abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220963221
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220963267
Terug naar liefde; nu niet in het hotel in haar uppie voor haar telefoon maar op een strand... want je wilt ook wat van Bali zien hè🤣
Ze is alleen maar druk met filmpjes van zichzelf vol praten.
pi_220963385
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:53 schreef Lipisu het volgende:
Terug naar liefde; nu niet in het hotel in haar uppie voor haar telefoon maar op een strand... want je wilt ook wat van Bali zien hè🤣
En daarin haar cursussen te promoten.
pi_220963393
quote:
Haha, precies dit wilde ik ook zeggen
Want ja zij is projector (ofzoiets) en dan werkt dat zo. Dan stap je gewoon ergens op af.
En dan zit ze in haar veel te kleine bikini op n strandbedje want ze wil wat van Bali zien
pi_220963395
Wakker worden en je dan afvragen of flap naar school is. Het moet niet gekker worden hoor
pi_220963399
DBM heeft een groepje kennissen/ vriendinnen/ bff's, die ze kent via ista waar ze eens in de zoveel tijd mee uit eten gaat.
pi_220963451
Túúrlijk gaat AM bij Rens eten. Dat doet ze altijd! Zij wijkt alleen van het bekende af als het betaald wordt. Zij houdt niet van onzekerheden en nieuwe dingen. Veel te spannend, krijgt ze een error van.
pi_220963501
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:12 schreef Earring het volgende:
Wakker worden en je dan afvragen of flap naar school is. Het moet niet gekker worden hoor
Ze is nog aardig stil dus ik zeg nee!
pi_220963503
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:13 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM heeft een groepje kennissen/ vriendinnen/ bff's, die ze kent via ista waar ze eens in de zoveel tijd mee uit eten gaat.
Dat die meiden geen vraagtekens hebben! Dus een zit ook hier! Hola dame! Spreek je vriendin ff aan
pi_220963568
quote:
Ze heeft zich laten 'verassen' hoor. Door de taxichauffeur. Die misschien wel een percentje krijgt per betalende toerist die hij aandraagt bij de grote beachclub (waar je 'nog eens wat van Bali ziet'. NOT.) Goed geprojecteerd, projector! Het is maar wat je jezelf wijsmaakt, toch?

En dat boek ook bij het ontbijt: Think and grow rich. Als ze nu eens de juiste dingen kon denken...
pi_220963571
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En daarin haar cursussen te promoten.
Werkvakantie hè, zakelijk afboeken
pi_220963580
quote:
Echt hè, maar denk van niet weer een week gemist. Hoe krijgt ze het voor elkaar? Meelopen met de avondvierdaagse, wandelen met de poppenwagen maar niet naar school.
pi_220963583
quote:
is ze niet naar haar groep vandaag?
pi_220963589
quote:
Met lisanne en nino🫣tafeltje voor 1
pi_220963595
quote:
Ik zie dit niet 🤔
pi_220963768
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zie dit niet 🤔
Nee ik ook niet
Gaat over mezelf, dat ik me dat afvroeg
pi_220963779
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:01 schreef Earring het volgende:

[..]