Ja leuk hè, deze analyse kun je net zo goed op die Somalische scheidsrechter toepassen lol.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:06 schreef Barbusse het volgende:
Vandaag in anecdotische verhalen die niemand gelooft net zoals HowardRoark niet gelooft in wetenschappelijke publicaties geef ik u:
[..]
Jammer joh, wellicht is hij in Canada welkom.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:13 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb een Colombiaanse vriend, ook zwart en getatoeerd, maar die kwam er mooi niet meer in.
Niet? Ooit gehoord van de geschiedenis van de Verenigde Staten? Ken je die ?... Ken je de vele Amerikaanse meningen die verwoorden dat het allemaal wel een probleem is in de VS. Nog steeds....quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:36 schreef Chivaz het volgende:
blijkbaar is huidskleur en nationaliteit niet zo’n probleem voor de VS
Denk deze analyse eens helemaal door en laat weten waar je op uitkomt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja leuk hè, deze analyse kun je net zo goed op die Somalische scheidsrechter toepassen lol.
Ik ken ook de geschiedenis van Duitsland en daar riep Merkel “wir schaffen das”. Checkmate biatch kapoowwwww11111!!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet? Ooit gehoord van de geschiedenis van de Verenigde Staten? Ken je die ?... Ken je de vele Amerikaanse meningen die verwoorden dat het allemaal wel een probleem is de VS. Nog steeds....
Het probleem is dat jullie zo gigantisch veel liegen, dat als jullie een keer de waarheid vertellen, het ook niet meer wordt geloofd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja leuk hè, deze analyse kun je net zo goed op die Somalische scheidsrechter toepassen lol.
Natuurlijk trek je een heel andere conclusie, dat maakt dit topic ook zo leuk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk deze analyse eens helemaal door en laat weten waar je op uitkomt.
Ik vraag jou om dit door te denken en te vertellen waar je op uitkomt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Natuurlijk trek je een heel andere conclusie, dat maakt dit topic ook zo leuk.
Dit gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk deze analyse eens helemaal door en laat weten waar je op uitkomt.
Ik zou zeggen stap uit je bubbel, dat doe ik ook regelmatig en dan kom je erachter dat er heel veel mensen zijn die lang niet hetzelfde denken en geloven zoals jij.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het probleem is dat jullie zo gigantisch veel liegen, dat als jullie een keer de waarheid vertellen, het ook niet meer wordt geloofd.
Misschien moet je dat zelf even doen, en wellicht kom je tot de conclusie dat een Somalische scheidsrechter die geweigerd word wel eens de uitzondering op de regel kan zijn. Vooral als blijkt dat er wel degelijk redenen waren buiten zijn huidskleur om hem te weigeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vraag jou om dit door te denken en te vertellen waar je op uitkomt.
vertel die redenen is?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zelf even doen, en wellicht kom je tot de conclusie dat een Somalische scheidsrechter die geweigerd word wel eens de uitzondering op de regel kan zijn. Vooral als blijkt dat er wel degelijk redenen waren buiten zijn huidskleur om hem te weigeren.
Die redenen zijn onbekend maar blijkbaar zorgwekkend genoeg om hem te weren. Somalië staat nu eenmaal op de lijst van verdachte landen en met goede reden natuurlijk, ik snap best dat dit vreemd overkomt omdat wij in een continent leven waar iedereen welkom is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
vertel die redenen is?
Net zoals ze alle top figuren die zwart, vrouw waren allemaal als Die hadden aangemerkt, maar een blanke nooit?
waarschijnlijk heeft die scheidsrechter is stoms over trump gezegd of iets dergelijks, of puur omdat hij uit Somalie komt.
Nog nooit zoveel politiek gezeik rondom een WK als bij Trump en puur door trump.
Iedereen komt hier toch uit die bubbel doordat ze regelmatig met die drek van jullie worden geconfronteerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stap uit je bubbel, dat doe ik ook regelmatig en dan kom je erachter dat er heel veel mensen zijn die lang niet hetzelfde denken en geloven zoals jij.
Geen dank verder hoor, zo zie je maar weer dat mijn aanwezigheid in dit topic erg goed is voor je geest. Sommigen hebben het hazepad gekozen en dat zijn helaas de mentaal zwakkere onder ons die uiteindelijk het meeste profijt zouden hebben gehad van een andere visie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:14 schreef Friggles het volgende:
[..]
Iedereen komt hier toch uit die bubbel doordat ze regelmatig met die drek van jullie worden geconfronteerd.
Goed voor je geest.. Iedere keer weer verbaasd dat mensen zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen dank verder hoor, zo zie je maar weer dat mijn aanwezigheid in dit topic erg goed is voor je geest. Sommigen hebben het hazepad gekozen en dat zijn helaas de mentaal zwakkere onder ons die uiteindelijk het meeste profijt zouden hebben gehad van een andere visie.
De reden dat je verbaast bent is omdat je in een bubbel zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:22 schreef Friggles het volgende:
[..]
Goed voor je geest.. Iedere keer weer verbaasd dat mensen zo kunnen zijn.
Dat verbaast me niets.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stap uit je bubbel, dat doe ik ook regelmatig en dan kom je erachter dat er heel veel mensen zijn die lang niet hetzelfde denken en geloven zoals jij.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reden dat je verbaast bent is omdat je in een bubbel zit.
De anti-vax, pro-brexit, trump is tof bubbel ?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reden dat je verbaast bent is omdat je in een bubbel zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |