abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2026 @ 15:15:46 #151
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221038625
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:13 schreef H.Vviv het volgende:
Dit zijn wel goede aankomsten voor Magnier. Wat een verschil
Jammer dat we Magnier in Naples niet hebben gezien. Die had echt met 10 Meter gewonnen.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:24:07 #152
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038723
Uitstekende chute in Kopenhagen. Mooi de hekken in.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221038866
Je koers Copenhagen Sprint noemen en dat het dan geen massasprint wordt, dat zou leuk zijn
Demain, on roule
  zondag 14 juni 2026 @ 15:39:32 #154
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221038870
Foldager heeft straks een extreem goed palmares :D
pi_221038889
De bagagedrager van de motor doet weer wonderen voor de kopgroep.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 15:42:55 #156
451829 crew  H.Vviv
pi_221038909
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
De bagagedrager van de motor doet weer wonderen voor de kopgroep.
Dit is niet goed.
pi_221038954
Daar viel nog iemand
Demain, on roule
pi_221038956
Ach Picnic
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:47:19 #159
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038957
Schitterende duosprint van Decathlon.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:47:20 #160
194695 franklop
Fran knock
pi_221038958
Daar viel er nog 1 van Picnic
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:48:10 #161
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038969
Philipsen komt uiteraard ook weer op stoom nu de Tour in aantocht is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:48:34 #162
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221038973
Die sabotage van die knakworst :')
pi_221038974
Biesterbos 7e :D
pi_221038981
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
Biesterbos 7e :D
Julius van den Berg 12e!
  zondag 14 juni 2026 @ 15:49:16 #165
194695 franklop
Fran knock
pi_221038985
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
Biesterbos 7e :D
Dan lag Julius vdb op de grond denk ik?

O nee ook niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:50:41 #166
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039001
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Julius van den Berg 12e!
Dat moet een fout zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:51:00 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221039006
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat moet een fout zijn.
Beste resultaat sinds het NK 2023.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:51:22 #168
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039010
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
Biesterbos 7e :D
Als je als ploeg enig verstand hebt koop je meteen dat contract af. Dat wordt bij een fatsoenlijke ploeg een winnaar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221039016
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als je als ploeg enig verstand hebt koop je meteen dat contract af. Dat wordt bij een fatsoenlijke ploeg een winnaar.
Dat had Thijs Z toch wel goed gezien
  zondag 14 juni 2026 @ 15:53:14 #170
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221039029
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als je als ploeg enig verstand hebt koop je meteen dat contract af. Dat wordt bij een fatsoenlijke ploeg een winnaar.
Lijkt me de ideale renner voor Alpecin.
pi_221039050
Markl was degene die viel.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:55:20 #172
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039052
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Lijkt me de ideale renner voor Alpecin.
Daar halen ze liever Van Uden, leg maar uit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:57:07 #173
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039071
Fabio Jakobsen 113e in het gezelschap van Jan Maas en Tim Naberman. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221039091
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fabio Jakobsen 113e in het gezelschap van Jan Maas en Tim Naberman. _O_
Als ik hem was zou ik het contract ook uit doen en het geld pakken want die weet zelf donders goed dat het over en uit is.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 16:36:11 #175
451829 crew  H.Vviv
pi_221039592


[ Bericht 100% gewijzigd door H.Vviv op 14-06-2026 16:36:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')