Moet je maar niet verdwalenquote:
Moet je hier in NL proberen, dan valt iedereen eroverquote:
Weet je wel niet hoeveel dat kost aan ambulances als ze allemaal vallenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je hier in NL proberen, dan valt iedereen erover
Filteren op de domme mensenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel dat kost aan ambulances als ze allemaal vallen![]()
Want die mogen geen ambulance?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Filteren op de domme mensen
*maakt drakin navigator*quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef drakin het volgende:
Verdwalen ben ik goed in want ik weet de weg
Ga je ook mee verdwalen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*maakt drakin navigator*
Ik steek overal bovenuitquote:
Dat maakt niks uitquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik steek overal bovenuit
Een beetje?quote:
Als het je niet kan schelen waar je bent dan ben je ook niet verdwaald.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef drakin het volgende:
Verdwalen ben ik goed in want ik weet de weg
quote:
Fijn, ben je in Nederland?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dotja alles wel prima. Beetje druk wel maar wel voornamelijk leuke dingen.
Hoe is het daar?
Die zit wel heel ondeugend bij jou naar binnen te kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, ben je in Nederland?
Ja zijn gangetje wel hier
Had gisteren morgen bezoek
[ afbeelding ]
En deze zat hier vanmorgen na een regenbui, hij is nog nat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, ja dat was ik, denk jij dat ik naakt voor de ramen zit of zoquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit wel heel ondeugend bij jou naar binnen te kijken.
Was je wel aangekleed?
Wat je thuis doet is jou zaak.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, ja dat was ik, denk jij dat ik naakt voor de ramen zit of zo
Dat is helemaal waar. lolquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat je thuis doet is jou zaak.
Alles relaxtquote:
Uiteindelijk wil ik toch een keer terugquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het je niet kan schelen waar je bent dan ben je ook niet verdwaald.
Fijn te horen. Hier rolt het ook wel lekker.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, ja dat was ik, denk jij dat ik naakt voor de ramen zit of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |