Jo hee jo hoo, Monacooquote:Op zondag 7 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Ah, m'n GPRadio feed was 0,5s desynced gedurende de race, gelijk ook weer goedgezet
Max ontspringt een keer de dans...quote:
Dat eerste helft van je zin dacht ik dat je het over zijn ding in zijn broek had.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:05 schreef TwenteFC het volgende:
Lewis met zijn assistente.. koop haar ook een stepje dan.
rennende assistent.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Angela rennend achter Lewis aan.
Dat was lang geleden.
man man manquote:Op zondag 7 juni 2026 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens Sky is de straf voor Louise onterecht want 'niemand had er last van' en de straf van Hadjar was meer dan terecht want 'Sjors had er extreem super mega veel last van'![]()
Met jouw naam geloof ik dat.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat eerste helft van je zijn dat je het over zijn ding in zijn broek had.
Maar er bestaat geen Britse bias bij Sky !quote:Op zondag 7 juni 2026 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens Sky is de straf voor Louise onterecht want 'niemand had er last van' en de straf van Hadjar was meer dan terecht want 'Sjors had er extreem super mega veel last van'![]()
tuuuuuuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2026 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
Je ziet toch met welke carnavalspakken hij iedere week aan moet komen zetten?quote:
Kim toch?quote:
Chaos bocht 1.quote:
eerst 1 of 2 rondjes achter de SC en dan staande startquote:
Thanks!quote:Op zondag 7 juni 2026 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst 1 of 2 rondjes achter de SC en dan staande start
Handig.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Ze willen dat de coureurs feedback geven over de laatste bocht.
om hem dan alsnog af te vlaggenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Ze willen dat de coureurs feedback geven over de laatste bocht.
nee is gewoon indekkenquote:
En dan nog even in zijn eentje 77 rondjes uitrijdenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:11 schreef pmponer het volgende:
Max moet gewoon weer mee gaan doen. Is geunlapped toch
Omdat dat de regels zijn. Alleen als een staande start niet verantwoord is na een rode vlag doen ze een rollende start.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Staande start en iedereen is pislink, dit kan niet fout gaan.
quote:
en dat is vooral bij regenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat dat de regels zijn. Alleen als een staande start niet verantwoord is na een rode vlag doen ze een rollende start.
Nu of na de eerste ronde na de herstart?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu of na de eerste ronde na de herstart?
Bocht 1.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Nou, laat maar komen voor die bonus chaos.
En dat weten ze eerder dan dat van Hadjar...quote:
paspoort check zegtquote:
Ok.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die vergelijkingen met NSB en slavernij kunnen achterwege blijven.
Wat denkt ie hiermee te bereiken dan? Ik snap de logica niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef greysbones het volgende:
mijn god
sjors gaat iedereen ophouden om zijn drive through goed te maken
Veld in elkaar drukken zodat hij zeker laatste wordtquote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat denkt ie hiermee te bereiken dan? Ik snap de logica niet.
dat hij in de punten blijft??quote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als Russel dat niet expres heeft gedaanquote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef TwenteFC het volgende:
Zou mij niet verbazen dat russell dit expres doet. Ratje.
Hij moet zijn gat zo groot mogelijk maken juist iddquote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hadjar heeft de snelheid nietquote:
Moet binnen 3 rondjes.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom ging Russell nu al naar binnen, had tm laatste ronde gewacht.....
Moet binnen drie rondenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sainz 2x in de rondte getiktquote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Sainz heeft dat wel een beetje zelf gedaan.
DTP is toch ook binnen 3 ronden anders Black Flag?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Moet binnen zoveel ronden nadat hij die penalty kreeg gedaan wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nee maar eentjequote:
RIP Lancequote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef ondeugend het volgende:
Misschien moet er ook een iq test genoodzaakt zijn voor een racelicentie gegeven wordt.
quote:INCIDENT INVOLVING CAR 11 (PER) NOTED - FALSE START - OUT OF POSITION (17:21:35)
Hij deed het al na ronde 1, dus wederom vreemde keuze wmbquote:Op zondag 7 juni 2026 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTP is toch ook binnen 3 ronden anders Black Flag?
Alweerquote:
Ik las Kim K.quote:
1x, anders had hij ook al DT gehadquote:
De rondes voor de herstart tellen ook meequote:Op zondag 7 juni 2026 17:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hij deed het al na ronde 1, dus wederom vreemde keuze wmb
Wtf zeg.quote:
5 toch?quote:
Ah ok dankquote:Op zondag 7 juni 2026 17:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De rondes voor de herstart tellen ook mee
Ja 1x voor de SC toen, die straf heeft hij al gediendquote:
Niet terug te vinden.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja 1x voor de SC toen, die straf heeft hij al gediend
Moet ie binnen 5 seconden blijven van Gasly.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:25 schreef greysbones het volgende:
HAD staat er ook nog steeds
afhankelijk van het podium of hij hem krijgt of niet ?
Is een nieuwe, die van SC is NFA , de huidige is van rode vlagquote:Op zondag 7 juni 2026 17:25 schreef greysbones het volgende:
@Perezquote:
Red flag infringement. Ligt eraan wat dat is.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:25 schreef greysbones het volgende:
Als ie door stampt.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:26 schreef franklop het volgende:
Of het 5 of 10 seconden is, Hadjar redt het toch
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En George officieel on suicide watch na vandaag.
Dan moet hij tijdens die SC zijn eerste hebben gehad idd. Anders had hij zelfde straf als Russell moeten hebbenquote:
quote:FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 27 (HUL) - CAUSING A COLLISION
Ik probeer me te herinneren wanneer we ooit eerder de gedoodverfde favoriet zo hebben zien imploderen, zo vroeg in het seizoen.quote:
Oef.quote:
Hij deed geen pitstop tijdens de SCquote:Op zondag 7 juni 2026 17:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan moet hij tijdens die SC zijn eerste hebben gehad idd. Anders had hij zelfde straf als Russell moeten hebben
quote:
heeft nog wel een onderzoekje lopen.quote:
Ok, Sjorsquote:Op zondag 7 juni 2026 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
Dit kampioenschap is aan Kimi om weg te gooien, niet aan andere om te winnen.
ftfyquote:Op zondag 7 juni 2026 17:29 schreef potjecreme het volgende:
Ik kijk morgen eind van dit jaar wel wat de eindstand is van deze race.
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*kucht en tikt op post waarin hij UI is*
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:30 schreef LTVDK het volgende:
Maar krijgt Perez niet nog een penalty voor een valse start?
Dat is dan indirect wel met dank aan Strollquote:Op zondag 7 juni 2026 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
Als Perez gestraft wordt krijgt Alonso een punt
Die hebben alles op alles gezet om hun eigen glazen in te gooien.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:31 schreef bedachtzaam het volgende:
Die Mercedes is onverslaanbaar op deze baan en in handen van Kimi. Ferrari had hier geen enkel antwoord.
Dus hetzelfde als elk raceweekend?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben alles op alles gezet om hun eigen glazen in te gooien.
Hammie uit de bolide schoppen en Kimi erin zettenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gaat Italië z'n Ferrari gekte nog een beetje opgeven voor Antonelli?
Want wat die jongen doet is echt ongekend hoor.
Of hij de derde plaats krijgt is een tweede.quote:
quote:
lastig, lastig, want Antonelli komt uit Bologna en dat gebied is toch wel het motorsport hart van Italië met Ferrari, Lamborghini, Pagani en Ducatiquote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gaat Italië z'n Ferrari gekte nog een beetje opgeven voor Antonelli?
Want wat die jongen doet is echt ongekend hoor.
Russell en Mercedes hebben het zelf verknaldquote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben alles op alles gezet om hun eigen glazen in te gooien.
Had ie doorgereden dan had hij dat de hele race kunnen doenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:35 schreef Starflyer het volgende:
Inspector Lewis die de achterkant van de Mercedes bekijkt
De show voor de rijken? Meh heb er gewoon niks mee.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent het echte Monaco niet gewend.
Le Mans jij cultuurbarbaar.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, tot volgende week in Barcelona
Druk dagje, 14 juniquote:Op zondag 7 juni 2026 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, tot volgende week in Barcelona
Le Mansquote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Druk dagje, 14 juni
GP Spanje
Duitsland vs Curacao
Nederland vs Japan
Gewoon alom autosport genot volgende week.quote:
Dat WK liggende doekoes kan me gestolen worden.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Druk dagje, 14 juni
GP Spanje
Duitsland vs Curacao
Nederland vs Japan
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Druk dagje, 14 juni
GP Spanje
Duitsland vs Curacao
Nederland vs Japan
Wordt weer net als twee weken geleden de finish van de ene race tijdens de start van de volgendequote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gewoon alom autosport genot volgende week.
En Le Mansquote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Druk dagje, 14 juni
GP Spanje
Duitsland vs Curacao
Nederland vs Japan
Als dit zo doorgaat zal Mercedes op zoek gaan naar een andere coureur naast Antonelliquote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Goud voor Mercedes deze jongen. Eindelijk weer iemand met een positieve persoonlijkheid en een hoge gunfactor.
Hopen dat die dat ook blijft houden en niet over een paar jaar teveel mediatraining heeft gekregenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Goud voor Mercedes deze jongen. Eindelijk weer iemand met een positieve persoonlijkheid en een hoge gunfactor.
Maxie!quote:Op zondag 7 juni 2026 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat zal Mercedes op zoek gaan naar een andere coureur naast Antonelli
Lastig iets aan hem te haten inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Had het ook echt slecht getrokken als het na vorig jaar weer zo'n Brit was geweest met een negatieve gunfactor.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Max naar Mercedes, Piastri naar Red Bull en Sainz naar McLaren?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat zal Mercedes op zoek gaan naar een andere coureur naast Antonelli
Ik vind het een vervelend joch en ik vertrouw de plotseling omslag in de verhoudingen niet helemaal.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
Russell kan iets minder goed overweg met deze computergestuurde auto's.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelend joch en ik vertrouw de plotseling omslag in de verhoudingen niet helemaal.
Volgens mij werd ze dat net uitgelegd.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
Weet Kimi dat hij haar niet mag onderspuiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |