hoe hebben hun ooit EU bedreigt dan? kan me echt niks herinneren ooit dat ik er wat over hoorde?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Iedereen die de islamitische regering van iran een warm hart toedraagt en bereid is voor hen de wapens op te pakken of hun belangen te behartigen.
Het luchtalarm in Oekraïne is elke dag luid genoeg.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
hoe hebben hun ooit EU bedreigt dan? kan me echt niks herinneren ooit dat ik er wat over hoorde?
het kutte met EU en NAVO of meer EU is mss dat een beslissing unaniem moet zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je zou kunnen beargumenteren dat de VS in breach is van artikel 1 van het charter en we het verdrag niet meer op ze van toepassing is
Dus geen collectieve verdediging, intel sharing en al dat soort moois van ons naar hun en wel van hun naar ons
Wel de lusten, niet de lasten zeg maar, stappen ze er vanzelf uit maar eruit gooien kan niet en navo verbanden verbreken heeft nog nooit iemand van gehoord
Maar is te drastisch, gewoon afwachten wat er na Trump komt, zolang duurt dat niet
We hebben ook niet ingegrepen toen er in reactie Amerikaanse doelen werden bestookt.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je zou kunnen beargumenteren dat de VS in breach is van artikel 1 van het charter en we het verdrag niet meer op ze van toepassing is
Dus geen collectieve verdediging, intel sharing en al dat soort moois van ons naar hun en wel van hun naar ons
Wel de lusten, niet de lasten zeg maar, stappen ze er vanzelf uit maar eruit gooien kan niet en navo verbanden verbreken heeft nog nooit iemand van gehoord
Maar is te drastisch, gewoon afwachten wat er na Trump komt, zolang duurt dat niet
Waarom zouden we?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We hebben ook niet ingegrepen toen er in reactie Amerikaanse doelen werden bestookt.
Waarom zit het je zo hoog dat je iets wil opheffen zodat het niets meer doet wat nu ook al niets doet naar jouw mening?quote:Op maandag 8 juni 2026 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
het kutte met EU en NAVO of meer EU is mss dat een beslissing unaniem moet zijn.
Oke snap die hele gedachten, jaren langer op het pluche daar. want voordat dat eruit is...... dit is btw het hele probleem van EU
Het was ook niet echt het punt van die postquote:Op maandag 8 juni 2026 00:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoeven we dus ook niet is wat ik probeerde te zeggen.
het zit me hoog omdat ik het niet eerlijk vind enzo? en omdat ik denk alle belasting gaat in bodemloze put van mensen die geen reet doen en wel dingen beslissen.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom zit het je zo hoog dat je iets wil opheffen zodat het niets meer doet wat nu ook al niets doet naar jouw mening?
Als je ik je zo hoor dan maak jij oprecht wel kans. Je kan je hier aanmelden denk dat jij daar de beste kans hebt om zo snel mogelijk naar de top te klimmen gezien de concurrentie.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:55 schreef kree het volgende:
zou graag euro parlmetarier worden. Lijkt me geweldig.
Ik ben er geweest voor werk, goed eten etc mooie restaurants daar. en af en toe ff zitten en blabla verhaal aanluisteren van EU commissie en ff knop indrukken voor of tegen.
GVD zeg beste werk ooit, voor ton per jaar.
natuurlijk is dit gewoon weg gegooid geld, de EU is een rompslomp geworden en komen nooit met actie. ja 10 jaar later zeggen dat was neit goed. thanks he.
en geen dank voor alle belasting die ik betaalde.
Wat er na Trump komt gaat waarschijnlijk ook niks goeds zijn voor ons.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje complottheorie natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2026 00:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat er na Trump komt gaat waarschijnlijk ook niks goeds zijn voor ons.
Daarbij is het nog maar de vraag of hij zonder slag of stoot gaat vertrekken. De laatste keer dat hij een verkiezing verloor pleegde hij ook een staatsgreep. Nu heeft hij nog meer hersenloze jaknikkers om zich heen en meer mensen op belangrijke plekken dus of een nieuwe staatsgreep zou worden tegengehouden is de vraag. Je ziet dat Trump ook constant praat over fraude als een verkiezing niet naar zijn zin is. Daarbij houdt het hoge gerechtshof bijvoorbeeld herverdelingen van kiesdistricten tegen op het moment dat het nadelig kan zijn voor de Republikeinen. Met iemand als Vance is het natuurlijk ook van de regen in de drup.
het positieve ervan dan bedoel je? denk niet want lastig te vinden wss voor meesten.quote:Op maandag 8 juni 2026 01:21 schreef sp3c het volgende:
Is er niet ergens een topic dat WEL over de EU gaat?
zou btw aanraden, maak topic aan, "noem hier het positieve van de EU". in GC ofzo. succesquote:Op maandag 8 juni 2026 01:23 schreef kree het volgende:
in
[..]
het positieve ervan dan bedoel je? denk niet want lastig te vinden wss voor meesten.
Nee in dat het hier gaat over VS, Iran en schietgeweren enzoquote:Op maandag 8 juni 2026 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
het positieve ervan dan bedoel je? denk niet want lastig te vinden wss voor meesten.
EU heeft hier heel veel mee te maken, maar horen wij niet als simpele burgers die het betalen voor ze.quote:Op maandag 8 juni 2026 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee in dat het hier gaat over VS, Iran en schietgeweren enzo
Niet of europarlementarier een heel nuttig beroep is
Ik heb je twee keer vriendelijk gevraagd, ik draai me om en er staan weer 3 posts over het luxe leventje van eu ambtenarenquote:Op maandag 8 juni 2026 03:02 schreef kree het volgende:
hmm niet eerlijk dat je het weghaalde wat ik zei. gelijk nu de context weg waarom ik het zei, lijkt mij eerlijk genoeg
maar oke laat het er dan maar zo bij en laat deze dan wel staan.
Nou dat zouden natuurlijk wel wat meer mensen in dit topic mogen doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou best kunnen googlen wat je hier een aantal keer op rij als feit presenteert.
Niet veel van gemerkt de afgelopen 3 topics gingen door wat extremisten hier voornamelijk over israel hun slachtoffer rol..quote:Op maandag 8 juni 2026 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee in dat het hier gaat over VS, Iran en schietgeweren enzo
Maak je er VS, Israel, Iran en schietgeweren van in je hoofdquote:Op maandag 8 juni 2026 06:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet veel van gemerkt de afgelopen 3 topics gingen door wat extremisten hier voornamelijk over israel hun slachtoffer rol..
Er wordt inderdaad al 3000 jaar over en weer geschoten met raketten in het Midden-Oosten tussen Israël en Iran. Is cultuur enzo.quote:Geen gehoor aan oproep Trump
De aanvallen volgen kort nadat de Amerikaanse president de Israëlische premier Netanyahu juist had opgeroepen geen tegenaanval uit te voeren. Trump zegt te willen streven naar een akkoord met Iran, al erkent hij tegenover de Financial Times dat dat nog niet aanstaande is.
Volgens Trump hebben de Iraanse aanvallen op Israël geen effect op de onderhandelingen tussen de Amerikanen en Iran. "Het is een van die dingen die al 3000 jaar aan de gang is."
Zolang de Europese plasticflessenlobby niets doet komt er geen deal!!!quote:Op maandag 8 juni 2026 07:15 schreef Perrin het volgende:
Ik begin te geloven dat er helemaal geen deal op handen is.![]()
Netanyahu gaat helemaal niet toelaten dat er vrede wordt gesloten. Het enige wat Trump kan, is liegen over een deal die zou komen en zo proberen tijd te rekken. Die tijd is nu op.
Ach ja dan mag het.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:36 schreef sp3c het volgende:
WP is niet illegaal, het gebruik ervan is heel erg gereguleerd
Isral heeft het deel dat het gebruik ervan in verstedelijkt gebied verbied niet geratificeerd
ja dus mag hetquote:
En zo niet: wie houdt ze tegen?quote:
dat maakt voor mag het wel of niet niet zo heel veel uit of wel?quote:
Regeltjes zonder duidelijk mechanisme om ze af te dwingen zijn grotendeels luchtfietserij.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat maakt voor mag het wel of niet niet zo heel veel uit of wel?
niet echtquote:Op maandag 8 juni 2026 07:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Regeltjes zonder duidelijk mechanisme om ze af te dwingen zijn grotendeels luchtfietserij.
Ik dat geval wil ik wel wat regeltjes verzinnen voor jouquote:
ik heb het over bestaande regels, niet over verzonnen flauwekulquote:Op maandag 8 juni 2026 07:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dat geval wil ik wel wat regeltjes verzinnen voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |