Ik heb je twee keer vriendelijk gevraagd, ik draai me om en er staan weer 3 posts over het luxe leventje van eu ambtenarenquote:Op maandag 8 juni 2026 03:02 schreef kree het volgende:
hmm niet eerlijk dat je het weghaalde wat ik zei. gelijk nu de context weg waarom ik het zei, lijkt mij eerlijk genoeg
maar oke laat het er dan maar zo bij en laat deze dan wel staan.
Nou dat zouden natuurlijk wel wat meer mensen in dit topic mogen doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou best kunnen googlen wat je hier een aantal keer op rij als feit presenteert.
Niet veel van gemerkt de afgelopen 3 topics gingen door wat extremisten hier voornamelijk over israel hun slachtoffer rol..quote:Op maandag 8 juni 2026 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee in dat het hier gaat over VS, Iran en schietgeweren enzo
Maak je er VS, Israel, Iran en schietgeweren van in je hoofdquote:Op maandag 8 juni 2026 06:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet veel van gemerkt de afgelopen 3 topics gingen door wat extremisten hier voornamelijk over israel hun slachtoffer rol..
Er wordt inderdaad al 3000 jaar over en weer geschoten met raketten in het Midden-Oosten tussen Israël en Iran. Is cultuur enzo.quote:Geen gehoor aan oproep Trump
De aanvallen volgen kort nadat de Amerikaanse president de Israëlische premier Netanyahu juist had opgeroepen geen tegenaanval uit te voeren. Trump zegt te willen streven naar een akkoord met Iran, al erkent hij tegenover de Financial Times dat dat nog niet aanstaande is.
Volgens Trump hebben de Iraanse aanvallen op Israël geen effect op de onderhandelingen tussen de Amerikanen en Iran. "Het is een van die dingen die al 3000 jaar aan de gang is."
Zolang de Europese plasticflessenlobby niets doet komt er geen deal!!!quote:Op maandag 8 juni 2026 07:15 schreef Perrin het volgende:
Ik begin te geloven dat er helemaal geen deal op handen is.![]()
Netanyahu gaat helemaal niet toelaten dat er vrede wordt gesloten. Het enige wat Trump kan, is liegen over een deal die zou komen en zo proberen tijd te rekken. Die tijd is nu op.
Ach ja dan mag het.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:36 schreef sp3c het volgende:
WP is niet illegaal, het gebruik ervan is heel erg gereguleerd
Isral heeft het deel dat het gebruik ervan in verstedelijkt gebied verbied niet geratificeerd
ja dus mag hetquote:
En zo niet: wie houdt ze tegen?quote:
dat maakt voor mag het wel of niet niet zo heel veel uit of wel?quote:
Regeltjes zonder duidelijk mechanisme om ze af te dwingen zijn grotendeels luchtfietserij.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat maakt voor mag het wel of niet niet zo heel veel uit of wel?
niet echtquote:Op maandag 8 juni 2026 07:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Regeltjes zonder duidelijk mechanisme om ze af te dwingen zijn grotendeels luchtfietserij.
Ik dat geval wil ik wel wat regeltjes verzinnen voor jouquote:
ik heb het over bestaande regels, niet over verzonnen flauwekulquote:Op maandag 8 juni 2026 07:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dat geval wil ik wel wat regeltjes verzinnen voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |