abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221024574
quote:
Nieuwe naam op het shirt van Cian Uijtdebroeks? Movistar wil na 15 jaar sponsoring van wielerploeg stopzetten

Telefónica, het bedrijf achter Movistar, wil de sponsoring van de wielerploeg stopzetten. Dat meldt het gezaghebbende medium voor financieel nieuws Bloomberg. Cian Uijtdebroeks hoeft niet meteen voor zijn job te vrezen: het telecombedrijf wil het sponsorcontract verkopen of extra partners aantrekken om de kosten te delen.

De beslissing om het sponsorcontract van de wielerploeg te verkopen komt voort uit een verschuiving in de marketinguitgaven van Telefónica en past binnen een plan dat eind vorig jaar werd goedgekeurd, zo weet Bloomberg op basis van anonieme bronnen.

Een van de redenen voor de uitstap is dat je in het moderne wielrennen met dat bedrag veel minder kunt doen dan enkele jaren geleden. Rijke teams zoals Red Bull‑BORA‑hansgrohe, UAE Team Emirates‑XRG en Lidl‑Trek hebben de budgetten in het peloton sterk opgedreven.

Ook speelt mee dat Telefónica een groot deel van zijn activiteiten in Latijns‑Amerika heeft verkocht. Movistar, dat sinds 2011 de naam geeft aan de wielerploeg, heeft een sterke Spaanse en Latijns‑Amerikaanse identiteit, met jarenlang de Colombiaan Nairo Quintana als een van de uithangborden.

Sinds dit seizoen rijdt onze landgenoot Cian Uitdebroecks voor Movistar. Hij heeft nog een overeenkomst tot 2029. Jürgen Roelandts is er sportdirecteur.

Het huidige sponsorcontract van Telefónica loopt ook nog tot 2029 en zou volgens bronnen van Bloomberg ongeveer 25 miljoen euro per jaar waard zijn. Telefónica hoopt het van de hand te doen of alvast extra geldschieters te vinden om de kosten te delen.

Het Movistar‑team is eigendom van Abarca Sports, waarvan Eusebio Unzué en Francisco Fernández Maestre de meerderheidsaandeelhouders zijn. Vorig jaar kocht investeringsfonds Quantum Pacific Management een belang van 43 procent in Abarca. Eastern Pacific Shipping, een dochteronderneming van Quantum, werd toen ook sponsor.

Telefónica weigerde tegenover Bloomberg te reageren.
pi_221026204
quote:
De Slag om Norg (1.2) zal in 2026 niet verreden worden. De gravelklassieker in Drenthe wordt afgelast vanwege meerdere factoren. Organisator Thijs Rondhuis van Courage Events onderzoekt nog of de wedstrijd in de toekomst wel weer plaats kan vinden.
:')
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 21:49:32 #103
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221031748
Ik zat toevallig even de uitslagen van Sem Bennett te bekijken.

Dat is echt peak Doug. Hij gaat het nooit leren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221032094
Morgen de rentree van Tibo! Ben benieuwd hoe goed die gaat zijn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221032246
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zat toevallig even de uitslagen van Sem Bennett te bekijken.

Dat is echt peak Doug. Hij gaat het nooit leren.
Hierdoor moet ik dan weer denken aan het Bora van 2019. Dat seizoen was echt het magnum opus van Denk.
pi_221032579
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zat toevallig even de uitslagen van Sem Bennett te bekijken.

Dat is echt peak Doug. Hij gaat het nooit leren.
Heeft wel wat weg van de uitslagen van Jakobsen.
  zondag 14 juni 2026 @ 11:05:37 #107
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221036886
Fabio rijdt vandaag in Kopenhagen. Benieuwd hoeveel kilometer hij vandaag het peloton kan volgen.
pi_221037026
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Fabio rijdt vandaag in Kopenhagen. Benieuwd hoeveel kilometer hij vandaag het peloton kan volgen.
Sneu wel zo.
Vakman pur sang
  zondag 14 juni 2026 @ 11:29:50 #109
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221037032
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Fabio rijdt vandaag in Kopenhagen.
quote:
Roy Curvers, een van de ploegleiders van Picnic PostNL, kan de vinger wel op de zere plek leggen. “Ik denk dat het verhaal wel duidelijk is: het is gewoon een conditioneel probleem”, geeft de oud-renner aan in gesprek met WielerFlits.
pi_221037069
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Fabio rijdt vandaag in Kopenhagen. Benieuwd hoeveel kilometer hij vandaag het peloton kan volgen.
Tot nu toe 40 gemiddeld op een biljartvlak parcours. Dat kan zelfs Fabio moeiteloos volgen.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 12:03:45 #111
451829 crew  H.Vviv
pi_221037236
Voor Bennett gaat het alvast te hard.
pi_221037309
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:03 schreef H.Vviv het volgende:
Voor Bennett gaat het alvast te hard.
Zou die samen met Fabio in een steungroep zitten?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 14 juni 2026 @ 12:21:12 #113
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221037330
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:03 schreef H.Vviv het volgende:
Voor Bennett gaat het alvast te hard.
Dit wordt zijn laatste jaar dus.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 12:26:19 #114
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221037356
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:03 schreef H.Vviv het volgende:
Voor Bennett gaat het alvast te hard.
Dat wordt dan de 11e DNF dit jaar. En we zijn pas in juni. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 12:27:22 #115
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221037358
Ter vergelijking: Jakobsen staat voorlopig op vijf keer DNF en eenmaal OTL.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 12:35:36 #116
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221037394
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ter vergelijking: Jakobsen staat voorlopig op vijf keer DNF en eenmaal OTL.
Hoe kan je hier nu lossen???
  zondag 14 juni 2026 @ 12:37:03 #117
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221037404
Wat ik begreep heeft Jakobsen nog een extra achterstand doordat ie net vader is geworden. Dat speelde vooral rond Rund um Köln en eerder.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 12:47:54 #118
451829 crew  H.Vviv
pi_221037468
Nu definitief een DNF voor Bennett.
pi_221037498
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat ik begreep heeft Jakobsen nog een extra achterstand doordat ie net vader is geworden. Dat speelde vooral rond Rund um Köln en eerder.
Dat snap ik dan weer wel
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221037553
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Hoe kan je hier nu lossen???
Gewoon niet goed trainen en er geen zin meer in hebben, dan lukt dat vast wel.
pi_221037653
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat wordt dan de 11e DNF dit jaar. En we zijn pas in juni. _O_
Ook wel een briljante strategie van Doug om hem weer in koers te gooien terwijl hij er naar eigen zeggen nog lang niet klaar voor was en hem dan een programma te geven zodat er geen ruimte is voor een fatsoenlijk trainingsblok van een paar weken of nog beter een paar maanden.
  zondag 14 juni 2026 @ 13:23:13 #122
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221037683
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:19 schreef wimderon het volgende:

[..]
Ook wel een briljante strategie van Doug om hem weer in koers te gooien terwijl hij er naar eigen zeggen nog lang niet klaar voor was en hem dan een programma te geven zodat er geen ruimte is voor een fatsoenlijk trainingsblok van een paar weken of nog beter een paar maanden.
Sowieso veel teams die renners maar op blijven stellen, die duidelijk beter een blokje training konden gebruiken. Ik noem een Frank van den Broek.
pi_221037820
Het gaat over taarten van een bakker langs het parcours onderaan de Muur, er gebeurd dus nog weinig in de koers.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221037827
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:51 schreef Felagund het volgende:
Het gaat over taarten van een bakker langs het parcours, er gebeurd dus nog weinig in de koers.
Het supporterscafe van Remco en de mattentaarten kunnen wel op de bingo als we in de buurt van Geraardsbergen zijn.
pi_221037863
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:52 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Het supporterscafe van Remco en de mattentaarten kunnen wel op de bingo als we in de buurt van Geraardsbergen zijn.
Worden ze op Sporza gesponsord door de Lekkerbek Mattentaartatelier?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 14 juni 2026 @ 13:59:41 #126
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221037865
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:59 schreef Felagund het volgende:

[..]
Worden ze op Sporza gesponsord door de Lekkerbek Mattentaartatelier?
Tarteletto?
pi_221037882
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:59 schreef Felagund het volgende:

[..]
Worden ze op Sporza gesponsord door de Lekkerbek Mattentaartatelier?
Dat zou je wel denken.
pi_221037985
Er wordt vandaag echt overal gekoerst :D
pi_221038194
Dielon!
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:34:57 #130
451829 crew  H.Vviv
pi_221038198
Teuns ziet zijn carrière naderen en gaat maar in de aanval.
pi_221038260
Van Baarle met een Van Baarle aanval.

Maar niet met de benen van vroeger.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:44:41 #132
451829 crew  H.Vviv
pi_221038271
Motor is ook van de partij.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:45:58 #133
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038282
Haverdings is toch wel aan het solliciteren naar een plekje in de WT-ploeg van Alpecin.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:55:16 #134
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038370
Die nieuwe graphics van Sporza blijven fascinerend.

MICHAEL VANTHOURENHOUT levensgroot op je beeldscherm.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221038457
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die nieuwe graphics van Sporza blijven fascinerend.

MICHAEL VANTHOURENHOUT levensgroot op je beeldscherm.
Dat moet voor oktober verboden worden :D
pi_221038513
Dielon weer!
  zondag 14 juni 2026 @ 15:08:17 #137
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_221038524
Dielon is echt een uitstekende kandidaat voor een hele gore snor
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 15:09:19 #138
451829 crew  H.Vviv
pi_221038532
Ziet er wel goed uit voor Teuns en Berckmoes.

Verder wel matig wat QuickStep hier laat zien.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:09:50 #139
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038538
Dielon geeft het begrip contractbenen een geheel nieuwe dimensie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:09:57 #140
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221038540
Echt een goede aanval van Dylan :@
  zondag 14 juni 2026 @ 15:10:55 #141
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221038553
Wie was die Astana die niet kon volgen?
pi_221038572
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt een goede aanval van Dylan :@
Jammer dat ze het niet redden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221038576
Chute
pi_221038588
Zadelsprintexpert Magnier
pi_221038590
Magnier met gruwelijk veel overschot
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:13:45 #146
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038593
Met deze Pol gaat het wel goed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 15:13:46 #147
451829 crew  H.Vviv
pi_221038594
Dit zijn wel goede aankomsten voor Magnier. Wat een verschil
pi_221038605
Die graphics gelijk, dat kan niet
pi_221038606
Magnier erg makkelijk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 14 juni 2026 @ 15:15:05 #150
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221038619
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die graphics gelijk, dat kan niet
Kon niet eens zien wie er tweede werd.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:15:46 #151
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221038625
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:13 schreef H.Vviv het volgende:
Dit zijn wel goede aankomsten voor Magnier. Wat een verschil
Jammer dat we Magnier in Naples niet hebben gezien. Die had echt met 10 Meter gewonnen.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:24:07 #152
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038723
Uitstekende chute in Kopenhagen. Mooi de hekken in.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221038866
Je koers Copenhagen Sprint noemen en dat het dan geen massasprint wordt, dat zou leuk zijn
Demain, on roule
  zondag 14 juni 2026 @ 15:39:32 #154
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221038870
Foldager heeft straks een extreem goed palmares :D
pi_221038889
De bagagedrager van de motor doet weer wonderen voor de kopgroep.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 15:42:55 #156
451829 crew  H.Vviv
pi_221038909
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
De bagagedrager van de motor doet weer wonderen voor de kopgroep.
Dit is niet goed.
pi_221038954
Daar viel nog iemand
Demain, on roule
pi_221038956
Ach Picnic
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:47:19 #159
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038957
Schitterende duosprint van Decathlon.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:47:20 #160
194695 franklop
Fran knock
pi_221038958
Daar viel er nog 1 van Picnic
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:48:10 #161
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221038969
Philipsen komt uiteraard ook weer op stoom nu de Tour in aantocht is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:48:34 #162
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221038973
Die sabotage van die knakworst :')
pi_221038974
Biesterbos 7e :D
pi_221038981
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
Biesterbos 7e :D
Julius van den Berg 12e!
  zondag 14 juni 2026 @ 15:49:16 #165
194695 franklop
Fran knock
pi_221038985
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
Biesterbos 7e :D
Dan lag Julius vdb op de grond denk ik?

O nee ook niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:50:41 #166
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039001
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Julius van den Berg 12e!
Dat moet een fout zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:51:00 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221039006
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat moet een fout zijn.
Beste resultaat sinds het NK 2023.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:51:22 #168
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039010
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
Biesterbos 7e :D
Als je als ploeg enig verstand hebt koop je meteen dat contract af. Dat wordt bij een fatsoenlijke ploeg een winnaar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221039016
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als je als ploeg enig verstand hebt koop je meteen dat contract af. Dat wordt bij een fatsoenlijke ploeg een winnaar.
Dat had Thijs Z toch wel goed gezien
  zondag 14 juni 2026 @ 15:53:14 #170
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221039029
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als je als ploeg enig verstand hebt koop je meteen dat contract af. Dat wordt bij een fatsoenlijke ploeg een winnaar.
Lijkt me de ideale renner voor Alpecin.
pi_221039050
Markl was degene die viel.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:55:20 #172
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039052
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Lijkt me de ideale renner voor Alpecin.
Daar halen ze liever Van Uden, leg maar uit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 15:57:07 #173
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039071
Fabio Jakobsen 113e in het gezelschap van Jan Maas en Tim Naberman. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221039091
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fabio Jakobsen 113e in het gezelschap van Jan Maas en Tim Naberman. _O_
Als ik hem was zou ik het contract ook uit doen en het geld pakken want die weet zelf donders goed dat het over en uit is.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 16:36:11 #175
451829 crew  H.Vviv
pi_221039592


[ Bericht 100% gewijzigd door H.Vviv op 14-06-2026 16:36:33 ]
pi_221039634
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fabio Jakobsen 113e in het gezelschap van Jan Maas en Tim Naberman. _O_
De finish halen in een WT-wedstrijd. Er zit verbetering in bij Fabio :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Halcon op 14-06-2026 16:46:44 ]
pi_221039678
Vacek is aan het schroeien.
pi_221039700
Oh, nu van de kop af. Dan is het voor de drie vooraan.
pi_221039738
Ach Slock. _O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221039740
wtf _O-
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 16:46:09 #181
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039742
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHA
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221039744
Dit heb ik nog nooit gezien.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 16:46:41 #183
451829 crew  H.Vviv
pi_221039749
Ook een manier om je eerste overwinning te vieren :D
pi_221039751
Dit ken je alleen van de schijtlollige filmpjes
pi_221039757
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef H.Vviv het volgende:
Ook een manier om je eerste overwinning te vieren :D
Heeft hij wel gewonnen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221039763
Wel gewonnen _O-
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 16:48:01 #187
451829 crew  H.Vviv
pi_221039764
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Heeft hij wel gewonnen?
Zo stond het wel op het bord boven de finish.
pi_221039765
Ah, toch wel. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221039767
Deze finishfoto wil ik zien
pi_221039770
Nu staat ie 3e
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 16:49:26 #191
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039781
Hij kreeg de overwinning echt cadeau van Vlasov en Carapaz, bizar dat je het op deze manier bijna weggeeft.

Fiets niet helemaal over de streep, hoe beoordelen we dit? _O-
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 16:49:32 #192
451829 crew  H.Vviv
pi_221039784
_O- Zo je eerste overwinning verspelen _O-
pi_221039787
Ach ach ach
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221039791
Is er al een gifje ? :9
pi_221039794
Het was sowieso wel bijzonder dat Carapaz en Vlasov geen enkele poging deden om Slock mee te laten rijden.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 16:50:45 #196
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221039807
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het was sowieso wel bijzonder dat Carapaz en Vlasov geen enkele poging deden om Slock mee te laten rijden.
Carapaz trok daarna ook nog de sprint aan, leg maar uit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221039813
Thibau 4e bij zijn rentree. Die wint hier gewoon als Vacek blijft rijden.
pi_221039819
Lijkt mij toch dat het voorwiel telt, anders zou je in sprints ook naar het achterwiel moeten kijken.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_221039820
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef H.Vviv het volgende:
_O- Zo je eerste overwinning verspelen _O-
Blijkbaar toch winnaar :o
pi_221039940
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')