Dan moet hij tijdens die SC zijn eerste hebben gehad idd. Anders had hij zelfde straf als Russell moeten hebbenquote:
quote:FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 27 (HUL) - CAUSING A COLLISION
Ik probeer me te herinneren wanneer we ooit eerder de gedoodverfde favoriet zo hebben zien imploderen, zo vroeg in het seizoen.quote:
Oef.quote:
Hij deed geen pitstop tijdens de SCquote:Op zondag 7 juni 2026 17:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan moet hij tijdens die SC zijn eerste hebben gehad idd. Anders had hij zelfde straf als Russell moeten hebben
quote:
heeft nog wel een onderzoekje lopen.quote:
Ok, Sjorsquote:Op zondag 7 juni 2026 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
Dit kampioenschap is aan Kimi om weg te gooien, niet aan andere om te winnen.
ftfyquote:Op zondag 7 juni 2026 17:29 schreef potjecreme het volgende:
Ik kijk morgen eind van dit jaar wel wat de eindstand is van deze race.
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*kucht en tikt op post waarin hij UI is*
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:30 schreef LTVDK het volgende:
Maar krijgt Perez niet nog een penalty voor een valse start?
Dat is dan indirect wel met dank aan Strollquote:Op zondag 7 juni 2026 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
Als Perez gestraft wordt krijgt Alonso een punt
Die hebben alles op alles gezet om hun eigen glazen in te gooien.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:31 schreef bedachtzaam het volgende:
Die Mercedes is onverslaanbaar op deze baan en in handen van Kimi. Ferrari had hier geen enkel antwoord.
Dus hetzelfde als elk raceweekend?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben alles op alles gezet om hun eigen glazen in te gooien.
Hammie uit de bolide schoppen en Kimi erin zettenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gaat Italië z'n Ferrari gekte nog een beetje opgeven voor Antonelli?
Want wat die jongen doet is echt ongekend hoor.
Of hij de derde plaats krijgt is een tweede.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |