"Wie?" - Toto Wolff juni 2026quote:Op zondag 7 juni 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
Toto gaat er gewoon zelf bijstaan, nog even wat meer zout in de wonden bij Russell
That guyquote:
Max had 2de moeten zijn.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat had een makkelijke 1/2 moeten zijn voor Mercedes. Russel laat het gigantisch liggen hier.
Ben wel alweer vergeten hoe dat Britse volkslied gaat inmiddelsquote:
Ik dacht juist dat het een paar weken geleden niet goed ging.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er ging wel meer verkeerd om, zoals volgens mij weer het uitreiken van de bekers.
Waddan? Ik was even afgeleid.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er ging wel meer verkeerd om, zoals volgens mij weer het uitreiken van de bekers.
Tja, het blijft motorsport en als de motor dan kapot gaat....quote:Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max had 2de moeten zijn.
Podium weggegooid door dat brakke startmateriaal.
wel knap dat de RBR goed genoeg is voor een podiumquote:Op zondag 7 juni 2026 17:52 schreef LTVDK het volgende:
Hadjar wel een beetje ongemakkelijk op het podium, die is dat niet zo gewend
Had ook niemand geloofd als je voor de race had gezegd dat de Racing Bulls als enige team met 2 auto's in de top 10 zou komenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Racing Bulls is de partypooper met 2 auto's in de top tien
Klopt.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:52 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tja, het blijft motorsport en als de motor dan kapot gaat....
Eerste keer nieuwe en eigen motor. Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max had 2de moeten zijn.
Podium weggegooid door dat brakke startmateriaal.
Eerst de winnaar, dan nummer twee, dan nummer drie waardoor je een steeds matiger applaus krijgt ipv dat het mooi opbouwtquote:
En dan het Japanse, dat begint met 'Kimi'.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
Gelukkig bij Nederland - Japan weer het Nederlandse volkslied
Dat heeft hij op die leeftijd nog niet onder controle.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
Weet Kimi dat hij haar niet mag onderspuiten?
Dit is gewoon de standaard toch? Of ben ik nou gek.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst de winnaar, dan nummer twee, dan nummer drie waardoor je een steeds matiger applaus krijgt ipv dat het mooi opbouwt
Of het gaat wat wat minder om racetalent, en Russell heeft alle autopech.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Russell kan iets minder goed overweg met deze computergestuurde auto's.
Die zit misschien iets minder vaak op de sim dan een Antonelli of Verstappen.
Vorige race wel, maar dit weekend kwam hij niet in de buurt van Antonelli. En in eerdere races ook niet altijd.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of het gaat wat wat minder om racetalent, en Russell heeft alle autopech.
Op het moment dat ik even wilde zappen, werd het "spannend".quote:Op zondag 7 juni 2026 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik geef deze race van Monaco een 6,7/10
Jaquote:Op zondag 7 juni 2026 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon de standaard toch? Of ben ik nou gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Hoe weet je zo zeker dat dat komt omdat de auto's "computergestuurd" zijn en niet juist omdat die geen vertrouwen heeft in de auto tot nog toe qua balans.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Russell kan iets minder goed overweg met deze computergestuurde auto's.
Die zit misschien iets minder vaak op de sim dan een Antonelli of Verstappen.
Eens. Eerste helft was gewoon verschrikkelijk. Een drama. Alleen Hadjar-Russell was wel oké. En daarna barstte het feest ineens los.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Op het moment dat ik even wilde zappen, werd het "spannend".
De auto deed het prima maar hij heeft het gewoon laten liggen. 3e was gewoon mogelijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of het gaat wat wat minder om racetalent, en Russell heeft alle autopech.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |