Moet je maar niet verdwalenquote:
Moet je hier in NL proberen, dan valt iedereen eroverquote:
Weet je wel niet hoeveel dat kost aan ambulances als ze allemaal vallenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je hier in NL proberen, dan valt iedereen erover
Filteren op de domme mensenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel dat kost aan ambulances als ze allemaal vallen![]()
Want die mogen geen ambulance?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Filteren op de domme mensen
*maakt drakin navigator*quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef drakin het volgende:
Verdwalen ben ik goed in want ik weet de weg
Ga je ook mee verdwalen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*maakt drakin navigator*
Ik steek overal bovenuitquote:
Dat maakt niks uitquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik steek overal bovenuit
Een beetje?quote:
Als het je niet kan schelen waar je bent dan ben je ook niet verdwaald.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef drakin het volgende:
Verdwalen ben ik goed in want ik weet de weg
quote:
Fijn, ben je in Nederland?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dotja alles wel prima. Beetje druk wel maar wel voornamelijk leuke dingen.
Hoe is het daar?
Die zit wel heel ondeugend bij jou naar binnen te kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, ben je in Nederland?
Ja zijn gangetje wel hier
Had gisteren morgen bezoek
[ afbeelding ]
En deze zat hier vanmorgen na een regenbui, hij is nog nat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, ja dat was ik, denk jij dat ik naakt voor de ramen zit of zoquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit wel heel ondeugend bij jou naar binnen te kijken.
Was je wel aangekleed?
Wat je thuis doet is jou zaak.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, ja dat was ik, denk jij dat ik naakt voor de ramen zit of zo
Dat is helemaal waar. lolquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat je thuis doet is jou zaak.
Alles relaxtquote:
Uiteindelijk wil ik toch een keer terugquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het je niet kan schelen waar je bent dan ben je ook niet verdwaald.
Fijn te horen. Hier rolt het ook wel lekker.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viespeuk.quote:
Toen ik op twaalf hoog woonde, liep ik makkelijk de hele dag naakt rond. Niemand die naar binnen kon kijken, Tenzij ze een verrekijker hadden...quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die drone nooit voor je raam zien hangen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik op twaalf hoog woonde, liep ik makkelijk de hele dag naakt rond. Niemand die naar binnen kon kijken, Tenzij ze een verrekijker hadden...
quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die drone nooit voor je raam zien hangen?
Wat hebben we gelachen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die drone nooit voor je raam zien hangen?
Tijd voor een SAM-site.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar weken geleden hing hier een drone boven mijn achtertuin.
Ik had hem graag kapotgemept maar ik kan helaas niet vliegen
Heb jij geen killer parkiet?quote:
Nog in Nederlandquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, ben je in Nederland?
Ja zijn gangetje wel hier
Had gisteren morgen bezoek
[ afbeelding ]
En deze zat hier vanmorgen na een regenbui, hij is nog nat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de geur van benzine en brandend rubber.quote:
Kill it with fire?quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar weken geleden hing hier een drone boven mijn achtertuin.
Ik had hem graag kapotgemept maar ik kan helaas niet vliegen
Gewoon weer wordperfect gebruiken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
De VS is echt gevaarlijk aan het worden,
dus wat doet de EU![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wat dat is niet amerikaans?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon weer wordperfect gebruiken.
Nee.quote:
Dan zou dat een optie zijn jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wordperfect is door Corel overgenomen en dat is een Canadees bedrijf.
Ik moest het zelf ook weer even opzoeken wie tegenwoordig de eigenaar is. Ik wist alleen dat het (waarschijnlijk) niet Amerikaans was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou dat een optie zijn ja
Al is een EU alternatief nog handiger.
Lucky guess dusquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest het zelf ook weer even opzoeken wie tegenwoordig de eigenaar is. Ik wist alleen dat het (waarschijnlijk) niet Amerikaans was.
Sst, niet doorvertellen.quote:
Ze zullen het echt nooit horen hoorquote:
Als het maar tussen ons blijft, gelukkig vertrouw ik jou volkomen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zullen het echt nooit horen hoor
Ik ben ook echt volledig te vertrouwen jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar tussen ons blijft, gelukkig vertrouw ik jou volkomen.
Ben ik er weer ingetrapt?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt volledig te vertrouwen ja
Geen idee, moet je even onder je poten kijkenquote:
Ik wou dat ik het nog kon maar zo lenig ben ik niet meer.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, moet je even onder je poten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |