abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 20:29:09 #201
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221043044







Ik eis dat Liam zijn hele woonkamer vult met deze collage.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 20:36:24 #202
194695 franklop
Fran knock
pi_221043191
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik eis dat Liam zijn hele woonkamer vult met deze collage.
Hier volgt vanavond een plaatje van @wimderon waar Liam op de bank ligt en naar zijn 7 gele truien foto's kijkt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 21:43:34 #203
451829 crew  H.Vviv
pi_221044257
Bardet terug naar AG2R.

quote:
Les dirigeants de Decathlon-CMA CGM l'ont choisi car ils voient en lui un témoin et une aide précieuse pour accompagner Paul Seixas - avec qui il partage d'ailleurs le même agent, Joona Laukka - dans son évolution. Romain Bardet a aussi gardé des liens avec son équipe d'origine. L'actuel directeur de la performance et directeur adjoint du pôle sport, Jean-Baptiste Quiclet, n'est autre que son ancien homme de confiance et entraîneur durant toutes ses années professionnelles au sein de la formation savoyarde.
pi_221052833
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Lijkt me de ideale renner voor Alpecin.
Zijn resultaten zijn wel vooral door goede positionering, echt snel is hij niet.
  maandag 15 juni 2026 @ 18:45:31 #205
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221052854
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:44 schreef wimderon het volgende:

[..]
Zijn resultaten zijn wel vooral door goede positionering, echt snel is hij niet.
Dat is misschien wel trainbaar? Je ziet toch aan alles dat deze gast nog zoveel marge heeft.
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 18:45:45 #206
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221052858
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:44 schreef wimderon het volgende:

[..]
Zijn resultaten zijn wel vooral door goede positionering, echt snel is hij niet.
Jij zegt dus dat hij een uitstekende lead-out wordt?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221052917
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Jij zegt dus dat hij een uitstekende lead-out wordt?
Bijvoorbeeld, en meer iemand voor koersen zoals Antwerp Port Epic.
  maandag 15 juni 2026 @ 18:58:58 #208
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221053052
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:49 schreef wimderon het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld, en meer iemand voor koersen zoals Antwerp Port Epic.
De nieuwe Dries de Bondt?
  maandag 15 juni 2026 @ 22:16:29 #209
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_221056212
Hallucinant gesprek in de NOS Wielerpodcast met Roy "wanne kutstem jonguh" Curvers. Ze gaan niet voor ritwinst, maar voor ritsucces.
  maandag 15 juni 2026 @ 22:23:07 #210
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221056405
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:44 schreef wimderon het volgende:

[..]
Zijn resultaten zijn wel vooral door goede positionering, echt snel is hij niet.
Het is echt bizar hoe hij er soms tussendoor poeft, denk dat hij in die laatste 3-4 minuten relatief makkelijk die vermogens aan kan.

Maar inderdaad, hij is nog niet echt dicht bij daadwerkelijk winnen. Wel echt veel beter dan ik had durven hopen in de FPCL.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_221057745
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
Is er al een gifje ? :9


pi_221058250
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:23 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Het is echt bizar hoe hij er soms tussendoor poeft, denk dat hij in die laatste 3-4 minuten relatief makkelijk die vermogens aan kan.

Maar inderdaad, hij is nog niet echt dicht bij daadwerkelijk winnen. Wel echt veel beter dan ik had durven hopen in de FPCL.
Goed gescout achteraf van Beat. Ik vind hem ook wel bij Alpecin passen.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:45:36 #213
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221060634
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:16 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hij heeft wel echt moeilijk veel geluk dat dat wiel nét ver genoeg doorglijdt. :D
pi_221061409
Ronde van Zwitserland vanaf morgen?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221062318
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:16 schreef AllesKaputt het volgende:
Hallucinant gesprek in de NOS Wielerpodcast met Roy "wanne kutstem jonguh" Curvers. Ze gaan niet voor ritwinst, maar voor ritsucces.
Even geluisterd, Dumoulin en Clef Sement vliegen er wel in :D

Wel bijzonder gesprek ja
pi_221062326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ronde van Zwitserland vanaf morgen?
Zeker, de vernieuwde, korte versie.

En België en Slovenië beginnen ook
  dinsdag 16 juni 2026 @ 18:36:04 #217
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221062330
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:34 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Even geluisterd, Dumoulin en Clef Sement vliegen er wel in :D

Wel bijzonder gesprek ja
Ze houden nog opzichtig in joh.
pi_221062358
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ze houden nog opzichtig in joh.
Het had uiteraard nog kritischer kunnen zijn, maar dit hoor je toch ook niet zo vaak op die manier
pi_221062728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Zeker, de vernieuwde, korte versie.

En België en Slovenië beginnen ook
Eens zien of Olav tourrijp is
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 19:27:30 #220
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221062745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Zeker, de vernieuwde, korte versie.
Met dank aan basketballul en zijn weerzinwekkende cursusprietpraat. Ik WALG van die man.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221065980
Lipowitz moet zaterdag in Slovenië voor het eerst in jaren winnen. Benieuwd hoe die het in dit veld voor elkaar krijgt om dat toch niet te doen.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 23:41:21 #222
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221066085
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lipowitz moet zaterdag in Slovenië voor het eerst in jaren winnen. Benieuwd hoe die het in dit veld voor elkaar krijgt om dat toch niet te doen.
Verliezen van Berwick of Ormzel.

Al is meest logische dat Pellizari gewoon beter is.
  woensdag 17 juni 2026 @ 06:54:45 #223
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_221066796
Verleden had je in deze week ook nog de Ster Elektro/ZLM Tour.
Die is helaas naar September verhuisd.
Net efkes anges
pi_221068396
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 06:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verleden had je in deze week ook nog de Ster Elektro/ZLM Tour.
Die is helaas naar September verhuisd.
Met de ronde van België in dezelfde periode hadden ze ook nooit meer al die topsprinters aan de start gekregen die ze in de goede jaren wel hadden

Dan snap ik zo’n verschuiving wel, programma in juni is ook helemaal vol
pi_221068535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Verliezen van Berwick of Ormzel.

Al is meest logische dat Pellizari gewoon beter is.
Samen met Pellizari naar de finish lijkt mij ook het meest waarschijnlijke scenario om niet te winnen en dan durft lieve Florian natuurlijk niet de zege op te eisen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')