meesten.quote:Op maandag 8 juni 2026 01:21 schreef sp3c het volgende:
Is er niet ergens een topic dat WEL over de EU gaat?Do what you love, love what you do!![]()
zou btw aanraden, maak topic aan, "noem hier het positieve van de EU". in GC ofzo. succesquote:Op maandag 8 juni 2026 01:23 schreef kree het volgende:
in
[..]
het positieve ervan dan bedoel je? denk niet want lastig te vinden wss voor meesten.
Do what you love, love what you do!![]()
Nee in dat het hier gaat over VS, Iran en schietgeweren enzoquote:Op maandag 8 juni 2026 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
het positieve ervan dan bedoel je? denk niet want lastig te vinden wss voor meesten.
Niet of europarlementarier een heel nuttig beroep isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
EU heeft hier heel veel mee te maken, maar horen wij niet als simpele burgers die het betalen voor ze.quote:Op maandag 8 juni 2026 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee in dat het hier gaat over VS, Iran en schietgeweren enzo
Niet of europarlementarier een heel nuttig beroep is
vraag het de premier. (oh wacht die zit met zijn vriendje ergens in het buitenland wss)
``co2 uitstoot enzo. god mensen jullie mogen daar wel eens wat aan doen.... huh
hypoctite eikels allemaal zijn het. LOL. niet dat ik me ooit zorgen maak als met vliegtuig er ergens heen?
Laat ze eerst maar eens bij hun zelf kijken, voor ze allemaal mening gaan spuien over wat "wij" moeten doen.
vast daar hoop op te besparen.Do what you love, love what you do!![]()
EU shit wat ze hebben in Brussel, door de helft en 1 iemand die mss eens wat kan zeggen. dat is mijn mening.
het is omdat ik er was voor werk, maar zou goed zijn voor iedereen om eens te zien hoeveel geld daar verspild wordt van onze belasting, niet gek dat alles allemaal zo duur is.Do what you love, love what you do!![]()
denk ook niet dat ze op de fiets komen ofzo daar??? no shit. met Mercedes en weet ik veel wat en chauffeurs.
alleen dat al zou kosten schelen, fuck me.
goed voor de EU enzo en alles en uiteindelijk voordeel. nou denk maar opnieuw. ze presteren geen reet en het kost vermogens, zo denk ik erover. na gezien te hebben daar terplekke dus.
1 grote lobby factory is het daar. en dealtjes etc. niks voor gewone simpele mensen die bhun werk doen, ja behalve dat we ze betalen.
plastic flessen lobby, ook weer zo goeie waar miljoenen wss aan besteed. dat het dopje nu vast blijft zitten aan de fles.
Eentje van de grote sucessen jongens van EU wat we bereikte he? fucking hel amazing. plastic probleem nu opgelost. gvd.
[ Bericht 31% gewijzigd door kree op 08-06-2026 02:50:14 ]Do what you love, love what you do!![]()
Jaja EU heeft er geen reet mee te maken, stop met deze rare spam of zoek een topic dat ermee te malen heeftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hmm niet eerlijk dat je het weghaalde wat ik zei. gelijk nu de context weg waarom ik het zei
maar oke laat het er dan maar zo bij en laat deze dan wel staan.
[ Bericht 10% gewijzigd door kree op 08-06-2026 03:13:25 ]Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb je twee keer vriendelijk gevraagd, ik draai me om en er staan weer 3 posts over het luxe leventje van eu ambtenarenquote:Op maandag 8 juni 2026 03:02 schreef kree het volgende:
hmm niet eerlijk dat je het weghaalde wat ik zei. gelijk nu de context weg waarom ik het zei, lijkt mij eerlijk genoeg
maar oke laat het er dan maar zo bij en laat deze dan wel staan.
Dan ga ik niet nog een keer vragen, lijkt mij eerlijk zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou dat zouden natuurlijk wel wat meer mensen in dit topic mogen doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou best kunnen googlen wat je hier een aantal keer op rij als feit presenteert.![]()
![]()
Niet veel van gemerkt de afgelopen 3 topics gingen door wat extremisten hier voornamelijk over israel hun slachtoffer rol..quote:Op maandag 8 juni 2026 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee in dat het hier gaat over VS, Iran en schietgeweren enzo![]()
![]()
Maak je er VS, Israel, Iran en schietgeweren van in je hoofdquote:Op maandag 8 juni 2026 06:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet veel van gemerkt de afgelopen 3 topics gingen door wat extremisten hier voornamelijk over israel hun slachtoffer rol..
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er wordt inderdaad al 3000 jaar over en weer geschoten met raketten in het Midden-Oosten tussen Israël en Iran. Is cultuur enzo.quote:Geen gehoor aan oproep Trump
De aanvallen volgen kort nadat de Amerikaanse president de Israëlische premier Netanyahu juist had opgeroepen geen tegenaanval uit te voeren. Trump zegt te willen streven naar een akkoord met Iran, al erkent hij tegenover de Financial Times dat dat nog niet aanstaande is.
Volgens Trump hebben de Iraanse aanvallen op Israël geen effect op de onderhandelingen tussen de Amerikanen en Iran. "Het is een van die dingen die al 3000 jaar aan de gang is."Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lijkt erop dat the war back on is. We gaan meemaken of het full scale wordt of dat het blijft bij een paar retaliation strikes.
The Good and Bad Cop spelletje van Trump en Bibi draait op volle toeren, waarbij nu vooral wordt benadrukt dat er niet te spotten valt met de Bad Cop.
Israel: “We hebben alle raketten onderschept”, er lijkt niets geraakt te zijn. Militaire installaties in Noord Israel waren het doelwit.
In Iran zijn daarna explosies gehoord in Teheran, Tabriz en Isfahan. Het is nog niet duidelijk wat daar precies is geraakt.
Verder probeert de VS de Golfstaten te paaien door bevroren Iraanse assets aan bevriende landen te geven als compensatie voor eventuele toekomstige schade. Dan weet je al in welke richting dit conflict beweegt, total destruction is my guess.![]()
Ik begin te geloven dat er helemaal geen deal op handen is.![]()
Netanyahu gaat helemaal niet toelaten dat er vrede wordt gesloten. Het enige wat Trump kan, is liegen over een deal die zou komen en zo proberen tijd te rekken. Die tijd is nu op.
[ Bericht 33% gewijzigd door Perrin op 08-06-2026 07:33:14 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Heel normaal toch weer van israel wat illegale wapens in bewoonde gebieden gebruiken.![]()
Israel’s Use of White Phosphorus in Lebanon
Wederom een overtreding van het oorlogsrecht.![]()
Zolang de Europese plasticflessenlobby niets doet komt er geen deal!!!quote:Op maandag 8 juni 2026 07:15 schreef Perrin het volgende:
Ik begin te geloven dat er helemaal geen deal op handen is.![]()
Netanyahu gaat helemaal niet toelaten dat er vrede wordt gesloten. Het enige wat Trump kan, is liegen over een deal die zou komen en zo proberen tijd te rekken. Die tijd is nu op.![]()
WP is niet illegaal, het gebruik ervan is heel erg gereguleerd
Isral heeft het deel dat het gebruik ervan in verstedelijkt gebied verbied niet geratificeerdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Win-win voor Israël: zo komt er geen deal met Iran en als antwoord op Israëlische aanvallen sloopt Iran de golfstaten.And what rough beast, its hour come round at last,
Ach ja dan mag het.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:36 schreef sp3c het volgende:
WP is niet illegaal, het gebruik ervan is heel erg gereguleerd
Isral heeft het deel dat het gebruik ervan in verstedelijkt gebied verbied niet geratificeerd
Goeie.![]()
ja dus mag hetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De golfstaten zullen wel vergelijkbare klappen gaan vangen.And what rough beast, its hour come round at last,
onder bepaalde omstandigheden
maar ja dan mag het, snap niet zo goed wat je probeert te zeggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En zo niet: wie houdt ze tegen?quote:And what rough beast, its hour come round at last,
dat maakt voor mag het wel of niet niet zo heel veel uit of wel?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Regeltjes zonder duidelijk mechanisme om ze af te dwingen zijn grotendeels luchtfietserij.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat maakt voor mag het wel of niet niet zo heel veel uit of wel?And what rough beast, its hour come round at last,
niet echtquote:Op maandag 8 juni 2026 07:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Regeltjes zonder duidelijk mechanisme om ze af te dwingen zijn grotendeels luchtfietserij.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik dat geval wil ik wel wat regeltjes verzinnen voor jouquote:
And what rough beast, its hour come round at last,
ik heb het over bestaande regels, niet over verzonnen flauwekulquote:Op maandag 8 juni 2026 07:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dat geval wil ik wel wat regeltjes verzinnen voor jou
als jij 130 km per uur door de bebouwde kom scheurt en er geen agent of flitser in de buurt is krijg je geen boete
maar je gaat nog steeds te hardOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: