lastig, lastig, want Antonelli komt uit Bologna en dat gebied is toch wel het motorsport hart van Italië met Ferrari, Lamborghini, Pagani en Ducatiquote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gaat Italië z'n Ferrari gekte nog een beetje opgeven voor Antonelli?
Want wat die jongen doet is echt ongekend hoor.
Russell en Mercedes hebben het zelf verknaldquote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben alles op alles gezet om hun eigen glazen in te gooien.
Had ie doorgereden dan had hij dat de hele race kunnen doenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:35 schreef Starflyer het volgende:
Inspector Lewis die de achterkant van de Mercedes bekijkt
De show voor de rijken? Meh heb er gewoon niks mee.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent het echte Monaco niet gewend.
Le Mans jij cultuurbarbaar.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, tot volgende week in Barcelona
Druk dagje, 14 juniquote:Op zondag 7 juni 2026 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, tot volgende week in Barcelona
Le Mansquote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Druk dagje, 14 juni
GP Spanje
Duitsland vs Curacao
Nederland vs Japan
Gewoon alom autosport genot volgende week.quote:
Dat WK liggende doekoes kan me gestolen worden.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Druk dagje, 14 juni
GP Spanje
Duitsland vs Curacao
Nederland vs Japan
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Druk dagje, 14 juni
GP Spanje
Duitsland vs Curacao
Nederland vs Japan
Wordt weer net als twee weken geleden de finish van de ene race tijdens de start van de volgendequote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gewoon alom autosport genot volgende week.
En Le Mansquote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Druk dagje, 14 juni
GP Spanje
Duitsland vs Curacao
Nederland vs Japan
Als dit zo doorgaat zal Mercedes op zoek gaan naar een andere coureur naast Antonelliquote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Goud voor Mercedes deze jongen. Eindelijk weer iemand met een positieve persoonlijkheid en een hoge gunfactor.
Hopen dat die dat ook blijft houden en niet over een paar jaar teveel mediatraining heeft gekregenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Goud voor Mercedes deze jongen. Eindelijk weer iemand met een positieve persoonlijkheid en een hoge gunfactor.
Maxie!quote:Op zondag 7 juni 2026 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat zal Mercedes op zoek gaan naar een andere coureur naast Antonelli
Lastig iets aan hem te haten inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Had het ook echt slecht getrokken als het na vorig jaar weer zo'n Brit was geweest met een negatieve gunfactor.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Max naar Mercedes, Piastri naar Red Bull en Sainz naar McLaren?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat zal Mercedes op zoek gaan naar een andere coureur naast Antonelli
Ik vind het een vervelend joch en ik vertrouw de plotseling omslag in de verhoudingen niet helemaal.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Russell kan iets minder goed overweg met deze computergestuurde auto's.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelend joch en ik vertrouw de plotseling omslag in de verhoudingen niet helemaal.
Volgens mij werd ze dat net uitgelegd.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
Weet Kimi dat hij haar niet mag onderspuiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |