Puntje van de stoel wedstrijd zo in een stadion met een sintelbaan eromheen en zonder publiek.quote:
Gelukkig is er zo midden in New York wel reclame voor Albert Heijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Puntje van de stoel wedstrijd zo in een stadion met een sintelbaan eromheen en zonder publiek.
Dan kun je gelijk een staatslot kopen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig is er zo midden in New York wel reclame voor Albert Heijn.
Die doet al twee wedstrijden niet wat die normaal doet. Niet recht op de keeper en geen doelpunt.quote:
Ja die trainingsjacks vond ik ook al mensonterend lelijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:00 schreef Redefine het volgende:
Dat uitshirt ziet er ook uit alsof het shirt van Polen net iets te heet is gewassen en het rood uitgelopen is naar oranje.
Die zijn echt afgrijselijk ja. Welke blinde gek die ontworpen heeft...quote:Op maandag 8 juni 2026 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja die trainingsjacks vond ik ook al mensonterend lelijk.
Je bedoelt dat dit 0-0 blijft?quote:Op maandag 8 juni 2026 21:10 schreef Redefine het volgende:
Het is wel de wedstrijd van twee top verdedigers als bondscoaches tegen elkaar.
Ach bij de amateurs ligt de bal nog weleens in de sloot.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:12 schreef Redefine het volgende:
Altijd wel medelijden met de ballenjongens bij dit soort wedstrijden. Die moeten een heel eind lopen om de bal te halen op die sintelbaan.
Nou ja Koeman scoorde dan juist weer heel veel, dus dan zou het geen 0 - 0 moeten blijvenquote:
Of lek geprikt in een hek.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach bij de amateurs ligt de bal nog weleens in de sloot.
@Luctor_et_Emergo alleen voor de spelers en reserves he. Dit hoef je niet aan te grijpen om het weer op een zuipen te zettenquote:Op maandag 8 juni 2026 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Tijd voor de drinkpauze. Ook voor de reserves.
Dit is commercieel wel interessant inderdaad. Heel Nederland gaat naar de koelkast.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Luctor_et_emergo alleen voor de spelers en reserves he. Dit hoef je niet aan te grijpen om het weer op een zuipen te zetten
Zo kan @Roger_Epiales gerust naar de koelkast lopen zonder iets te missen.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is commercieel wel interessant inderdaad. Heel Nederland gaat naar de koelkast.
Ja. En moet de dag erna werken, dus dat is al niet ideaal. Al is die derde wedstrijd om 01.00 vrijdagnacht. De enige wedstrijd die vroeger begint is dan weer op zaterdag dat het niet uitmaakt.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Zondag begint het pas om 22 uur. Dan hebben we ook deze ongein om het nog later te maken.
Wat zijn die Oezbeken stil, wat zijn die Oezbeken stil, wat zijn die Oezbeken stilquote:
Ja, dat echte nachtwerk geloof ik wel. Zo geweldig vind ik dit WK op voorhand al niet.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En moet de dag erna werken, dus dat is al niet ideaal. Al is die derde wedstrijd om 01.00 vrijdagnacht. De enige wedstrijd die vroeger begint is dan weer op zaterdag dat het niet uitmaakt.
En bij een 1/16e finale is de kans groot dat Nederland om 03.00 moet spelen
Helemaal niets in Tashkentquote:Op maandag 8 juni 2026 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat zijn die Oezbeken stil, wat zijn die Oezbeken stil, wat zijn die Oezbeken stil
Nee. Ik heb er ook nog totaal geen gevoel bij. Momenteel kan ik mij nog niet voorstellen dat ik veel ga kijken (op de gunstige tijden dan). Al kan dat straks nog veranderen.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat echte nachtwerk geloof ik wel. Zo geweldig vind ik dit WK op voorhand al niet.
Oranje trekt die Oezbeekse zijderoute helemaal uit elkaarquote:
Nou ja, zo ‘s avonds is het leuk als achtergrondgeluid natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er ook nog totaal geen gevoel bij. Momenteel kan ik mij nog niet voorstellen dat ik veel ga kijken (op de gunstige tijden dan). Al kan dat straks nog veranderen.
Niet alleen naar de koelkastquote:Op maandag 8 juni 2026 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is commercieel wel interessant inderdaad. Heel Nederland gaat naar de koelkast.
Voor een lekker frisse riesling moet je inderdaad even tijd makenquote:Op maandag 8 juni 2026 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Tijd voor de drinkpauze. Ook voor de reserves.
Het is maar goed dat er extra pauzes zijn. Voor je het weet trekt iedereen tegelijk door en zit Texel weer aan het vasteland.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet alleen naar de koelkast:
[ afbeelding ]
Uitgezonderd deze wedstrijd dan qua geluid.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, zo ‘s avonds is het leuk als achtergrondgeluid natuurlijk.
Dan verzakken die huizen in Groningen nog meer.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er extra pauzes zijn. Voor je het weet trekt iedereen tegelijk door en zit Texel weer aan het vasteland.
Ja, ongelofelijk. Alsof het boeit of dit een penalty was.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:35 schreef Redefine het volgende:
Zo'n troosteloze atmosfeer, maar er is dus blijkbaar wel een VAR.
Ja. Zijn standbeen werd daar toch onderuit getikt. Anders gaat die ook niet liggen in zo'n kansrijke positie.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijk. Alsof het boeit of dit een penalty was.
Wat het best had kunnen zijn trouwens.
Ik was net op tijd thuis voor een grote regenbui losbarsttequote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 8 juni 2026 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was net op tijd thuis voor een grote regenbui losbarstte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |