abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 20:29:09 #201
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221043044







Ik eis dat Liam zijn hele woonkamer vult met deze collage.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 20:36:24 #202
194695 franklop
Fran knock
pi_221043191
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik eis dat Liam zijn hele woonkamer vult met deze collage.
Hier volgt vanavond een plaatje van @wimderon waar Liam op de bank ligt en naar zijn 7 gele truien foto's kijkt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 21:43:34 #203
451829 crew  H.Vviv
pi_221044257
Bardet terug naar AG2R.

quote:
Les dirigeants de Decathlon-CMA CGM l'ont choisi car ils voient en lui un témoin et une aide précieuse pour accompagner Paul Seixas - avec qui il partage d'ailleurs le même agent, Joona Laukka - dans son évolution. Romain Bardet a aussi gardé des liens avec son équipe d'origine. L'actuel directeur de la performance et directeur adjoint du pôle sport, Jean-Baptiste Quiclet, n'est autre que son ancien homme de confiance et entraîneur durant toutes ses années professionnelles au sein de la formation savoyarde.
pi_221052833
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Lijkt me de ideale renner voor Alpecin.
Zijn resultaten zijn wel vooral door goede positionering, echt snel is hij niet.
  maandag 15 juni 2026 @ 18:45:31 #205
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221052854
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:44 schreef wimderon het volgende:

[..]
Zijn resultaten zijn wel vooral door goede positionering, echt snel is hij niet.
Dat is misschien wel trainbaar? Je ziet toch aan alles dat deze gast nog zoveel marge heeft.
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 18:45:45 #206
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221052858
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:44 schreef wimderon het volgende:

[..]
Zijn resultaten zijn wel vooral door goede positionering, echt snel is hij niet.
Jij zegt dus dat hij een uitstekende lead-out wordt?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221052917
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Jij zegt dus dat hij een uitstekende lead-out wordt?
Bijvoorbeeld, en meer iemand voor koersen zoals Antwerp Port Epic.
  maandag 15 juni 2026 @ 18:58:58 #208
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221053052
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:49 schreef wimderon het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld, en meer iemand voor koersen zoals Antwerp Port Epic.
De nieuwe Dries de Bondt?
  maandag 15 juni 2026 @ 22:16:29 #209
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_221056212
Hallucinant gesprek in de NOS Wielerpodcast met Roy "wanne kutstem jonguh" Curvers. Ze gaan niet voor ritwinst, maar voor ritsucces.
  maandag 15 juni 2026 @ 22:23:07 #210
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221056405
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:44 schreef wimderon het volgende:

[..]
Zijn resultaten zijn wel vooral door goede positionering, echt snel is hij niet.
Het is echt bizar hoe hij er soms tussendoor poeft, denk dat hij in die laatste 3-4 minuten relatief makkelijk die vermogens aan kan.

Maar inderdaad, hij is nog niet echt dicht bij daadwerkelijk winnen. Wel echt veel beter dan ik had durven hopen in de FPCL.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_221057745
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
Is er al een gifje ? :9


pi_221058250
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:23 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Het is echt bizar hoe hij er soms tussendoor poeft, denk dat hij in die laatste 3-4 minuten relatief makkelijk die vermogens aan kan.

Maar inderdaad, hij is nog niet echt dicht bij daadwerkelijk winnen. Wel echt veel beter dan ik had durven hopen in de FPCL.
Goed gescout achteraf van Beat. Ik vind hem ook wel bij Alpecin passen.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:45:36 #213
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221060634
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:16 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hij heeft wel echt moeilijk veel geluk dat dat wiel nét ver genoeg doorglijdt. :D
pi_221061409
Ronde van Zwitserland vanaf morgen?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221062318
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:16 schreef AllesKaputt het volgende:
Hallucinant gesprek in de NOS Wielerpodcast met Roy "wanne kutstem jonguh" Curvers. Ze gaan niet voor ritwinst, maar voor ritsucces.
Even geluisterd, Dumoulin en Clef Sement vliegen er wel in :D

Wel bijzonder gesprek ja
pi_221062326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ronde van Zwitserland vanaf morgen?
Zeker, de vernieuwde, korte versie.

En België en Slovenië beginnen ook
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:36:04 #217
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221062330
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:34 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Even geluisterd, Dumoulin en Clef Sement vliegen er wel in :D

Wel bijzonder gesprek ja
Ze houden nog opzichtig in joh.
pi_221062358
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ze houden nog opzichtig in joh.
Het had uiteraard nog kritischer kunnen zijn, maar dit hoor je toch ook niet zo vaak op die manier
pi_221062728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Zeker, de vernieuwde, korte versie.

En België en Slovenië beginnen ook
Eens zien of Olav tourrijp is
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 19:27:30 #220
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221062745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Zeker, de vernieuwde, korte versie.
Met dank aan basketballul en zijn weerzinwekkende cursusprietpraat. Ik WALG van die man.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221065980
Lipowitz moet zaterdag in Slovenië voor het eerst in jaren winnen. Benieuwd hoe die het in dit veld voor elkaar krijgt om dat toch niet te doen.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 23:41:21 #222
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221066085
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lipowitz moet zaterdag in Slovenië voor het eerst in jaren winnen. Benieuwd hoe die het in dit veld voor elkaar krijgt om dat toch niet te doen.
Verliezen van Berwick of Ormzel.

Al is meest logische dat Pellizari gewoon beter is.
  woensdag 17 juni 2026 @ 06:54:45 #223
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_221066796
Verleden had je in deze week ook nog de Ster Elektro/ZLM Tour.
Die is helaas naar September verhuisd.
Net efkes anges
pi_221068396
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verleden had je in deze week ook nog de Ster Elektro/ZLM Tour.
Die is helaas naar September verhuisd.
Met de ronde van België in dezelfde periode hadden ze ook nooit meer al die topsprinters aan de start gekregen die ze in de goede jaren wel hadden

Dan snap ik zo’n verschuiving wel, programma in juni is ook helemaal vol
pi_221068535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Verliezen van Berwick of Ormzel.

Al is meest logische dat Pellizari gewoon beter is.
Samen met Pellizari naar de finish lijkt mij ook het meest waarschijnlijke scenario om niet te winnen en dan durft lieve Florian natuurlijk niet de zege op te eisen.
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:41:33 #226
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_221070447
Oud bericht maar een van de etappes van de ZLM tour gaat over de Vlagtheideberg. Kennelijk een VAM berg 2.0

https://www.omroepbrabant(...)rden-eindelijk-zover
Net efkes anges
pi_221070456
We gaan sprinten in Slovenie.
pi_221070468
Eenvoudige 1-2 voor Red Bull.
pi_221070473
5e overwinning in een maand voor Pithie.
pi_221070781
Van pure ellende ga je dan maar naar Babbelziek luisteren.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 16:23:04 #231
451829 crew  H.Vviv
pi_221070803
Wat is er met Renaat aan de hand? Niet dat het dan beter is, maar ze gaan toch zeker niet et Babbelziek de tour in.
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:24:02 #232
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221070808
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:23 schreef H.Vviv het volgende:
Wat is er met Renaat aan de hand? Niet dat het dan beter is, maar ze gaan toch zeker niet et Babbelziek de tour in.
Op VRT 1 zijn commentatoren Renaat Schotte en José De Cauwer de vertrouwde stemmen. De presentatie van Sporza Tour op Radio 1 ligt in handen van Gert Geens en Caro Houbreghts. Voor het radiocommentaar vormt Christophe Vandegoor een tandem met Sven Nys, Jan Bakelants en Serge Pauwels. Maarten Vangramberen, Jonas Maes en Pieter Van Walleghem kruipen afwisselend op de motor om de wedstrijden van dichtbij te kunnen volgen.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 16:34:42 #233
451829 crew  H.Vviv
pi_221070864
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Op VRT 1 zijn commentatoren Renaat Schotte en José De Cauwer de vertrouwde stemmen. De presentatie van Sporza Tour op Radio 1 ligt in handen van Gert Geens en Caro Houbreghts. Voor het radiocommentaar vormt Christophe Vandegoor een tandem met Sven Nys, Jan Bakelants en Serge Pauwels. Maarten Vangramberen, Jonas Maes en Pieter Van Walleghem kruipen afwisselend op de motor om de wedstrijden van dichtbij te kunnen volgen.
Dat is wel een bericht van enkele maanden geleden. Normaal had Renaat altijd Dauphine gedaan, net zoals de Ronde van België.
pi_221071058
Mooie aanval van Moto1 in de Baloise Belgium Tour.
pi_221071065
Lachwekkend hoe die op sleeptouw genomen wordt.
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:10:58 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221071069
Motor zit er BOENK BOENK bovenop
pi_221071078
De motor rijdt weg, daar gaat de voorsprong.
pi_221071085
Toen de motor weg was viel hij meteen stil _O-
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:13:32 #239
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221071086
Bini wint. Merlier komt te laat
pi_221071088
Stukje wensdenken bij Babbelziek.
pi_221071095
Kooij doet zichzelf geen dienst voor de Tour.
pi_221071100
Ach Babbelziek.

Ach Philipsen
The owls are not what they seem
pi_221071106
De teruggepakte Herregodts nog naar een vierde plaats gesprint volgens Stephan.
pi_221071113
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bini wint. Merlier komt te laat
Ik snap dat Merlier graag vasthoudt aan zijn vertrouwde tactiek, maar als je Stuyven mee hebt moet je misschien overwegen om gewoon een keer van kop af te sprinten.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 18:37:11 #245
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221071575
BINI
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:20:45 #246
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_221071967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 16:34 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Dat is wel een bericht van enkele maanden geleden. Normaal had Renaat altijd Dauphine gedaan, net zoals de Ronde van België.
Silent ban vanwege nuchter aan het verkeer deelnemen?
pi_221080130
Heftige crash in Slovenië.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:36:57 #248
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221080217
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:31 schreef superniger het volgende:
Heftige crash in Slovenië.
Slachtoffers :?
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:43:35 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221080296
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:36 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Slachtoffers :?
Lijkt heftig te zijn als alle ambulances bezet zijn. Beetje teruggekeken maar zie geen crash en geen namen.
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:47:25 #250
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221080322
Pizzie gespot in het jolig wachtende peloton.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 18 juni 2026 @ 15:48:42 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221080328
twitter


Lekker die vangrail :X
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:51:35 #252
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221080356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
geen namen.
Een Burgos en een Home Adventure. En nog een paar dus.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 18 juni 2026 @ 16:09:57 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221080445
MIJN Prades van Caja er ook bij :{
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 18 juni 2026 @ 16:21:40 #254
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221080498
Al die bochten in de laatste 400m :')
Nieuw veiligheidsprotocol telt nog niet?
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:22:04 #255
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221080500
Rajovic wint, wat een strontnerveuze einde. Zoveel beukjes en correcties.
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 16:22:50 #256
451829 crew  H.Vviv
pi_221080505
Toch alweer zijn twaalfde zege van het jaar, wel de mooiste.
  donderdag 18 juni 2026 @ 17:15:26 #257
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221080723
Dief Sam B. heeft zijn buit binnen
  donderdag 18 juni 2026 @ 17:18:59 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221080746
Merlier wint.

Tietenmannen hebben gereden voor niets. Kubis moet lekker rust pakken en een goed trainingsblok doen
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 17:59:08 #259
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221080950
Pech voor Bini. :{

De ene dag is de andere niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221082444
Fenomeen Rajovic gaf Red Bull daar even sprintles _O_
pi_221082448
En Kooij zat perfect, maar tegen Merlier in vrije positie ga je het nooit winnen.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 11:25:56 #262
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221086620
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:09 schreef Pino112 het volgende:
MIJN Prades van Caja er ook bij :{
Gebroken scheenbeen, ai.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221088067
We rijden door Lasko door Slovenië. Bekend om zijn bier-festival @Immerdebestebob
pi_221088587
Lekker bochtje in de finale, maar Pithie wint.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:13:24 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221088588
Pithie komt nogal laat uit maar het is genoeg

Wel weer bijzonder bochtje op 300 meter. Mag allemaal kennelijk
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 15:38:49 #266
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221089012
We noteren wederom een DNF voor Sem Bennett.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221089044
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren wederom een DNF voor Sem Bennett.
Wat is het recordaantal DNF's van een renner in één seizoen eigenlijk? Sem moet inmiddels aardig op schema zitten.
pi_221089053
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat is het recordaantal DNF's van een renner in één seizoen eigenlijk? Sem moet inmiddels aardig op schema zitten.
Tietema zal er toch weleens 'n seizoen meer dan 12 hebben gehad?
pi_221089150
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat is het recordaantal DNF's van een renner in één seizoen eigenlijk? Sem moet inmiddels aardig op schema zitten.
Op hoeveel staat Fabio?
pi_221089182
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:58 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Op hoeveel staat Fabio?
'Slechts' 6.
pi_221089384
Cavia rijdt tegen de 2km barrier aan, niet zo slim.
pi_221089397
Isidore wint in Occitanie. Ik zag het niet, maar hij juicht direct.
pi_221089410
Met een betere jump wint Augé voor de Rockets.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:22:55 #274
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_221089424
NK kampioen Filippo Conca heeft ook al een nette 12 DNF’s gescoord sinds hij eind vorig jaar van clubniveau weer prof is geworden, erg leuke rubriek om te volgen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_221089482
Eindelijk wat koers in België.
pi_221089604
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met een betere jump wint Augé voor de Rockets.
Volgens Steef wint hij ook
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221089624
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:50 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Volgens Steef wint hij ook
Isidore teruggezet vanwege de duw in aanloop naar de sprint?
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 17:02:00 #278
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221089708
Bini op kop laten rijden voor "Riley Sheehan", hier heb ik een pittige mening over.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221089716
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini op kop laten rijden voor "Riley Sheehan", hier heb ik een pittige mening over.
Terecht natuurlijk
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221089720
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Isidore teruggezet vanwege de duw in aanloop naar de sprint?
Niets gezien, dus geloof je op je blauwe ogen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221089765
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini op kop laten rijden voor "Riley Sheehan", hier heb ik een pittige mening over.
En nu rijdt ie zelf naar voren.

Slim gedaan voor NSN.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 17:10:32 #282
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221089781
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:08 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
En nu rijdt ie zelf naar voren.

Slim gedaan voor NSN.
Gooi die ploegleider er meteen maar weer uit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221089782
Bini heeft weer eens benen meegenomen
pi_221089787
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:10 schreef Faraday01 het volgende:
Bini heeft weer eens benen meegenomen
De Tour komt eraan.
pi_221089797
Philipsen is ook wel in orde.
pi_221089801
Klootzak Philipsen ziendend :') .
pi_221089808
Laat Pluimers dan maar winnen
pi_221089817
De Teun heeft toch altijd wel een neusje voor ereplaatsen rijden.
pi_221089821
Pluimers heeft de pech dat de motor achter hem zit.
pi_221089824
Hup Pluimers.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221089826
Lekker chaotisch.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:17:34 #292
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221089830
Toon op weg naar
pi_221089831
Toon

Ach wij
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:18:00 #294
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221089835
Ach Toon
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:18:05 #295
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_221089838
Ach Toon
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 17:18:21 #296
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221089840
Aranburu _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221089841
Oeroeboeroe!
pi_221089842
Haha dopeur Toon.
pi_221089843
Ach Toon viel toch stil
pi_221089844
Ach, de altijd doperende Toon Aerts.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')