quote:
Nee ik ben al volwassenquote:
Dus jij bent al een grote meid?quote:
Mevrouw voor jouquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij bent al een grote meid?
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij bent al een grote meid?
Ze vermaakt zich nog prima, ik heb haar ook alweer sinds 2017, dat is een verschil met vandaag.quote:Op zondag 7 juni 2026 09:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaHoe gaat het met die kleine meid van jou?
Awww wat leuk om te zien eend!!!quote:Op zondag 7 juni 2026 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vermaakt zich nog prima, ik heb haar ook alweer sinds 2017, dat is een verschil met vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan?quote:
Dit zijn de bazen van de dagquote:
quote:
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2026 19:16 schreef chufi het volgende:
3 op een rij
[ afbeelding ]Hoeveel virussen zijn dat bij elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Veel, maar ze hebben beloofd om op de boot te blijven.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel virussen zijn dat bij elkaar?
Jij bent ook ontsnapt toch?quote:Op zondag 7 juni 2026 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel, maar ze hebben beloofd om op de boot te blijven.
Niet doorvertellen maar mijn parkiet heeft dat geregeld.quote:
Nice! Ik had geen idee destijds dat er media aanwezig wasquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
Biografie van een bekende FOK!er![]()
[ afbeelding ]
@:gast_op_afstand_goa
DanKquote:
Bijna elke dag momenteel, gister Obsession, vandaag Mortal Kombat II en morgen doe ik zelfs 2 films.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
elke dag een nieuwe film? of zijn het ouwe ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 juni 2026 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Barbaren zijn jullie!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb je een eigen stoel inmiddels ?quote:Op zondag 7 juni 2026 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna elke dag momenteel, gister Obsession, vandaag Mortal Kombat II en morgen doe ik zelfs 2 films.
Allemaal nieuwe films.
En dinsdag ga ik naar de Kill Bill marathon, dat zijn oude films.
Dan even filmpauze
Dank je welquote:Op maandag 8 juni 2026 07:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ah, vandaar geen vogeltjes.
Hoop dat je het leuk hebt gehad.
Deze baas hequote:
Hij mag zijn haar wel eens kammen.quote:
Lucky youquote:
En Schnitzel of Bratwurst gehad?quote:Op maandag 8 juni 2026 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja weer wedstrijdje gehad en eea gewonnen
Echt in Duitsland geweest danquote:
Ja had ook nog de fout gemaakt een currywurst te bestellen maar dat is niet te vreten dus die heb ik laten staanquote:
Dudequote:Op maandag 8 juni 2026 14:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja had ook nog de fout gemaakt een currywurst te bestellen maar dat is niet te vreten dus die heb ik laten staan
Ze snijden dan de worst in kleine stukjes en verdrinken het in een hele soep scherpe curry waarbij ze er ook nog wat kerrie overheen sprenkelenquote:Op maandag 8 juni 2026 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude![]()
Wat vind je daar niet lekker aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |