Het ging toch over Rijsel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Keulen?
Vreemde plek, zou ik zeggen. Dan leer je hooguit wat eau de cologne is.
Oje Klonje.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Keulen?
Vreemde plek, zou ik zeggen. Dan leer je hooguit wat eau de cologne is.
Nee, zowel Frans Duijts als Frans Bauer komen daar niet vandaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Overijssel is ook geen logische plek om Frans te leren.
Kan je niet op bauen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee, zowel Frans Duijts als Frans Bauer komen daar niet vandaan.
Jeetje, ja dat krijg je met dat Duitse voedselquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:10 schreef Arizona het volgende:
We hadden vandaag een dagtrip door de bergen gepland. Maar NM is vannacht ziek geworden. Hij heeft het nog geprobeerd, maar na de eerste tussenstop zijn we toch maar weer hotelwaards gegaan. Dus ik lig nu lekker bij het zwembad. Ook niet verkeerd
Heb je nu politieke ambities?quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Om een schilderscursus te volgen maar ik werd afgewezen
Ik ben zo hier en daar aan het kijken naar mogelijkhedenquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je nu politieke ambities?
quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zo hier en daar aan het kijken naar mogelijkheden
Je kunt ook altijd nog een boek gaan schrijven!quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een hele strijd hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd nog een boek gaan schrijven!
Ook een boek schrijven?quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:14 schreef Arizona het volgende:
Ik vermaak me wel gelukkig. Beetje zwemmen, beetje schaduwen (ik zon niet), beetje lezen, beetje internetten
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een hele strijd hoor.
Heb je toen je vrouw Eva leren kennen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Om een schilderscursus te volgen maar ik werd afgewezen
Afkorting Strapij.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook al een naam? Nieuwe Strani Partij!
Beterschap aan NMquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:10 schreef Arizona het volgende:
We hadden vandaag een dagtrip door de bergen gepland. Maar NM is vannacht ziek geworden. Hij heeft het nog geprobeerd, maar na de eerste tussenstop zijn we toch maar weer hotelwaards gegaan. Dus ik lig nu lekker bij het zwembad. Ook niet verkeerd
Als je ons land met rust laatquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las stampijquote:
Dat maakt @Strani wel altijd, dus zou wel passend zijn.quote:
Mag ik mee stampij maken?quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt @:Strani wel altijd, dus zou wel passend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |