Rebel.quote:
Ik ben altijd een rebel.quote:
quote:
Ik ben geen mod, dus ga je gang.quote:
Ik ben ook geen mod, maar ik ga wel lekker in het rond stampen.quote:
Ik heb wel eens een soort van iets gehad met een Eva, een jaar of twee geleden. Nu wordt het wel verdacht.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je toen je vrouw Eva leren kennen?
Ah ik had al wel een donkerBraun vermoedenquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een soort van iets gehad met een Eva, een jaar of twee geleden. Nu wordt het wel verdacht.
Zo kennen we je weerquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben ook geen mod, maar ik ga wel lekker in het rond stampen.
Ik wist niet dat we in Zwitserland wonenquote:
Nederland was voor WO2 ook neutraalquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist dat we in Zwitserland wonen
Dat hielp ook enorm goed!quote:
Van het weekend nog gekochtquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Keulen?
Vreemde plek, zou ik zeggen. Dan leer je hooguit wat eau de cologne is.
Sur l'Issel daarentegen...quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Overijssel is ook geen logische plek om Frans te leren.
Ik zou beginnen met een speech in een café of zoquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zo hier en daar aan het kijken naar mogelijkheden
Met een Duitse prins, en een Duitse keizer in Doorn. Maar dat zijn details.quote:
Welke sportquote:Op donderdag 4 juni 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JAAAAAAAAAA Oranje staat 2-1 voor tegen Frankrijk![]()
![]()
![]()
![]()
Voetbal. Heren. Het was wel een oefenpotje. Maar toch.quote:
Luctor is een drinker.quote:
Ik hoop zaterdagavond te staan dansen op een Braziliaanse avond.quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi het weer eens in de groep: hebben we deze zaterdag zin in een ESF retro avondje?
Maar dan neemt die al een lijntje coke.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Morgen Ierland - Nederland, kan die weer aan de drank.
Het zou wel veel van zijn postgedrag verklaren.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Dat zou tenminste nog een excuus zijn.
Ik weet nog niet of ik kan, maar lijkt me wel leukquote:Op donderdag 4 juni 2026 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi het weer eens in de groep: hebben we deze zaterdag zin in een ESF retro avondje?
Whiskey met Guinness bij wijze van Ierse kopstootquote:Op donderdag 4 juni 2026 23:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Morgen Ierland - Nederland, kan die weer aan de drank.
Misschien dat ik ook wel kan aansluiten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Misschien compenseert hij voor diegenen die niet drinkenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is Luctor een standaarddrinker? Want dan valt het vast wel mee.
Geen idee. Maar zal vast niet meer zijn dan wat jij wegtiktquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik drink iedere dag evenveel.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen Lurctorquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik drink iedere dag evenveel.![]()
Alleen met kerst en oud en nieuw drink ik meer.
Dus een kratje per dag en dan op die speciale dagen twee kratjes?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
'S morgens rond uur of 11 een borreltje, middags 2 of 3 borreltjes, avonds 2 of 3 borreltjes en 2 potjes bier?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of een krat speciaalquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus een kratje per dag en dan op die speciale dagen twee kratjes?
Is dat jouw dagbestedingquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'S morgens rond uur of 11 een borreltje, middags 2 of 3 borreltjes, avonds 2 of 3 borreltjes en 2 potjes bier?
Dat zal een alcoholist als jij vast wel vinden jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je dat veel vind ben je knap ver heen
quote:
Nou, dat is toch bijna iedereen. Zorgwekkend al die drankproblemen hier.quote:
Nee.quote:
Misschien toch maar ESF aanpassen naar het AA forum (AAF).quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, dat is toch bijna iedereen. Zorgwekkend al die drankproblemen hier.
Anonieme?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien toch maar ESF aanpassen naar het AA forum (AAF).
Anonieme Alcoholisten Forum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |