SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
100 liter op is toch niet weinig? Of is dat per maand ofzo?quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:00 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)ntsoeneren~adda520d/
De benzine wordt schaars in Ruzzia
[..]
[ afbeelding ]
Dit schrijf je:quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor. Qua oorlogsbeleid kan Rusland juist van China leren.
Uit het artikel:quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
100 liter op is toch niet weinig? Of is dat per maand ofzo?
quote:De maatregelen lijken vooral bedoeld om paniekaankopen en hamsteren te voorkomen, volgens de krant ‘The Moscow Times’, aangezien de brandstoftanks van de meeste personenwagens een kleinere inhoud hebben dan die limieten.
Kleinere ketens
Kleinere ketens zetten de limiet lager. General Fueller voerde in haar tankstations in Moskou, Tver en Jaroslavl een beperking van 20 liter in.
Ja, nog 10 jaar oorlog zien als een goed scenario.quote:
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit schrijf je:
Rusland heeft geen slecht buitenland beleid
Terwijl op dit moment de Russische economie kapot gaat dankzij hun buitenland beleid.
Het land wordt vanuit het buitenland continu aangevallen dankzij hun buitenlandbeleid.
Honderdduizenden Russische mannen zijn dood dankzij hun buitenlandbeleid.
En dan benoem ik slechts enkele punten van hoe Rusland erdoor geraakt wordt.
Lolquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...
Dan heb je 1 ronde op deze wonderbaarlijke aarde en dan besteed je 'm zo.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:27 schreef BennieButtfuck het volgende:
Gisteren weer 1.300 man erdoorheen gedraaid aan Russische zijde. Blijft een paar honderd man hoger dan gemiddeld per dag de laatste tijd.
Je moet er toch niet aan denken dat je als Rus een betrouwbare overheid zou hebben die goed voor jou zou zorgen waardoor je ook wat lekkers te vreten 's avonds op je bord hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan heb je 1 ronde op deze wonderbaarlijke aarde en dan besteed je 'm zo.
Voor Rusland op dit moment wel ja.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...
Hij snapt niet zoveel van politiek. Hij snapt ook niet dat legers altijd onder ministeries van defensie vallen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Voor Rusland op dit moment wel ja.
Russia becoming a global leader in security and geopolitics by 2050.quote:
Niet iedereen woont zoals Rutte.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij woont ook in een bescheiden huisje, zoals past bij iemand die zijn hele leven voor de overheid heeft gewerkt...
Poetin heeft dat wangedrocht bij Sotsji toch van 1 van z'n vriendjes gekregen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet iedereen woont zoals Rutte.
Overigens denk ik wel dat Poetin zijn zakken heeft gevuld omdat bijv. aanbestedingsprocedures niet op de juiste manier zijn doorlopen of het gunnen van overheidsopdrachten aan bevriende relaties en dat de betaalde bedragen niet geheel marktconform waren.
De baas zijn in Kyiv in 2036.quote:
Het buitenlandbeleid van Rusland is gebouwd op luchtkastelen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rusland heeft geen slecht buitenland beleid en China kan daar best wat van leren, en vice versa.
Het is wel verwarrend he? De Russen zelf zeggen gewoon dat het ze ordinair om grondgebied gaat, de Poetinvereerders hier zeggen dat het allemaal heel ingewikkeld is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:01 schreef ExTec het volgende:
Z bloggers die het weer enorm naar hun zin hebben.
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is wel verwarrend he? De Russen zelf zeggen gewoon dat het ze ordinair om grondgebied gaat, de Poetinvereerders hier zeggen dat het allemaal heel ingewikkeld is.
Haha ja ze vinden het wel best zoquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
maar Polen komt helpen om de Russen eruit te jagenquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
Noem eens een ander deelquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...
Waarmee je je eigen punt onderuit haalt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet iedereen woont zoals Rutte.
Overigens denk ik wel dat Poetin zijn zakken heeft gevuld omdat bijv. aanbestedingsprocedures niet op de juiste manier zijn doorlopen of het gunnen van overheidsopdrachten aan bevriende relaties en dat de betaalde bedragen niet geheel marktconform waren.
de pantsir lijkt mij vrij duidelijk een decoyquote:SBS Birds: the "Svetlyak" border guard ship of the 10410 project, the Yurkine naval base in the Crimean Autonomous Republic, SBS 1st Operational Center.
Among the various military targets hit by SBS Birds in the enemy's operational depth on the night of June 4:
🔥⚓️The "Svetlyak" border guard ship of the 10410 project, located in Yurkine, Crimean Autonomous Republic, SBS 1st Operational Center.
Purpose: control and protection of ports and ships, creation of a tactical air defense and anti-submarine defense line. Length: 49.5 m.
Armament: 16 Igla MANPADS, AK-176 artillery system, and 14.5 mm and six-barreled anti-aircraft automatic weapons.
Crew: 28 sailors, autonomy: 10 days (2200 miles)
🔥The "Pantsir-S1" air defense system, located in Strelkove, Kherson Region, SBS 1st Operational Center
🔥The RSBN-4N short-range navigation system, located in Saki, Crimean Autonomous Republic, SBS 1st Operational Center
🔥Locomotives, located in Vladyslavivka and Rozdolyne, Crimean Autonomous Republic, SBS 413th Operational Battalion "Reid"
🔥Transformers, located in Bulavinske and Vuglegirsk, Donetsk Region, SBS 20th Brigade "K-2"
🔥Tanks with fuel, located in Makeevka, Donetsk Region, SBS 1st Operational Center
Heel Oekraine bezet in 2036, riepen ze gisteren nog.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
De oorlog in Oekraïne slokt 30-40% van de Russische begroting op.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als jij denkt dat oorlogsbeleid een significant deel uit maakt van buitenlandbeleid...
Het lijkt erop dat ze er niet in slagen om meer gebied in te nemen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
lolwhutquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
@phpmystyle geeft toe dat Poetin zich middels corruptie heeft verrijkt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Poetin heeft dat wangedrocht bij Sotsji toch van 1 van z'n vriendjes gekregen?
Ach, dat zijn met de huidige aantallen doden per dag maar iets van 4-5 miljoen doden Russen. Prima te doen natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze er niet in slagen om meer gebied in te nemen.
Als ze niet meer willen, dan laten ze niet tienduizenden Russen doodgaan voor die paar rottige stukjes die ze nog weten te veroveren.
De 3-daagse speciale militaire operatie gaat volgens het forum dat gehouden werd in St Petersburg nog door tot 2036.
Dan moet heel Oekraïne zijn ingenomen.
Dat heeft niets te maken met de wil maar meer met de onmacht?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de russen niet meer willen dan wat ze nu hebben. Afentoe verliezen ze een stukje en nemen het weer terug maar breiden nooit uit.
Natuurlijk heeft Poetin zich ook vergrepen aan corruptiepraktijken, hoewel hij daar nooit voor is veroordeeld of aangeklaagd zover ik weet. Maar het is wel waarschijnlijk. Hij komt uit een familie waar nog geen geld was v oor behang aan de muur.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
@:phpmystyle geeft toe dat Poetin zich middels corruptie heeft verrijkt.
En dat is blijkbaar een positieve eigenschap.
Bron: https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Behalve dat bescheiden inkomen heeft de 69-jarige machthebber ook nog de beschikking over een appartement van 77 vierkante meter, drie auto's en een aanhangwagen.
Eh,quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
Dat heeft hij allemaal teruggedraaid en de baten daarvan zijn teruggegaan naar de maatschappij zoals onderwijs, veiligheid, of wegen.
Kun je een dictatuur noemen waarbij de zittende dictator is veroordeeld voor corruptie?quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Poetin zich ook vergrepen aan corruptiepraktijken, hoewel hij daar nooit voor is veroordeeld of aangeklaagd zover ik weet. Maar het is wel waarschijnlijk. Hij komt uit een familie waar nog geen geld was v oor behang aan de muur.
Tevens is het ook zo - en dat maakt iets niet zwart/wit- heeft hij ook veel corruptie bestreden. Zogenoemde eigenaren van ondernemingen die na de val van het communisme via ambtelijke burelen veel te goedkoop verkocht zijn. Dat heeft hij allemaal teruggedraaid en de baten daarvan zijn teruggegaan naar de maatschappij zoals onderwijs, veiligheid, of wegen.
Zie hoe figuren als Chodorkovski zijn aangepakt.
Even snel wat opgezocht. Hij heeft een salaris (2022) van 114k (netto weet ik niet) en wat auto'tjes en nog een aanhangwagen.
[..]
Bron: https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Lol.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit slechts 77m²? Wauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |