Dat het CNN het meldt zegt natuurlijk niets over de validiteit van die 'vetting concerns'. Er wordt slechts gemeld dat de Amerikaanse overheid dat gebruikt als argument om die man te weren.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou dit dan een mega schandaal moeten zijn? Schijnbaar waren er wat dingen waar men zich zorgen over maakte bij de screening. Zo meldt ook CNN. Natuurlijk wel een beetje vreemd gezien de bekendheid van deze scheidsrechter, maar dat geeft iemand natuurlijk geen immuniteit voor dit soort checks.
Pleur toch eens op met het downplayen van dit soort dingen. Trump en zijn kabinet is gewoon aan het discrimineren op basis van afkomst en misschien wel huidskleur. Dit komt nergens voor, behalve in the land of the free.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou dit dan een mega schandaal moeten zijn? Schijnbaar waren er wat dingen waar men zich zorgen over maakte bij de screening. Zo meldt ook CNN. Natuurlijk wel een beetje vreemd gezien de bekendheid van deze scheidsrechter, maar dat geeft iemand natuurlijk geen immuniteit voor dit soort checks.
quote:Artan is een van de 52 scheidsrechters die de FIFA heeft aangewezen voor het WK in de Verenigde Staten, Canada en Mexico. Hij is sinds 2018 een FIFA-scheidsrechter en floot in 2023 op de Afrika Cup. Vorig jaar werd hij door de Afrikaanse voetbalbond uitgeroepen tot scheidsrechter van het jaar.
Nee. Doet mij denken aan Baudet die aan het liegen was over een treinaanval. 'Het had zomaar waar kunnen zijn'.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die er dan ook, denk je ook niet?
Het wordt steeds bizarder. Ik zie hierboven nog zo'n flapdrol 'waarschijnlijk is het dan wel waar he' roepen op dit soort nieuws. Maar hij moet aanbeden worden, koste wat het kost. Dit hele gedoe in het Witte Huis is een nederlaag voor de mensheid.quote:
Voor @HowardRoark is het allemaal niet bijster ingewikkeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Pleur toch eens op met het downplayen van dit soort dingen. Trump en zijn kabinet is gewoon aan het discrimineren op basis van afkomst en misschien wel huidskleur. Dit komt nergens voor, behalve in the land of the free.
[..]![]()
![]()
![]()
En waar is de FIFA dan? Infantino gaat nog spijt krijgen van zijn reetgelik.
Ik ben even de tel kwijt, hoe vaak hebben we dit nu al gehoord?quote:Trump says peace deal with Iran could come in ‘two or three days’
Dit is werkelijk 'the art of the deal' aan het werk, recht voor de ogen van de hele wereld.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben even de tel kwijt, hoe vaak hebben we dit nu al gehoord?
OBLITERATEDtmquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inzetten op "er komt een deal aan", OBLITERADtm of "de straat gaat morgen open" heeft ondertussen een lagere winkans dan Roulette.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens CNN zaten we ongeveer op 40x
https://edition.cnn.com/2(...)rump-iran-deal-close
Maaaaarrrrrr hij heeft wel bereikt dat niemand het meer over Epstein heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen zijn vooral murw geslagen door het bizarre aantal schandalen, waardoor elk schandaal nu amper een stukje tekst is ergens in een hoekje op pagina 23 in de krant.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maaaaarrrrrr hij heeft wel bereikt dat niemand het meer over Epstein heeft.
En tussen al het gerommel door wordt de ene na de andere loyalist als pionnetje op een gunstige positie geschoven.
En nog zijn er klaptosti's die deze demented narcissist in chief verdedigen, ook hier.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mensen zijn vooral murw geslagen door het bizarre aantal schandalen, waardoor elk schandaal nu amper een stukje tekst is ergens in een hoekje op pagina 23 in de krant.
Die man wordt uitgenodigd om zijn werk te komen uitvoeren in de VS. Heeft netjes een visa, maar het is weer eens niet genoeg. Ik zou als FIFA eisen dat ie alsnog wordt binnengelaten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor @:HowardRoark is het allemaal niet bijster ingewikkeld.
Scheidsrechter = zwart = verdacht = legitieme reden iemand de toegang tot het land te weigeren
Waar heb ik dit gezegd? Ik heb slechts gerefereerd naar een artikel van de CNN.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor @:HowardRoark is het allemaal niet bijster ingewikkeld.
Scheidsrechter = zwart = verdacht = legitieme reden iemand de toegang tot het land te weigeren
Omdat Trump racistische neigingen heeft en zo komen zijn orders bij bijv ICE of mensen nemen dat vanzelf over, omdat het okee is voor Trump.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:17 schreef HowardRoark het volgende:
Waarom ga je hier meteen richting huidskleur?
Het zou erg raar zijn terwijl er vele honderden mensen naar zo een WK gaan, waarvan talloze van kleur (spelers, coaches, andere arbiters), maar een arbiter wordt aangehouden vanwege zijn huidskleur. Dat argument is alles behalve logisch. Het zal dus toch iets te maken hebben met andere dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Omdat Trump racistische neigingen heeft en zo komen zijn orders bij bijv ICE of mensen nemen dat vanzelf over, omdat het okee is voor Trump.
Zo 'meteen' is dat niet....die neiging van Trump is al jaren bekend, net zoals de neiging van het voetvolk dit over te nemen.
Het heeft ook te maken dat hij een Somaliër is en dat land word gehaat door Trump en Co.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zou erg raar zijn terwijl er vele honderden mensen naar zo een WK gaan, waarvan talloze van kleur (spelers, coaches, andere arbiters), maar een arbiter wordt aangehouden vanwege zijn huidskleur. Dat argument is alles behalve logisch. Het zal dus toch iets te maken hebben met andere dingen.
Een Colombiaanse vriend van mij was vorige maand voor 25 dagen naar de VS. Hij als zwarte getatoeëerde man kon zo de VS in, blijkbaar is huidskleur en nationaliteit niet zo’n probleem voor de VS.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Omdat Trump racistische neigingen heeft en zo komen zijn orders bij bijv ICE of mensen nemen dat vanzelf over, omdat het okee is voor Trump.
Zo 'meteen' is dat niet....die neiging van Trump is al jaren bekend, net zoals de neiging van het voetvolk dit over te nemen.
Dat is het natuurlijk ook niet, maar goed, alles en iedereen voor racist wegzetten is erg makkelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een Colombiaanse vriend van mij was vorige maand voor 25 dagen naar de VS. Hij als zwarte getatoeëerde man kon zo de VS in, blijkbaar is huidskleur en nationaliteit niet zo’n probleem voor de VS.
Het is vooral erg lui.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk ook niet, maar goed, alles en iedereen voor racist wegzetten is erg makkelijk.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een Colombiaanse vriend van mij was vorige maand voor 25 dagen naar de VS. Hij als zwarte getatoeëerde man kon zo de VS in, blijkbaar is huidskleur en nationaliteit niet zo’n probleem voor de VS.
Ja leuk hè, deze analyse kun je net zo goed op die Somalische scheidsrechter toepassen lol.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:06 schreef Barbusse het volgende:
Vandaag in anecdotische verhalen die niemand gelooft net zoals HowardRoark niet gelooft in wetenschappelijke publicaties geef ik u:
[..]
Jammer joh, wellicht is hij in Canada welkom.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:13 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb een Colombiaanse vriend, ook zwart en getatoeerd, maar die kwam er mooi niet meer in.
Niet? Ooit gehoord van de geschiedenis van de Verenigde Staten? Ken je die ?... Ken je de vele Amerikaanse meningen die verwoorden dat het allemaal wel een probleem is in de VS. Nog steeds....quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:36 schreef Chivaz het volgende:
blijkbaar is huidskleur en nationaliteit niet zo’n probleem voor de VS
Denk deze analyse eens helemaal door en laat weten waar je op uitkomt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja leuk hè, deze analyse kun je net zo goed op die Somalische scheidsrechter toepassen lol.
Ik ken ook de geschiedenis van Duitsland en daar riep Merkel “wir schaffen das”. Checkmate biatch kapoowwwww11111!!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet? Ooit gehoord van de geschiedenis van de Verenigde Staten? Ken je die ?... Ken je de vele Amerikaanse meningen die verwoorden dat het allemaal wel een probleem is de VS. Nog steeds....
Het probleem is dat jullie zo gigantisch veel liegen, dat als jullie een keer de waarheid vertellen, het ook niet meer wordt geloofd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja leuk hè, deze analyse kun je net zo goed op die Somalische scheidsrechter toepassen lol.
Natuurlijk trek je een heel andere conclusie, dat maakt dit topic ook zo leuk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk deze analyse eens helemaal door en laat weten waar je op uitkomt.
Ik vraag jou om dit door te denken en te vertellen waar je op uitkomt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Natuurlijk trek je een heel andere conclusie, dat maakt dit topic ook zo leuk.
Dit gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk deze analyse eens helemaal door en laat weten waar je op uitkomt.
Ik zou zeggen stap uit je bubbel, dat doe ik ook regelmatig en dan kom je erachter dat er heel veel mensen zijn die lang niet hetzelfde denken en geloven zoals jij.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het probleem is dat jullie zo gigantisch veel liegen, dat als jullie een keer de waarheid vertellen, het ook niet meer wordt geloofd.
Misschien moet je dat zelf even doen, en wellicht kom je tot de conclusie dat een Somalische scheidsrechter die geweigerd word wel eens de uitzondering op de regel kan zijn. Vooral als blijkt dat er wel degelijk redenen waren buiten zijn huidskleur om hem te weigeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vraag jou om dit door te denken en te vertellen waar je op uitkomt.
vertel die redenen is?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zelf even doen, en wellicht kom je tot de conclusie dat een Somalische scheidsrechter die geweigerd word wel eens de uitzondering op de regel kan zijn. Vooral als blijkt dat er wel degelijk redenen waren buiten zijn huidskleur om hem te weigeren.
Die redenen zijn onbekend maar blijkbaar zorgwekkend genoeg om hem te weren. Somalië staat nu eenmaal op de lijst van verdachte landen en met goede reden natuurlijk, ik snap best dat dit vreemd overkomt omdat wij in een continent leven waar iedereen welkom is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
vertel die redenen is?
Net zoals ze alle top figuren die zwart, vrouw waren allemaal als Die hadden aangemerkt, maar een blanke nooit?
waarschijnlijk heeft die scheidsrechter is stoms over trump gezegd of iets dergelijks, of puur omdat hij uit Somalie komt.
Nog nooit zoveel politiek gezeik rondom een WK als bij Trump en puur door trump.
Iedereen komt hier toch uit die bubbel doordat ze regelmatig met die drek van jullie worden geconfronteerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stap uit je bubbel, dat doe ik ook regelmatig en dan kom je erachter dat er heel veel mensen zijn die lang niet hetzelfde denken en geloven zoals jij.
Geen dank verder hoor, zo zie je maar weer dat mijn aanwezigheid in dit topic erg goed is voor je geest. Sommigen hebben het hazepad gekozen en dat zijn helaas de mentaal zwakkere onder ons die uiteindelijk het meeste profijt zouden hebben gehad van een andere visie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:14 schreef Friggles het volgende:
[..]
Iedereen komt hier toch uit die bubbel doordat ze regelmatig met die drek van jullie worden geconfronteerd.
Goed voor je geest.. Iedere keer weer verbaasd dat mensen zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen dank verder hoor, zo zie je maar weer dat mijn aanwezigheid in dit topic erg goed is voor je geest. Sommigen hebben het hazepad gekozen en dat zijn helaas de mentaal zwakkere onder ons die uiteindelijk het meeste profijt zouden hebben gehad van een andere visie.
De reden dat je verbaast bent is omdat je in een bubbel zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:22 schreef Friggles het volgende:
[..]
Goed voor je geest.. Iedere keer weer verbaasd dat mensen zo kunnen zijn.
Dat verbaast me niets.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stap uit je bubbel, dat doe ik ook regelmatig en dan kom je erachter dat er heel veel mensen zijn die lang niet hetzelfde denken en geloven zoals jij.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reden dat je verbaast bent is omdat je in een bubbel zit.
De anti-vax, pro-brexit, trump is tof bubbel ?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reden dat je verbaast bent is omdat je in een bubbel zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |