abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2026 @ 01:31:26 #1
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220955573
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 4 juni 2026 @ 01:37:56 #2
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220955575
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 01:00 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)ntsoeneren~adda520d/

De benzine wordt schaars in Ruzzia
[..]
[ afbeelding ]
100 liter op is toch niet weinig? Of is dat per maand ofzo?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220955577
Tijd voor wat biologische oorlogsvoering dan maar. Werkt ideaal. Gewoon iets loslaten waar de beschaafde wereld wel tegen gevaccineerd is (en de antivaxers.... bijvangst 8-) )

While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  donderdag 4 juni 2026 @ 02:47:59 #4
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220955631
Ongelooflijk wat Oekraïne voor elkaar krijgt. _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220955723
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:13 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nee hoor. Qua oorlogsbeleid kan Rusland juist van China leren.
Dit schrijf je:

Rusland heeft geen slecht buitenland beleid

Terwijl op dit moment de Russische economie kapot gaat dankzij hun buitenland beleid.
Het land wordt vanuit het buitenland continu aangevallen dankzij hun buitenlandbeleid.
Honderdduizenden Russische mannen zijn dood dankzij hun buitenlandbeleid.

En dan benoem ik slechts enkele punten van hoe Rusland erdoor geraakt wordt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220955728
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 01:37 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
100 liter op is toch niet weinig? Of is dat per maand ofzo?
Uit het artikel:

quote:
De maatregelen lijken vooral bedoeld om paniekaankopen en hamsteren te voorkomen, volgens de krant ‘The Moscow Times’, aangezien de brandstoftanks van de meeste personenwagens een kleinere inhoud hebben dan die limieten.

Kleinere ketens
Kleinere ketens zetten de limiet lager. General Fueller voerde in haar tankstations in Moskou, Tver en Jaroslavl een beperking van 20 liter in.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220955823
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 01:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

De Russen zijn echt batshit insane :')
Ja, nog 10 jaar oorlog zien als een goed scenario.

Anyway, ik begreep dat Oekraïne hun ontwikkeling in drone technologie heeft laten zien bij St Petersburg.

Toch aardig dat ze een steentje hebben bijgedragen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220955968
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit schrijf je:

Rusland heeft geen slecht buitenland beleid

Terwijl op dit moment de Russische economie kapot gaat dankzij hun buitenland beleid.
Het land wordt vanuit het buitenland continu aangevallen dankzij hun buitenlandbeleid.
Honderdduizenden Russische mannen zijn dood dankzij hun buitenlandbeleid.

En dan benoem ik slechts enkele punten van hoe Rusland erdoor geraakt wordt.
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 08:08:51 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220955971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:07 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...
Lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220956017
Gisteren weer 1.300 man erdoorheen gedraaid aan Russische zijde. Blijft een paar honderd man hoger dan gemiddeld per dag de laatste tijd.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:38:03 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220956066
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:27 schreef BennieButtfuck het volgende:
Gisteren weer 1.300 man erdoorheen gedraaid aan Russische zijde. Blijft een paar honderd man hoger dan gemiddeld per dag de laatste tijd.
Dan heb je 1 ronde op deze wonderbaarlijke aarde en dan besteed je 'm zo.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220956099
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dan heb je 1 ronde op deze wonderbaarlijke aarde en dan besteed je 'm zo.
Je moet er toch niet aan denken dat je als Rus een betrouwbare overheid zou hebben die goed voor jou zou zorgen waardoor je ook wat lekkers te vreten 's avonds op je bord hebt.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220956251
Z bloggers die het weer enorm naar hun zin hebben.

While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_220956290
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:07 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...
Voor Rusland op dit moment wel ja.
pi_220956442
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Voor Rusland op dit moment wel ja.
Hij snapt niet zoveel van politiek. Hij snapt ook niet dat legers altijd onder ministeries van defensie vallen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:19:37 #16
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220956458
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 01:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

De Russen zijn echt batshit insane :')
Russia becoming a global leader in security and geopolitics by 2050.

Haha, kleine piemeldroompjes. Zal vast wel als je zoveel mannen door de blender haalt per jaar.
pi_220956831
Soloyev fantaseert over de endsieg, wunderwaffen, de vernietiging van de haven van Rotterdam, en het weer.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220956888
Dat het ook voedsel ging raken was natuurlijk een kwestie van tijd. Als dit aanhoud, is het krim schiereiland straks onleefbaar.

twitter
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:35:01 #19
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220956946
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij woont ook in een bescheiden huisje, zoals past bij iemand die zijn hele leven voor de overheid heeft gewerkt...
Niet iedereen woont zoals Rutte.
Overigens denk ik wel dat Poetin zijn zakken heeft gevuld omdat bijv. aanbestedingsprocedures niet op de juiste manier zijn doorlopen of het gunnen van overheidsopdrachten aan bevriende relaties en dat de betaalde bedragen niet geheel marktconform waren.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220957003


While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_220957070
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niet iedereen woont zoals Rutte.
Overigens denk ik wel dat Poetin zijn zakken heeft gevuld omdat bijv. aanbestedingsprocedures niet op de juiste manier zijn doorlopen of het gunnen van overheidsopdrachten aan bevriende relaties en dat de betaalde bedragen niet geheel marktconform waren.
Poetin heeft dat wangedrocht bij Sotsji toch van 1 van z'n vriendjes gekregen?
pi_220957222
twitter
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:21:56 #23
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220957359
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 11:25:34 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220957416
Je weet dat er een topic is voor memes en shit toch

Je hoeft niet letterlijk elke aflevering te plaatsen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220957454
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 01:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

De Russen zijn echt batshit insane :')
De baas zijn in Kyiv in 2036.
Ze nemen er 10 jaar voor.
Dat zijn twee vijfjarenplannen in één.

Stalin zou er jaloers van worden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220957497
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:08 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Rusland heeft geen slecht buitenland beleid en China kan daar best wat van leren, en vice versa.
Het buitenlandbeleid van Rusland is gebouwd op luchtkastelen.

Ten koste van miljoenen mensenlevens.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:46:05 #27
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220957968
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:01 schreef ExTec het volgende:
Z bloggers die het weer enorm naar hun zin hebben.

[ afbeelding ]
Het is wel verwarrend he? De Russen zelf zeggen gewoon dat het ze ordinair om grondgebied gaat, de Poetinvereerders hier zeggen dat het allemaal heel ingewikkeld is.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220958114
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:46 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Het is wel verwarrend he? De Russen zelf zeggen gewoon dat het ze ordinair om grondgebied gaat, de Poetinvereerders hier zeggen dat het allemaal heel ingewikkeld is.
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:02:46 #29
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220958143
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
Haha ja ze vinden het wel best zo 8)7
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:07:21 #30
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220958164
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
maar Polen komt helpen om de Russen eruit te jagen
https://www.facebook.com/groups/2217126852/user/100006059431663
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220958554
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
pi_220958559
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:07 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...
Noem eens een ander deel
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niet iedereen woont zoals Rutte.
Overigens denk ik wel dat Poetin zijn zakken heeft gevuld omdat bijv. aanbestedingsprocedures niet op de juiste manier zijn doorlopen of het gunnen van overheidsopdrachten aan bevriende relaties en dat de betaalde bedragen niet geheel marktconform waren.
Waarmee je je eigen punt onderuit haalt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:25:02 #33
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220958597
Het blijft moeilijk voor Ruzzia om zaken op de Krim te krijgen he
De logistiek binnen bezet gebied blijft lastig

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220958625
Bekijk deze YouTube-video



Er is vannacht weer een schip geraakt. Dit keer een schip dat de Kerch brug bewaakt.

quote:
SBS Birds: the "Svetlyak" border guard ship of the 10410 project, the Yurkine naval base in the Crimean Autonomous Republic, SBS 1st Operational Center.

Among the various military targets hit by SBS Birds in the enemy's operational depth on the night of June 4:

🔥⚓️The "Svetlyak" border guard ship of the 10410 project, located in Yurkine, Crimean Autonomous Republic, SBS 1st Operational Center.
Purpose: control and protection of ports and ships, creation of a tactical air defense and anti-submarine defense line. Length: 49.5 m.
Armament: 16 Igla MANPADS, AK-176 artillery system, and 14.5 mm and six-barreled anti-aircraft automatic weapons.
Crew: 28 sailors, autonomy: 10 days (2200 miles)

🔥The "Pantsir-S1" air defense system, located in Strelkove, Kherson Region, SBS 1st Operational Center

🔥The RSBN-4N short-range navigation system, located in Saki, Crimean Autonomous Republic, SBS 1st Operational Center

🔥Locomotives, located in Vladyslavivka and Rozdolyne, Crimean Autonomous Republic, SBS 413th Operational Battalion "Reid"

🔥Transformers, located in Bulavinske and Vuglegirsk, Donetsk Region, SBS 20th Brigade "K-2"

🔥Tanks with fuel, located in Makeevka, Donetsk Region, SBS 1st Operational Center
de pantsir lijkt mij vrij duidelijk een decoy
pi_220959350
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
Heel Oekraine bezet in 2036, riepen ze gisteren nog.
pi_220959618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:07 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...
De oorlog in Oekraïne slokt 30-40% van de Russische begroting op.
De rest van het buitenlandbeleid 0,6-0,8%


En jij noemt de oorlog niet significant?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 17:18:46 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220959631
hij denkt ook dat de Russische strijdkrachten niets met het ministerie van defensie te maken hebben

het is een rare wereld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220959633
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
Het lijkt erop dat ze er niet in slagen om meer gebied in te nemen.

Als ze niet meer willen, dan laten ze niet tienduizenden Russen doodgaan voor die paar rottige stukjes die ze nog weten te veroveren.

De 3-daagse speciale militaire operatie gaat volgens het forum dat gehouden werd in St Petersburg nog door tot 2036.
Dan moet heel Oekraïne zijn ingenomen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 17:21:06 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220959641
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
lolwhut _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220959643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Poetin heeft dat wangedrocht bij Sotsji toch van 1 van z'n vriendjes gekregen?
@phpmystyle geeft toe dat Poetin zich middels corruptie heeft verrijkt.

En dat is blijkbaar een positieve eigenschap.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220959647
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze er niet in slagen om meer gebied in te nemen.

Als ze niet meer willen, dan laten ze niet tienduizenden Russen doodgaan voor die paar rottige stukjes die ze nog weten te veroveren.

De 3-daagse speciale militaire operatie gaat volgens het forum dat gehouden werd in St Petersburg nog door tot 2036.
Dan moet heel Oekraïne zijn ingenomen.
Ach, dat zijn met de huidige aantallen doden per dag maar iets van 4-5 miljoen doden Russen. Prima te doen natuurlijk :7
pi_220959654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
Dat heeft niets te maken met de wil maar meer met de onmacht?

Russen dringen overal aan nog steeds op het front. In het noorden in Sumy, Kharkiv sturen ze nog steeds elke dag troepen de grens over om grensdorpjes proberen in te nemen, soms met succes.

Ze proberen nog steeds Kupyansk in te nemen en laatste dagen zijn er weer Russische troepen aan de linkerkant van de over gesignaleerd.

Ten zuiden daarvan bij Dobrova proberen ze met alle macht ook de Oskil over te komen.

Bij Lyman vanuit het Kreminnabos zijn ze enorm aan het pushen.

Kostyantynivka en Chasiv yar zijn op dit moment de meest belangrijke front gevechten met enorm veel doden elke dag.

Bij pokrovsk wordt nog steeds enorm "heet" gevochten

Bij Dobropylia proberen de russen terrein te winnen om zo Orikhove te omsingelen en zo weer hun push naar Zaporizha stad voort te zetten...

Het is echt totaal niet alsof ze nu minder hard pushen dan voorheen, integendeel :P
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:04:25 #43
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220959859
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
@:phpmystyle geeft toe dat Poetin zich middels corruptie heeft verrijkt.

En dat is blijkbaar een positieve eigenschap.
Natuurlijk heeft Poetin zich ook vergrepen aan corruptiepraktijken, hoewel hij daar nooit voor is veroordeeld of aangeklaagd zover ik weet. Maar het is wel waarschijnlijk. Hij komt uit een familie waar nog geen geld was v oor behang aan de muur.

Tevens is het ook zo - en dat maakt iets niet zwart/wit- heeft hij ook veel corruptie bestreden. Zogenoemde eigenaren van ondernemingen die na de val van het communisme via ambtelijke burelen veel te goedkoop verkocht zijn. Dat heeft hij allemaal teruggedraaid en de baten daarvan zijn teruggegaan naar de maatschappij zoals onderwijs, veiligheid, of wegen.

Zie hoe figuren als Chodorkovski zijn aangepakt.

Even snel wat opgezocht. Hij heeft een salaris (2022) van 114k (netto weet ik niet) en wat auto'tjes en nog een aanhangwagen.

quote:
Behalve dat bescheiden inkomen heeft de 69-jarige machthebber ook nog de beschikking over een appartement van 77 vierkante meter, drie auto's en een aanhangwagen.
Bron: https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220959883
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
Dat heeft hij allemaal teruggedraaid en de baten daarvan zijn teruggegaan naar de maatschappij zoals onderwijs, veiligheid, of wegen.
Eh,

Nee.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 18:11:35 #45
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220959893

Is dit slechts 77m²? Wauw.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 18:12:51 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220959898
Chodorkovski is geen groot fan van Putin, dat hij is aangepakt is niet direct een ode aan Putin zijn anti corruptie beleid
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220959900
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft Poetin zich ook vergrepen aan corruptiepraktijken, hoewel hij daar nooit voor is veroordeeld of aangeklaagd zover ik weet. Maar het is wel waarschijnlijk. Hij komt uit een familie waar nog geen geld was v oor behang aan de muur.

Tevens is het ook zo - en dat maakt iets niet zwart/wit- heeft hij ook veel corruptie bestreden. Zogenoemde eigenaren van ondernemingen die na de val van het communisme via ambtelijke burelen veel te goedkoop verkocht zijn. Dat heeft hij allemaal teruggedraaid en de baten daarvan zijn teruggegaan naar de maatschappij zoals onderwijs, veiligheid, of wegen.

Zie hoe figuren als Chodorkovski zijn aangepakt.

Even snel wat opgezocht. Hij heeft een salaris (2022) van 114k (netto weet ik niet) en wat auto'tjes en nog een aanhangwagen.
[..]
Bron: https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Kun je een dictatuur noemen waarbij de zittende dictator is veroordeeld voor corruptie?

Anyway, je probeerde Poetin een veer in zijn reet te steken omdat hij niet van geboorte tot de elite behoort, maar je moet nu wèl toegeven dat Poetin flink aan zelfverrijking heeft gedaan.

Hoezo is hij dan beter dan regeringsleiders in het westen, die wèl te maken hebben met een rechtssysteem dat ze kan aanpakken voor corruptie.

En waarbij we deze mate van zelfverrijking niet hebben gezien, met uitzondering van Poetingetrouwen in Oekraïne en Hongarije, en Trump.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 04-06-2026 18:56:52 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:16:41 #48
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220959919
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit slechts 77m²? Wauw.
Lol.
Nee gaat over zijn Kremlin appartement. Hij geeft hier een rondleiding, het is zeker geen afgetrapte landal vakantiewoning, maar het is ook weer niet helemaal over de top. Kleine keuken met koffieapparaat, home-trainer, kleine ruimte voor gebed, en verder vooral religieuze beelden. Er zijn EU-leiders die beter worden gehuisvest.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220959926
Ja, zo zien we maar weer, putin is stiekem een hele bescheiden jongen he.

Heel gewoon gebleven, enzo.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:19:22 #50
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220959929
wie wil dat het ijzeren gordijn terug komt ??
Het ijjzeren gordijn was om te voorkomen dat de klanten voor een Trabant of een Lada een Mercedes of BMW gingen kopen



[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 04-06-2026 18:25:37 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')