Pogacar, Vingegaard, Seixas zou logischer zijn.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:44 schreef H.Vviv het volgende:
Ik dacht dat Sporza Lipowitz bedoelde met de grote 3.
Yep; Lipowitz, Lenny en Gall schat ik momenteel hoger in (i.v.m. Evenepoel).quote:Op zondag 7 juni 2026 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zowel bij HLN en Sporza hebben ze het over de grote drie (Pogacar, Vingegaard, Evenepoel). Dat lijkt mij in dit werk enigszins gedateerd.
Lenny M komt nog lang niet in de buurt van andere klassementsrenners.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep; Lipowitz, Lenny en Gall schat ik momenteel hoger in.
Tenzij hij aan een auto kan hangen!quote:Op zondag 7 juni 2026 13:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lenny M komt nog lang niet in de buurt van andere klassementsrenners.
In een grote ronde ook nog weinig bewezen inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2026 13:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lenny M komt nog lang niet in de buurt van andere klassementsrenners.
Die reageerden vorig jaar ziedend toen Staf Clement kritiek hadden op hoe ze jonge renners behandelen.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef H.Vviv het volgende:
Sporza zegt dat de Franse media in overdrive gaan. Je moet maar durven als Belgische media.
Om in dezelfde uitzending Jarno Widar zowat naar Tourwinst te praten toch?quote:Op zondag 7 juni 2026 13:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die reageerden vorig jaar ziedend toen Staf Clement kritiek hadden op hoe ze jonge renners behandelen.
Zelfreflectie is geen Belgisch concept.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef H.Vviv het volgende:
Sporza zegt dat de Franse media in overdrive gaan. Je moet maar durven als Belgische media.
1 minuut daarna ja.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om in dezelfde uitzending Jarno Widar zowat naar Tourwinst te praten toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |