Eens wel jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is zonde van de chocola, te veel wordt geknoeid.
Maakt het nog uit? Het nl elftal is toch viessssquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef pullup het volgende:
Zou die Koeman nu eindelijk opgetyft gaan worden na de WK
Ja maar ... wie dan ? Die kale Arne ?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef pullup het volgende:
Zou die Koeman nu eindelijk opgetyft gaan worden na de WK
Zet dan Michels er weer voor, slechter en triester kan het niet worden.quote:
Oh ja die is er ook nogquote:
Komt goed, in augustus. Nu geen kansquote:
Echt niet neequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt goed, in augustus. Nu geen kans
Misschien die Sarina Wiegman? Die is al jaren top-bondscoach...quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet dan Michels er weer voor, slechter en triester kan het niet worden.
En ja, ik weet het .
Die wint tenminste nog eens wat jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien die Sarina Wiegman? Die is al jaren top-bondscoach...
Denk je dat dat gaat werken bij het voetbal?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Proberen kan toch altijd .. Veel erger zal het niet worden ...quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat dat gaat werken bij het voetbal?
Ik zeg niet dat zij het niet kan,quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Proberen kan toch altijd .. Veel erger zal het niet worden ...
Dirty mind ditdat.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is zonde van de chocola, te veel wordt geknoeid.
Nou doorzetten!! Wat een beerput ....quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen richtig fifa en die pedofiel .....
https://www.hln.be/wk-voe(...)it-ontving~a0e5ded4/
Welk WK gaan we in augustus winnen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt goed, in augustus. Nu geen kans
Zou ik wel leuk vinden eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Hey Engine, lang niet gezien, alles goed?quote:
Goede vraag dit. Voor schaatsen is het nog te vroeg.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Welk WK gaan we in augustus winnen dan?
Ik gok op hockeyquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede vraag dit. Voor schaatsen is het nog te vroeg.
Jij gaat door naar de volgende rondequote:
Hey Dotquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, lang niet gezien, alles goed?
Woehoeeequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat door naar de volgende ronde
Moet je maar niet verdwalenquote:
Moet je hier in NL proberen, dan valt iedereen eroverquote:
Weet je wel niet hoeveel dat kost aan ambulances als ze allemaal vallenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je hier in NL proberen, dan valt iedereen erover
Filteren op de domme mensenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel dat kost aan ambulances als ze allemaal vallen![]()
Want die mogen geen ambulance?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Filteren op de domme mensen
*maakt drakin navigator*quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef drakin het volgende:
Verdwalen ben ik goed in want ik weet de weg
Ga je ook mee verdwalen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*maakt drakin navigator*
Ik steek overal bovenuitquote:
Dat maakt niks uitquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik steek overal bovenuit
Een beetje?quote:
Als het je niet kan schelen waar je bent dan ben je ook niet verdwaald.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef drakin het volgende:
Verdwalen ben ik goed in want ik weet de weg
quote:
Fijn, ben je in Nederland?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dotja alles wel prima. Beetje druk wel maar wel voornamelijk leuke dingen.
Hoe is het daar?
Die zit wel heel ondeugend bij jou naar binnen te kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, ben je in Nederland?
Ja zijn gangetje wel hier
Had gisteren morgen bezoek
[ afbeelding ]
En deze zat hier vanmorgen na een regenbui, hij is nog nat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, ja dat was ik, denk jij dat ik naakt voor de ramen zit of zoquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit wel heel ondeugend bij jou naar binnen te kijken.
Was je wel aangekleed?
Wat je thuis doet is jou zaak.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, ja dat was ik, denk jij dat ik naakt voor de ramen zit of zo
Dat is helemaal waar. lolquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat je thuis doet is jou zaak.
Alles relaxtquote:
Uiteindelijk wil ik toch een keer terugquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het je niet kan schelen waar je bent dan ben je ook niet verdwaald.
Fijn te horen. Hier rolt het ook wel lekker.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viespeuk.quote:
Toen ik op twaalf hoog woonde, liep ik makkelijk de hele dag naakt rond. Niemand die naar binnen kon kijken, Tenzij ze een verrekijker hadden...quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die drone nooit voor je raam zien hangen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik op twaalf hoog woonde, liep ik makkelijk de hele dag naakt rond. Niemand die naar binnen kon kijken, Tenzij ze een verrekijker hadden...
quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die drone nooit voor je raam zien hangen?
Wat hebben we gelachen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die drone nooit voor je raam zien hangen?
Tijd voor een SAM-site.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar weken geleden hing hier een drone boven mijn achtertuin.
Ik had hem graag kapotgemept maar ik kan helaas niet vliegen
Heb jij geen killer parkiet?quote:
Nog in Nederlandquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, ben je in Nederland?
Ja zijn gangetje wel hier
Had gisteren morgen bezoek
[ afbeelding ]
En deze zat hier vanmorgen na een regenbui, hij is nog nat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de geur van benzine en brandend rubber.quote:
Kill it with fire?quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar weken geleden hing hier een drone boven mijn achtertuin.
Ik had hem graag kapotgemept maar ik kan helaas niet vliegen
Gewoon weer wordperfect gebruiken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
De VS is echt gevaarlijk aan het worden,
dus wat doet de EU![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wat dat is niet amerikaans?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon weer wordperfect gebruiken.
Nee.quote:
Dan zou dat een optie zijn jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wordperfect is door Corel overgenomen en dat is een Canadees bedrijf.
Ik moest het zelf ook weer even opzoeken wie tegenwoordig de eigenaar is. Ik wist alleen dat het (waarschijnlijk) niet Amerikaans was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou dat een optie zijn ja
Al is een EU alternatief nog handiger.
Lucky guess dusquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest het zelf ook weer even opzoeken wie tegenwoordig de eigenaar is. Ik wist alleen dat het (waarschijnlijk) niet Amerikaans was.
Sst, niet doorvertellen.quote:
Ze zullen het echt nooit horen hoorquote:
Als het maar tussen ons blijft, gelukkig vertrouw ik jou volkomen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zullen het echt nooit horen hoor
Ik ben ook echt volledig te vertrouwen jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar tussen ons blijft, gelukkig vertrouw ik jou volkomen.
Ben ik er weer ingetrapt?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt volledig te vertrouwen ja
Geen idee, moet je even onder je poten kijkenquote:
Ik wou dat ik het nog kon maar zo lenig ben ik niet meer.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, moet je even onder je poten kijken
Natuurlijk lukt je dat wel, zelfs ik kan dat nogquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het nog kon maar zo lenig ben ik niet meer.
Ik heb al een keer mijn been gebroken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk lukt je dat wel, zelfs ik kan dat nog
Misschien moet je niet onder je poten kijken terwijl je rent?quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al een keer mijn been gebroken.
Jij hebt hebt altijd wel goede tipsquote:Op donderdag 4 juni 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moet je niet onder je poten kijken terwijl je rent?
Maar gewoon als je op de bank zit ofzo![]()
Een duckie voor jou danquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al een keer mijn been gebroken.
He, de andere optie was het gewoon zijn poot goed te laten breken,quote:
Echt goede tips waar ik veel aan heb.quote:
Heel goedquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
De VS is echt gevaarlijk aan het worden,
dus wat doet de EU![]()
Dit is wel de baas van de dagquote:
Ja, dat deed ik ook wel toen ik 8 hoog woonde, dan hoef je niet zo op te letten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik op twaalf hoog woonde, liep ik makkelijk de hele dag naakt rond. Niemand die naar binnen kon kijken, Tenzij ze een verrekijker hadden...
quote:
quote:
Ik lift even meequote:
Dat dusquote:
Smoepsiequote:
Morguh skattiequote:
quote:
O was je daar al eens eerder voor je werk geweest?quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nog in NederlandGa maandag naar Frankrijk voor 2-3 weken.
Leuke foto's!
Ik moest lachen om dat verzopen vogeltje
Liefquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was je daar al eens eerder voor je werk geweest?
Ja leuk he dat natte vogeltje, volgens mij was het een jonge vlaamse gaai
Bij mijn dochter zat een jonge kauw op de grond die bleef maar stil zitten (pootje gebroken)
Ze hebben hem in een doos gezet met een dekentje en wat water en eten. ALs het hard regent zet ze hem in de serre anders staat hij gewoon buiten zodat zijn ouders er bij kunnen. Dieren ambu gebeld, maar na 45 min in de wacht te hebben gestaan zijn ze gestopt, ze hebben het nog een keer geprobeerd helaas niet te pakken gekregen.
Dus verzorgen ze hem zelf.
Langzaam aan knapt hij en begint hij lopen en begint hij te vliegen.
Van de week heeft ze hem op het dak gezet en toen kwam de moeder hem voeden, maar de kauw vloog weer terug naar zijn mand, inmiddels heeft hij een open hok kan alles zien en kan er ook zo uit als hij wil en de ouders erbij als ze willen. Hij loopt nu ook gewoon naar binnen en vliegt bij iemand op schoot. Legt zijn koppie tegen iemand aan en gaat slapen
Het voelt heel raar, ik hoef niet te werken dit weekendquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Het voelt heel raar, ik hoef niet te werken dit weekend
[..]
Moet jij normaal wel werken in het weekend?quote:
Moet jij normaal wel werken in het weekend?quote:
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet jij normaal wel werken in het weekend?
[..]
Ik ben sowieso raar of het weekend is of niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:42 schreef drakin het volgende:
Jullie werken normaal ook niet in het weekend en nu voelen jullie je daar ook ineens raar bij?
Jij bent heel bijzonder jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso raar of het weekend is of niet.![]()
Ik zit op Fok.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:42 schreef drakin het volgende:
Jullie werken normaal ook niet in het weekend en nu voelen jullie je daar ook ineens raar bij?
Jij bent dan ook heel bijzonderquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ook raar![]()
En ik werk wel eens in het weekend.
Jij mag ook heel bijzonder zijn hoorquote:
Ja maar jij bent een Superbadeendjequote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ahwquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag ook heel bijzonder zijn hoor
Dat weten we alquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent niet raar. Je wil het misschien zijn, maar nee je bent het niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ook raar![]()
En ik werk wel eens in het weekend.
Ik heb er een tweede scherm op aangesloten. En ja hij doet zeker wat ie moet doen. Mijn vorige laptop was 12 jaar oud en draaide nog op win7, dus het verschil is enorm!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:45 schreef chufi het volgende:
Ik wou bijna zeggen wat een klein scherm, maar dat krijg je met een laptopHoop dat ie doet wat ie moet doen
Goed om te horen .. 2e scherm was idd next stepquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb er een tweede scherm op aangesloten. En ja hij doet zeker wat ie moet doen. Mijn vorige laptop was 12 jaar oud en draaide nog op win7, dus het verschil is enorm!
NWS / Dader kunstroof Assen zet in gevangenis kledinglijn op met gouden helmquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kunnen hem verder weinig maken lijkt me
gewoon goed doordacht .. niet dat ik het zou kopen maar toch ... blijft ook maar de vraag natuurlijk of jet ontvangt als je het zou bestellenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Dader kunstroof Assen zet in gevangenis kledinglijn op met gouden helm
Hoe kan hij dit? Waarom is daar mogelijkheid voor?quote:
Mijn parkiet heeft dienst deze avond maar ze laat het weer afweten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
De nachtploeg is echt al met pensioen he
Lijkt me moeilijk voor je jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft dienst deze avond maar ze laat het weer afweten.
Het is nog waar ookquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Dader kunstroof Assen zet in gevangenis kledinglijn op met gouden helm
Heeft ze al wel je bed opgemaakt?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft dienst deze avond maar ze laat het weer afweten.
Dat dan weer wel, ik vergeef het haar dus maar.quote:
quote:
quote:
Goodmorningquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik na het betalen van de waterschapsbelasting:
[ afbeelding ]
Hoi hoi het is nog rustig hier, ook geen vogeltjes van Pullup nogquote:
Die zijn ook kaalgeplukt door het waterschap.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi het is nog rustig hier, ook geen vogeltjes van Pullup nog
quote:
quote:
Lolquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die zijn ook kaalgeplukt door het waterschap.
quote:
2 = veelquote:
Het zijn er iig 2 teveel.quote:
Doe eens lief tegen Dotquote:
Middag Dotquote:
quote:
quote:
Blauwquote:
Giroblauw past bij jou?quote:
quote:
Obsessionquote:
quote:
Nee ik ben al volwassenquote:
Dus jij bent al een grote meid?quote:
Mevrouw voor jouquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij bent al een grote meid?
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij bent al een grote meid?
Ze vermaakt zich nog prima, ik heb haar ook alweer sinds 2017, dat is een verschil met vandaag.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaHoe gaat het met die kleine meid van jou?
Awww wat leuk om te zien eend!!!quote:Op zondag 7 juni 2026 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vermaakt zich nog prima, ik heb haar ook alweer sinds 2017, dat is een verschil met vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan?quote:
Dit zijn de bazen van de dagquote:
quote:
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2026 19:16 schreef chufi het volgende:
3 op een rij
[ afbeelding ]Hoeveel virussen zijn dat bij elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Veel, maar ze hebben beloofd om op de boot te blijven.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel virussen zijn dat bij elkaar?
Jij bent ook ontsnapt toch?quote:Op zondag 7 juni 2026 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel, maar ze hebben beloofd om op de boot te blijven.
Niet doorvertellen maar mijn parkiet heeft dat geregeld.quote:
Nice! Ik had geen idee destijds dat er media aanwezig wasquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
Biografie van een bekende FOK!er![]()
[ afbeelding ]
@:gast_op_afstand_goa
DanKquote:
Bijna elke dag momenteel, gister Obsession, vandaag Mortal Kombat II en morgen doe ik zelfs 2 films.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
elke dag een nieuwe film? of zijn het ouwe ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 juni 2026 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Barbaren zijn jullie!![]()
Heb je een eigen stoel inmiddels ?quote:Op zondag 7 juni 2026 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna elke dag momenteel, gister Obsession, vandaag Mortal Kombat II en morgen doe ik zelfs 2 films.
Allemaal nieuwe films.
En dinsdag ga ik naar de Kill Bill marathon, dat zijn oude films.
Dan even filmpauze
Dank je welquote:Op maandag 8 juni 2026 07:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ah, vandaar geen vogeltjes.
Hoop dat je het leuk hebt gehad.
Deze baas hequote:
Hij mag zijn haar wel eens kammen.quote:
Lucky youquote:
En Schnitzel of Bratwurst gehad?quote:Op maandag 8 juni 2026 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja weer wedstrijdje gehad en eea gewonnen
Echt in Duitsland geweest danquote:
Ja had ook nog de fout gemaakt een currywurst te bestellen maar dat is niet te vreten dus die heb ik laten staanquote:
Dudequote:Op maandag 8 juni 2026 14:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja had ook nog de fout gemaakt een currywurst te bestellen maar dat is niet te vreten dus die heb ik laten staan
Ze snijden dan de worst in kleine stukjes en verdrinken het in een hele soep scherpe curry waarbij ze er ook nog wat kerrie overheen sprenkelenquote:Op maandag 8 juni 2026 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude![]()
Wat vind je daar niet lekker aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |