Moet jij normaal wel werken in het weekend?quote:
Moet jij normaal wel werken in het weekend?quote:
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet jij normaal wel werken in het weekend?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Het voelt heel raar, ik hoef niet te werken dit weekend
Ik ben sowieso raar of het weekend is of niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:42 schreef drakin het volgende:
Jullie werken normaal ook niet in het weekend en nu voelen jullie je daar ook ineens raar bij?
Jij bent heel bijzonder jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso raar of het weekend is of niet.![]()
Ik zit op Fok.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:42 schreef drakin het volgende:
Jullie werken normaal ook niet in het weekend en nu voelen jullie je daar ook ineens raar bij?
Jij bent dan ook heel bijzonderquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ook raar![]()
En ik werk wel eens in het weekend.
Jij mag ook heel bijzonder zijn hoorquote:
Ja maar jij bent een Superbadeendjequote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ahwquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag ook heel bijzonder zijn hoor
Dat weten we alquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent niet raar. Je wil het misschien zijn, maar nee je bent het niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ook raar![]()
En ik werk wel eens in het weekend.
Ik heb er een tweede scherm op aangesloten. En ja hij doet zeker wat ie moet doen. Mijn vorige laptop was 12 jaar oud en draaide nog op win7, dus het verschil is enorm!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:45 schreef chufi het volgende:
Ik wou bijna zeggen wat een klein scherm, maar dat krijg je met een laptopHoop dat ie doet wat ie moet doen
Goed om te horen .. 2e scherm was idd next stepquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb er een tweede scherm op aangesloten. En ja hij doet zeker wat ie moet doen. Mijn vorige laptop was 12 jaar oud en draaide nog op win7, dus het verschil is enorm!
NWS / Dader kunstroof Assen zet in gevangenis kledinglijn op met gouden helmquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kunnen hem verder weinig maken lijkt me
gewoon goed doordacht .. niet dat ik het zou kopen maar toch ... blijft ook maar de vraag natuurlijk of jet ontvangt als je het zou bestellenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Dader kunstroof Assen zet in gevangenis kledinglijn op met gouden helm
Hoe kan hij dit? Waarom is daar mogelijkheid voor?quote:
Mijn parkiet heeft dienst deze avond maar ze laat het weer afweten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
De nachtploeg is echt al met pensioen he
Lijkt me moeilijk voor je jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft dienst deze avond maar ze laat het weer afweten.
Het is nog waar ookquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Dader kunstroof Assen zet in gevangenis kledinglijn op met gouden helm
Heeft ze al wel je bed opgemaakt?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft dienst deze avond maar ze laat het weer afweten.
Dat dan weer wel, ik vergeef het haar dus maar.quote:
quote:
quote:
Goodmorningquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik na het betalen van de waterschapsbelasting:
[ afbeelding ]
Hoi hoi het is nog rustig hier, ook geen vogeltjes van Pullup nogquote:
Die zijn ook kaalgeplukt door het waterschap.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi het is nog rustig hier, ook geen vogeltjes van Pullup nog
quote:
quote:
Lolquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die zijn ook kaalgeplukt door het waterschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |