Als het een marketingstunt is van een paar extreemrechtse politici wel ja.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:12 schreef Pistolero het volgende:
Je zou je maar zo druk maken om de naam van een koers.
Dat die 'historische' naam ook een marketingstunt was om krantjes te verkopen vergeten we voor het gemak dan maar even.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het een marketingstunt is van een paar extreemrechtse politici wel ja.
En als je een historische naam vervangt door dit gedrocht van een naam, dan al helemaal.
Edit: dus niet maar Dauphine Libere volstaat wat mij betreftquote:Op zondag 7 juni 2026 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TT aangepast.
Engnekken Laurent Wauquiez en de toepasselijk genaamde Fabrice Pannecoucke hebben mooi het nakijken.
Omloop het Volk genot. Met trouwens een hele enge extreem rechtse link in de tweede wereldoorlog. Je zou het niet verwachten met zo'n naamquote:Op zondag 7 juni 2026 10:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat die 'historische' naam ook een marketingstunt was om krantjes te verkopen vergeten we voor het gemak dan maar even.
De Tour de France is bedacht om krantjes te verkopen, net zoals praktisch iedere andere grote wedstrijd. Dat lijkt me nou dus bij uitstek de geschiedenis van de sport.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat die 'historische' naam ook een marketingstunt was om krantjes te verkopen vergeten we voor het gemak dan maar even.
Eens.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:09 schreef H.Vviv het volgende:
Afgezien van het parcours sowieso matig om een ploegentijdrit op de derde dag te doen.
Sinds zijn kritiek op het afhaken van Vingegaard voor de UAE Tour heeft Jonas alles gewonnen waar hij aan de start stond en rijdt Joao geen deuk in een pakje boter meer.quote:
Dit is wel de naam van de koers van 17 jaar geleden, maar tochquote:Op zondag 7 juni 2026 12:39 schreef Felagund het volgende:
Goede TT, die nieuwe naam daar doen we niet aan.
Dat is wel een gemis voor Seixas. De ploegentijdrit met een renner minder (al was zijn bijdrage daarin vast niet zo groot), maar vooral voor de rest van weekquote:
Het zal wel gewoon voor het peloton zijn, maar als Pol meteen uitpakt mag Decathlon morgen 234 kilometer gaan controleren met de dag erna de ploegentijdrit.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sterke kopgroep, dit is voor de vluchters.
Ook met de ploegentijdrit van vandaag had je niks aan Riccitello gehad. Dat zou het verschil niet hebben gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:57 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ach.
Dit is dus waarom je geen ploegentijdritten op de 3e dag moet houden.
Ja, daarom verbaast het mij wel dat Decathlon rijdt.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zal wel gewoon voor het peloton zijn, maar als Pol meteen uitpakt mag Decathlon morgen 234 kilometer gaan controleren met de dag erna de ploegentijdrit.
Het is ook wel "gewoon" een ritzege + eventuele boni'squote:Op zondag 7 juni 2026 13:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, daarom verbaast het mij wel dat Decathlon rijdt.
De finale is niet zo lastig dat de ritzege een zekerheid is.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is ook wel "gewoon" een ritzege + eventuele boni's
Kans op de ritzege danquote:Op zondag 7 juni 2026 13:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De finale is niet zo lastig dat de ritzege een zekerheid is.
Het is ook nog steeds Omloop het Nieuwsblad toch?quote:Op zondag 7 juni 2026 12:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is wel de naam van de koers van 17 jaar geleden, maar toch
En Gent- Wevelgemquote:Op zondag 7 juni 2026 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook nog steeds Omloop het Nieuwsblad toch?
Ja, maar dat is ook de naam van de koers op dit momentquote:Op zondag 7 juni 2026 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook nog steeds Omloop het Nieuwsblad toch?
Als ik toch bezig ben.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En jij plakt daar ouderwets ook Libéré nog achteraan?
Milaan-Milaan.quote:
Ah, ja, ik bedoel natuurlijk Omloop het Volk. Stop de tijd, ik zet geen jokers in.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook de naam van de koers op dit moment
Harelbeke-Antwerpen-Harelbeke!quote:Op zondag 7 juni 2026 13:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is gewoon
Omloop het Volk
Gent-Wevelgem
De Hel van het Mergelland
E3-Prijs
Parijs-Brussel
Geen flauwekulletjes.
Zou hij brieven van de UCI hebben gekregen?quote:Op zondag 7 juni 2026 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achmeida.
Van deze downfall geniet ik.
Vingegaard ook toen hij de koers noemde in de Giroquote:
https://sporza.be/nl/2026(...)t-mee~1780822768040/quote:Op zondag 7 juni 2026 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Wout.
Die heeft na Parijs-Roubaix niks meer gedaan.
Eerder bevoorradingsproblemen bij UAE lijkt me.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou hij brieven van de UCI hebben gekregen?
Zouden die zich kunnen voortzetten tot de Tour?quote:Op zondag 7 juni 2026 13:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerder bevoorradingsproblemen bij UAE lijkt me.
Straat van Hormuz blijft voorlopig wel even gesloten.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden die zich kunnen voortzetten tot de Tour?
Ze rijden op olie daar?quote:Op zondag 7 juni 2026 13:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straat van Hormuz blijft voorlopig wel even gesloten.
Pogacar, Vingegaard, Seixas zou logischer zijn.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:44 schreef H.Vviv het volgende:
Ik dacht dat Sporza Lipowitz bedoelde met de grote 3.
Yep; Lipowitz, Lenny en Gall schat ik momenteel hoger in (i.v.m. Evenepoel).quote:Op zondag 7 juni 2026 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zowel bij HLN en Sporza hebben ze het over de grote drie (Pogacar, Vingegaard, Evenepoel). Dat lijkt mij in dit werk enigszins gedateerd.
Lenny M komt nog lang niet in de buurt van andere klassementsrenners.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep; Lipowitz, Lenny en Gall schat ik momenteel hoger in.
Tenzij hij aan een auto kan hangen!quote:Op zondag 7 juni 2026 13:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lenny M komt nog lang niet in de buurt van andere klassementsrenners.
In een grote ronde ook nog weinig bewezen inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2026 13:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lenny M komt nog lang niet in de buurt van andere klassementsrenners.
Die reageerden vorig jaar ziedend toen Staf Clement kritiek hadden op hoe ze jonge renners behandelen.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef H.Vviv het volgende:
Sporza zegt dat de Franse media in overdrive gaan. Je moet maar durven als Belgische media.
Om in dezelfde uitzending Jarno Widar zowat naar Tourwinst te praten toch?quote:Op zondag 7 juni 2026 13:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die reageerden vorig jaar ziedend toen Staf Clement kritiek hadden op hoe ze jonge renners behandelen.
Zelfreflectie is geen Belgisch concept.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef H.Vviv het volgende:
Sporza zegt dat de Franse media in overdrive gaan. Je moet maar durven als Belgische media.
1 minuut daarna ja.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om in dezelfde uitzending Jarno Widar zowat naar Tourwinst te praten toch?
Anders kan José het niet meer lezen (lol).quote:Op zondag 7 juni 2026 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
STEL JE VRAAG AAN CHRISTOPHE EN JOSÉ
Alles is lettergrootte 500 geworden om een of andere reden.
Kan niet missen.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De site is een tijdje terug ook flink aangepast, daar zal dit logo dan ook wel bij horen?
Die is in de Tour straks gewoon weer 40x in de aanvalquote:
Daar leek het al een hele tijd op, er hebben weinig ploegen belang bij het terugpakken van Baudin.quote:
Niemand heeft een zege zekere kandidaat die hier het sprintje gaat winnen.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar leek het al een hele tijd op, er hebben weinig ploegen belang bij het terugpakken van Baudin.
Ze rijden ook wel rond alsof ze niet weten dat er nog een koploper is.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar leek het al een hele tijd op, er hebben weinig ploegen belang bij het terugpakken van Baudin.
Zou leuk zijn als dadelijk iemand van de 2e groep juichend over de streep komt.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze rijden ook wel rond alsof ze niet weten dat er nog een koploper is.
quote:Op zondag 7 juni 2026 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Baudin zit toevallig ook nog eens in een contractjaar.
Seixas zei vooraf al dat hij liever de trui niet zou pakken vandaag.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:23 schreef TAmaru het volgende:
Ik vond het toch een beetje een matige etappe. Ze hebben Baudin wel makkelijk laten winnen zeg.
Misschien niet, maar ik vind het wel echt van die Visma-gedachtes. Pogacar zou gewoon lekker de rit en de trui gepakt hebben. Seixas heeft ook wel erg veel vertrouwen in zichzelf blijkbaar dat hij nu nog de benen stil kan houden.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Seixas zei vooraf al dat hij liever de trui niet zou pakken vandaag.
Niet echt een goed idee om op dag 2 een enorme lange etappe en op dag 3 een ploegentijdrit te doen
Ze zeiden een tijdje terug al dat Almeida hier zou starten, maar dat hij sowieso niet start in de Tour en alle focus ligt op de Vuelta. Toen gingen er dus waarschijnlijk al vanuit dat hij hier weinig kon doenquote:Op maandag 8 juni 2026 12:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom heeft UAE Almeida precies meegenomen naar deze koers?
We gaan in de Tour zien dat Seixas Evenepoel in het rondewerk al wel voorbij is waarschijnlijkquote:
Daar twijfel ik niet over. Geloof ook dat Remco daarom hier niet aan start staat om te voorkomen dat hij een enorme deuk in zn vertrouwen oploopt voorafgaand de Tour.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
We gaan in de Tour zien dat Seixas Evenepoel in het rondewerk al wel voorbij is waarschijnlijk
Remcon Evenefraud gaat op de eerste berg weer met gebaartjes strooien, wordt niet eens de beste Boraquote:
Dit had ik aan zien komen in een bepaald spelletje.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Random knakworsten die ineens de beste dag van hun leven hebben, een van mijn minst favoriete rubrieken in het wielrennen.
Charming
Yes!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:07 schreef Felagund het volgende:
Geldt vandaag ook de regel in de ploegentijdrit dat de tijd van individuele renners wordt opgenomen?
Keurig eerste aan de meet hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:19 schreef franklop het volgende:
Picnic PostNL eerste bij TP1!
Wel als enige gepasseerd daar nog, maar toch.
And it's gone
Helaasquote:
Straks weer goed op het Duits kampioenschap en kan er weer een tijdje tegenaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:43 schreef Columbiafan het volgende:
Emoe is echt een parodie op een wielrenner geworden.
Ineos vliegt bij TP1quote:
Heeft Parijs Roubaix binnen. Hij hoeft niks meerquote:
Ik vind dit format nog steeds raar.quote:
Klootzak Vauqelin staat op de shitlist.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:54 schreef Mykonos het volgende:
Blijf benieuwd wat Jorgenson had kunnen doen in het voorjaar
Zelfs toen ie goed was, was ie dat.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:43 schreef Columbiafan het volgende:
Emoe is echt een parodie op een wielrenner geworden.
Wout OUT? Lemmen IN?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:04 schreef Pistolero het volgende:
Winnen met een wanstaltig slechte WOUT en pech voor Tulett, jeetje.
Dat wordt ongekend schroeien in de Tour.
Of gewoon weer ziek door dat kind van hem?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
WOUT heeft alleen maar zitten zuipen sinds zijn overwinning in Parijs tegen Roubaix?
Georges of die andere?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of gewoon weer ziek door dat kind van hem?
Vauquelin die ook niet op Onley wilde wachten na zijn pech. Lekker gezellig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gelachen om Onley en Vauquelin die angstig waren om bij elkaar te moeten lossen op dat laatste kilometer.
quote:C'est un peu compliqué, c'est une situation très délicate, si on va à 80 km/h et qu'on attend quelqu'un, fort ou non, on perd énormément de temps, peut-être 15-20 secondes, c'est énorme. Cela n'aurait pas été ma stratégie mais on va débriefer avec l'équipe », a-t-il expliqué après l'étape auprès de l'organisation.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:15 schreef H.Vviv het volgende:
Denk dat EF over het algemeen altijd wel prima TTT rijden.
Dat lijken me toch juist zaken waar je vooraf afspraken over maakt?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vauquelin die ook niet op Onley wilde wachten na zijn pech. Lekker gezellig.
[..]
Ze hebben ook nog geen 8e renner aangewezen voor de plek van Laporte toch? Tulett werd daarvoor genoemd, maar die zegt zelf dat ze bij het plan blijven dat hij voor de Vuelta gaat. Hagenes lijkt me dan ook een prima optie jaquote:
Dat wordt Affini toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog geen 8e renner aangewezen voor de plek van Laporte toch? Tulett werd daarvoor genoemd, maar die zegt zelf dat ze bij het plan blijven dat hij voor de Vuelta gaat. Hagenes lijkt me dan ook een prima optie ja
Affini was al toegevoegd aan de ploeg voor het nieuws over Laporte, dat zal dan de vervanger voor Yates zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt Affini toch?
Wie dan ipv Tulett, als hij niet mee gaat, is zou ik ook niet weten. Hagenes zou kunnen maar is niet echt een klimmer. Misschien dan toch Kelderman of Kruijswijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |