Hij heeft ook nog met het team te maken uiteraard.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De auto deed het prima maar hij heeft het gewoon laten liggen. 3e was gewoon mogelijk.
Dus Alonso nu het eerste punt van het seizoen?quote:Op zondag 7 juni 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Perez stond te ver naar voor in z'n grid slot. Wel de goede dit keer, maar dit is ook wel redelijk overduidelijk. Dag punt.
quote:Op zondag 7 juni 2026 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus Alonso nu het eerste punt van het seizoen?
Akkoordquote:Op zondag 7 juni 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
@:R-Woud93 ik verwacht nu wel dat je je woorden terugneemt.
Ik zeg niet dat het komt omdat de auto's computergestuurd zijn, alleen dat de auto's computergestuurd zijn. Wat misschien een factor kan zijn.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat dat komt omdat de auto's "computergestuurd" zijn en niet juist omdat die geen vertrouwen heeft in de auto tot nog toe qua balans.
Dit weekend op Monaco duidt toch wel zeker op dat laatste en ook Miami.
Dat is waar, hij heeft het aan zijn team te danken dat hij geen goed resultaat haalt. Was slordig dat ze niet die tijdstraf deden inlossen.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog met het team te maken uiteraard.
T is gewoon zuur. Monaco, goed er bij.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerste keer nieuwe en eigen motor. Ik vind het nog wel meevallen.
dat kon na de interviews en hij woont in het nieuwe deel, dus dat is nu iets makkelijker dan voorheenquote:Op zondag 7 juni 2026 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Max is schijnbaar gewoon naar huis gegaan en heeft de race daar verder gekeken
de man met de lasergun stond direct na de streepquote:Op zondag 7 juni 2026 18:21 schreef potjecreme het volgende:
Toch raar dat zoveel coureurs te hard reden in de pitlane.
quote:Op zondag 7 juni 2026 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
De straffen voor te snel in de pits kwamen niet doordat de coureurs echt te snel reden, maar omdat ze eigenlijk de fast lane een beetje af staken. Hierdoor waren ze iets sneller tussen het begin en eind van de pits dan ze mochten zijn.
https://www.the-race.com/(...)ty-frenzy-explained/
Ok, geen medelijden nodig.quote:It is understood that this was discussed between teams and the FIA during the weekend and some drivers were even warned before the race to be careful of their positioning down the pitlane.
Alleen als Toto de auto van Antonelli terugschroeft heeft 'ie een kans.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Russell is mentaal al volledig gesloopt, dat gaat niks meer worden dit seizoen.
quote:Op zondag 7 juni 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Perez stond te ver naar voor in z'n grid slot. Wel de goede dit keer, maar dit is ook wel redelijk overduidelijk. Dag punt.
Maar in eerdere races was het ook vaak batterij opladen in de snelle bochten ipv tot het randje gaan. Dat neutraliseerde een relatieve kracht van Russell. Als uitstekende qualifiers als Leclerc, Russell en Verstappen ineens achter hun teamgenoot staan, dan klopte er iets niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vorige race wel, maar dit weekend kwam hij niet in de buurt van Antonelli. En in eerdere races ook niet altijd.
Dit is wat onzinnig en unfair naar Kimi want Antonelli steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:00 schreef PzKpfw het volgende:
Russell bezwijkt weer eens onder de druk en geeft Antonelli het kampioenschap min of meer cadeau.
Normaal is deze GP alleen maar een beetje spannend als er veel regen valt, liefst verspreid over meerdere buien.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Eigenlijk tegen de verwachting in een leuke race door alle fouten en penalties
Ik keek nog met een schuin oog meequote:Op zondag 7 juni 2026 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent echt wat anders gaan doen?
Jeetje wat een domme call van je.
Kimi is goatachtig bezig, maar George zit ook gewoon, ja ik ga het gewoon zeggen:quote:Op zondag 7 juni 2026 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is wat onzinnig en unfair naar Kimi want Antonelli steekt er met kop en schouders bovenuit.
Hopelijk kan hij zich herpakken.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kimi is goatachtig bezig, maar George zit ook gewoon, ja ik ga het gewoon zeggen:
in de hoek waar de klappen vallen. Kan er niet omheen!
Het begint met zelf minder fouten makenquote:Op zondag 7 juni 2026 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kimi is goatachtig bezig, maar George zit ook gewoon, ja ik ga het gewoon zeggen:
in de hoek waar de klappen vallen. Kan er niet omheen!
En dat alles dankzij Stroll die de muur instuurde. Tot dat moment was er weinig aan.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:21 schreef quo_ het volgende:
[..]
Normaal is deze GP alleen maar een beetje spannend als er veel regen valt, liefst verspreid over meerdere buien.
Met dit stabiele en droge weer en het uitvallen van Verstappen maakte ik me geen illusies voor een spannende en/of boeiende race.
Maar ondanks de straatlengte voosprong van Antonelli was het het kijken meer dan waard.
Dan heeft Hadjar mooi geluk gehad.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:38 schreef Starflyer het volgende:
Hadjar geen straf en Perez 10s straf. Alonso krijgt het laatste punt.
https://www.fia.com/syste(...)ition_at_restart.pdf
https://www.fia.com/syste(...)lag_infringement.pdf
daar gaat toch niets mee gebeurenquote:Op zondag 7 juni 2026 19:42 schreef Starflyer het volgende:
En Alpine heeft een right of review aangevraagd tegen de penalty's voor pitlane speeding.
De actie van Stroll heeft Alonso indirect een punt opgeleverdquote:Op zondag 7 juni 2026 19:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En dat alles dankzij Stroll die de muur instuurde. Tot dat moment was er weinig aan.
Singapore 2008 revisitedquote:Op zondag 7 juni 2026 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De actie van Stroll heeft Alonso indirect een punt opgeleverd
Wat liefquote:Op zondag 7 juni 2026 19:42 schreef Starflyer het volgende:
En Alpine heeft een right of review aangevraagd tegen de penalty's voor pitlane speeding.
De coureurs zijn er op gewezen dat ze niet mochten afsteken in de pits en deden het tochquote:Op zondag 7 juni 2026 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat lief
Het is ook vreemd, hoe kan je speeding krijgen terwijl je niet aan het speeden bent 🤔
Klopt, maar dan denk ik eerder aan cutting dan aan speeding. Misschien is het een berekening van afstand/tijd waardoor ze hierop komen.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De coureurs zijn er op gewezen dat ze niet mochten afsteken in de pits en deden het toch
Dat laatste klopt. Ze hadden het heel eenvoudig kunnen voorkomen door een keer extra de rem aan te tikkenquote:Op zondag 7 juni 2026 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar dan denk ik eerder aan cutting dan aan speeding. Misschien is het een berekening van afstand/tijd waardoor ze hierop komen.
Raar, je mag niet aan de auto werken (behalve schade fixen), komen ze goed mee wegquote:Op zondag 7 juni 2026 19:38 schreef Starflyer het volgende:
Hadjar geen straf en Perez 10s straf. Alonso krijgt het laatste punt.
https://www.fia.com/syste(...)ition_at_restart.pdf
https://www.fia.com/syste(...)lag_infringement.pdf
Ze hebben dat ook teruggedraaid.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:02 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Raar, je mag niet aan de auto werken (behalve schade fixen), komen ze goed mee weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |