Natuurlijk lukt je dat wel, zelfs ik kan dat nogquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het nog kon maar zo lenig ben ik niet meer.
Ik heb al een keer mijn been gebroken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk lukt je dat wel, zelfs ik kan dat nog
Misschien moet je niet onder je poten kijken terwijl je rent?quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al een keer mijn been gebroken.
Jij hebt hebt altijd wel goede tipsquote:Op donderdag 4 juni 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moet je niet onder je poten kijken terwijl je rent?
Maar gewoon als je op de bank zit ofzo![]()
Een duckie voor jou danquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al een keer mijn been gebroken.
He, de andere optie was het gewoon zijn poot goed te laten breken,quote:
Echt goede tips waar ik veel aan heb.quote:
Heel goedquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
De VS is echt gevaarlijk aan het worden,
dus wat doet de EU![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dit is wel de baas van de dagquote:
Ja, dat deed ik ook wel toen ik 8 hoog woonde, dan hoef je niet zo op te letten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik op twaalf hoog woonde, liep ik makkelijk de hele dag naakt rond. Niemand die naar binnen kon kijken, Tenzij ze een verrekijker hadden...
quote:
quote:
Ik lift even meequote:
Dat dusquote:
Smoepsiequote:
Morguh skattiequote:
quote:
O was je daar al eens eerder voor je werk geweest?quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nog in NederlandGa maandag naar Frankrijk voor 2-3 weken.
Leuke foto's!
Ik moest lachen om dat verzopen vogeltje
Liefquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was je daar al eens eerder voor je werk geweest?
Ja leuk he dat natte vogeltje, volgens mij was het een jonge vlaamse gaai
Bij mijn dochter zat een jonge kauw op de grond die bleef maar stil zitten (pootje gebroken)
Ze hebben hem in een doos gezet met een dekentje en wat water en eten. ALs het hard regent zet ze hem in de serre anders staat hij gewoon buiten zodat zijn ouders er bij kunnen. Dieren ambu gebeld, maar na 45 min in de wacht te hebben gestaan zijn ze gestopt, ze hebben het nog een keer geprobeerd helaas niet te pakken gekregen.
Dus verzorgen ze hem zelf.
Langzaam aan knapt hij en begint hij lopen en begint hij te vliegen.
Van de week heeft ze hem op het dak gezet en toen kwam de moeder hem voeden, maar de kauw vloog weer terug naar zijn mand, inmiddels heeft hij een open hok kan alles zien en kan er ook zo uit als hij wil en de ouders erbij als ze willen. Hij loopt nu ook gewoon naar binnen en vliegt bij iemand op schoot. Legt zijn koppie tegen iemand aan en gaat slapen
Het voelt heel raar, ik hoef niet te werken dit weekendquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Het voelt heel raar, ik hoef niet te werken dit weekend
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Het voelt heel raar, ik hoef niet te werken dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |