Wat denkt ie hiermee te bereiken dan? Ik snap de logica niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef greysbones het volgende:
mijn god
sjors gaat iedereen ophouden om zijn drive through goed te maken
Veld in elkaar drukken zodat hij zeker laatste wordtquote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat denkt ie hiermee te bereiken dan? Ik snap de logica niet.
dat hij in de punten blijft??quote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als Russel dat niet expres heeft gedaanquote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef TwenteFC het volgende:
Zou mij niet verbazen dat russell dit expres doet. Ratje.
Hij moet zijn gat zo groot mogelijk maken juist iddquote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hadjar heeft de snelheid nietquote:
Moet binnen 3 rondjes.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom ging Russell nu al naar binnen, had tm laatste ronde gewacht.....
Moet binnen drie rondenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sainz 2x in de rondte getiktquote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Sainz heeft dat wel een beetje zelf gedaan.
DTP is toch ook binnen 3 ronden anders Black Flag?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Moet binnen zoveel ronden nadat hij die penalty kreeg gedaan wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |