Jammer dat we Magnier in Naples niet hebben gezien. Die had echt met 10 Meter gewonnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:13 schreef H.Vviv het volgende:
Dit zijn wel goede aankomsten voor Magnier. Wat een verschil
Dit is niet goed.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
De bagagedrager van de motor doet weer wonderen voor de kopgroep.
Dan lag Julius vdb op de grond denk ik?quote:
Als je als ploeg enig verstand hebt koop je meteen dat contract af. Dat wordt bij een fatsoenlijke ploeg een winnaar.quote:
Dat had Thijs Z toch wel goed gezienquote:Op zondag 14 juni 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je als ploeg enig verstand hebt koop je meteen dat contract af. Dat wordt bij een fatsoenlijke ploeg een winnaar.
Lijkt me de ideale renner voor Alpecin.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je als ploeg enig verstand hebt koop je meteen dat contract af. Dat wordt bij een fatsoenlijke ploeg een winnaar.
Daar halen ze liever Van Uden, leg maar uit.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me de ideale renner voor Alpecin.
Als ik hem was zou ik het contract ook uit doen en het geld pakken want die weet zelf donders goed dat het over en uit is.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fabio Jakobsen 113e in het gezelschap van Jan Maas en Tim Naberman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |