Heeft Parijs Roubaix binnen. Hij hoeft niks meerquote:
Ik vind dit format nog steeds raar.quote:
Klootzak Vauqelin staat op de shitlist.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:54 schreef Mykonos het volgende:
Blijf benieuwd wat Jorgenson had kunnen doen in het voorjaar
Zelfs toen ie goed was, was ie dat.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:43 schreef Columbiafan het volgende:
Emoe is echt een parodie op een wielrenner geworden.
Wout OUT? Lemmen IN?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:04 schreef Pistolero het volgende:
Winnen met een wanstaltig slechte WOUT en pech voor Tulett, jeetje.
Dat wordt ongekend schroeien in de Tour.
Of gewoon weer ziek door dat kind van hem?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
WOUT heeft alleen maar zitten zuipen sinds zijn overwinning in Parijs tegen Roubaix?
Georges of die andere?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of gewoon weer ziek door dat kind van hem?
Vauquelin die ook niet op Onley wilde wachten na zijn pech. Lekker gezellig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gelachen om Onley en Vauquelin die angstig waren om bij elkaar te moeten lossen op dat laatste kilometer.
quote:C'est un peu compliqué, c'est une situation très délicate, si on va à 80 km/h et qu'on attend quelqu'un, fort ou non, on perd énormément de temps, peut-être 15-20 secondes, c'est énorme. Cela n'aurait pas été ma stratégie mais on va débriefer avec l'équipe », a-t-il expliqué après l'étape auprès de l'organisation.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:15 schreef H.Vviv het volgende:
Denk dat EF over het algemeen altijd wel prima TTT rijden.
Dat lijken me toch juist zaken waar je vooraf afspraken over maakt?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vauquelin die ook niet op Onley wilde wachten na zijn pech. Lekker gezellig.
[..]
Ze hebben ook nog geen 8e renner aangewezen voor de plek van Laporte toch? Tulett werd daarvoor genoemd, maar die zegt zelf dat ze bij het plan blijven dat hij voor de Vuelta gaat. Hagenes lijkt me dan ook een prima optie jaquote:
Dat wordt Affini toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog geen 8e renner aangewezen voor de plek van Laporte toch? Tulett werd daarvoor genoemd, maar die zegt zelf dat ze bij het plan blijven dat hij voor de Vuelta gaat. Hagenes lijkt me dan ook een prima optie ja
Affini was al toegevoegd aan de ploeg voor het nieuws over Laporte, dat zal dan de vervanger voor Yates zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt Affini toch?
Wie dan ipv Tulett, als hij niet mee gaat, is zou ik ook niet weten. Hagenes zou kunnen maar is niet echt een klimmer. Misschien dan toch Kelderman of Kruijswijk
Sjors staat wel dichtbij, dus ze zullen de groep niet heel ver laten rijden, maar echt terug halen wordt lastiger, dan zou Visma ook kansen moeten zien en gezien de vorm van Wout verwacht ik dat nietquote:Op woensdag 10 juni 2026 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk blijft de kopgroep vooruit. Een vlakke finale met een kopgroep is doorgaans wel leuk.
Ook andere zenders.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:40 schreef Dutch_view het volgende:
Sporza heeft een groot probleem met de beelden?
Ven mij mag hij in de top 15 eindigen!quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Crassement watch, zijn we terug?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |