Zolang je het kan betalen heb je geen drankprobleem!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als mensen hun memes niet kennen wordt het ongemakkelijk stil![]()
https://youtube.com/shorts/ygL5EB8q8pc?si=0c7MRgRrtNX9ZeoW
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 00:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kan, maar lijkt me wel leuk
In welk jaar hebben we dan eventueel zin in?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook wel kan aansluiten.
2026quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
In welk jaar hebben we dan eventueel zin in?
Sowieso stom dat het altijd retro moet zijn. Waarom niet eens een keer een toekomstige editie kijken?quote:
2032 of zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso stom dat het altijd retro moet zijn. Waarom niet eens een keer een toekomstige editie kijken?
Was het maar zo'n feest!quote:
Elke Slok Fijnquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien toch maar ESF aanpassen naar het AA forum (AAF).
1994 kwam uit de 'Random Year Generator"quote:
Wel iets dat een beetje modern is. Mag best 20 jaar oud zijn, maar ik heb geen zin in zo'n jaren 70-editiequote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
In welk jaar hebben we dan eventueel zin in?
2056 lijkt mij een leuke. Centennial editiequote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso stom dat het altijd retro moet zijn. Waarom niet eens een keer een toekomstige editie kijken?
Organisatie was heel slecht, Israël uiteraard weer te hoog, liedjes waren aan de bovenkant wel een stuk beter dan 2025, maar in de breedte wel heel matig. Wel een terechte en goede winnaar.quote:
De 10's edities heb ik nu al een paar keer gezien en geloof ik wel even. Misschien een gek idee maar een recente editie zoals 2022 lijkt mij ook wel leuk. Er zijn genoeg leuke inzendingen die we eigenlijk alweer vergeten zijn en we kunnen ons lekker ergeren aan de organisatie van Italiequote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel iets dat een beetje modern is. Mag best 20 jaar oud zijn, maar ik heb geen zin in zo'n jaren 70-editie
Belachelijk.quote:
Als je niet in Ierland kan winnen, heb je op een WK natuurlijk niets te zoeken.quote:
Waarom gaan we er dan heen?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je niet in Ierland kan winnen, heb je op een WK natuurlijk niets te zoeken.
Bij 2022 weet ik al dat ik me ga ergeren aan van alles en nog wat, dus dan zou ik eerder kiezen voor een 2001 of zo waarvan ik niet zeker weet of ik die ooit gezien heb. Troep, maar voor mij nieuwe troep!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De 10's edities heb ik nu al een paar keer gezien en geloof ik wel even. Misschien een gek idee maar een recente editie zoals 2022 lijkt mij ook wel leuk. Er zijn genoeg leuke inzendingen die we eigenlijk alweer vergeten zijn en we kunnen ons lekker ergeren aan de organisatie van Italie
Ik Top Gear.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:39 schreef H_T het volgende:
In ander nieuws: ik heb net Princess & the Frog gekeken
Wel eerst 4 punten pakken tegen Frankrijk en dan nu verliezen van Ierland.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je niet in Ierland kan winnen, heb je op een WK natuurlijk niets te zoeken.
Met Team Clarkson of een van de nieuwe?quote:
Ik kijk eerst wel of er animo is. Anders zet ik morgen gewoon een film op.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij 2022 weet ik al dat ik me ga ergeren aan van alles en nog wat, dus dan zou ik eerder kiezen voor een 2001 of zo waarvan ik niet zeker weet of ik die ooit gezien heb. Troep, maar voor mij nieuwe troep!
Als ik meekijk dan he, dus hak gerust zelf een knoop door
2003 lijkt mij wel een leuk jaar van rond die periode.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij 2022 weet ik al dat ik me ga ergeren aan van alles en nog wat, dus dan zou ik eerder kiezen voor een 2001 of zo waarvan ik niet zeker weet of ik die ooit gezien heb. Troep, maar voor mij nieuwe troep!
Als ik meekijk dan he, dus hak gerust zelf een knoop door
..wat waarschijnlijk precies de reden is dat ik ze nog niet gezien hebquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:15 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik mij nog herinner van de retro avonden is dan de begin 00's overspoeld werden met niemendalletjes en skyradiohits. Dus die sla ik liever over.
Wat vinden we van ESF 2012? Bekende winnaar (niet mijn favoriet maar wel een populaire), Russische oma's, Zeljko Joksimovic, dansende voetjes van Malta, schreeuwende keukenmeid van Albanië, ondergewaardeerde inzendingen van Duitsland en Italië en als gastland Azerbaijan die met veel geld smijdt maar geen budget had voor goede presentatoren.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
..wat waarschijnlijk precies de reden is dat ik ze nog niet gezien heb
Niks tegen de familie hequote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon jouw familiealbum
Ik ben wel een klein beetje bang voor Ongehoord Nederland. De boot waar ik op sta is ook van Transgender Netwerk en die hadden van de week beef met ON. Als ON er vanmiddag ook is, dan zie ik het nog wel gebeuren dat ze juist onze boot belachelijk willen maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:03 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag is het de Utrecht Pride en ik sta weer op de boot. Dit keer is het boot 44. Het wordt live uitgezonden op RTV Utrecht, dus als jullie inschakelen,zien jullie me misschien wel dansen en zwaaien
Wat doet een ON in vredesnaam bij een pride?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben wel een klein beetje bang voor Ongehoord Nederland. De boot waar ik op sta is ook van Transgender Netwerk en die hadden van de week beef met ON. Als ON er vanmiddag ook is, dan zie ik het nog wel gebeuren dat ze juist onze boot belachelijk willen maken.
Ja, dit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat doet een ON in vredesnaam bij een pride?
Die paar boten eruit pikken die precies in het cliche beeld passen en die dan uitzenden. Zodat hun vaste kijkers weer kunnen zeggen ja zie je wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat doet een ON in vredesnaam bij een pride?
Dat had ik ook met mijn paspoort en rijbewijs een paar maanden terug. Op het paspoort en rijbewijs daarvoor was bril geen enkel probleemquote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest een nieuwe pasfoto maken om mijn rijbewijs te verlengen. Ik draag een bril maar door een vreemde regel moest die af
En doordat je in een houding moet zitten sta ik er op met een dubbele kin. Ik heb geen dubbele kin
Nouja gelukkig hoef ik niet vaak mijn rijbewijs laten zien. En dan moet ik dus ook mijn bril afzetten
*meldtquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:12 schreef zorro28 het volgende:
Met hoeveel brildragers zijn we hier wel niet?
*meldt niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:12 schreef zorro28 het volgende:
Idem.quote:
ESF is een intellectueel gezelschap.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:12 schreef zorro28 het volgende:
Alleen een zonnebril hier!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:12 schreef zorro28 het volgende:
Ben jij ook een vieroog?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:12 schreef zorro28 het volgende:
Nicequote:
Je hebt eigenlijk gewoon een draadloze brilquote:
WiFi vision?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk gewoon een draadloze bril
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |