abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220950484
Bekijk deze YouTube-video

Altijd sterke berichtgeving van NOS op 3! _O_
Zeer slechte vooruitzichten. De olievoorraden zijn bijna leeg en de olieprijd zal daarna exploderen... volgens NOS is de huidige inflatie childs play met wat er nog te wachten staat -O- Vreselijke toekomstbeelden.

Alsof alles nu al niet veel te duur is. Mensen kunnen de kosten niet meer dragen!

En de Straat van Hormuz gaat ook niet snel meer open, dus er staat ons een slechte periode op te wachten. -O- de vulgraad van de olietanks daalt scherp
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220950493
Verschrikkelijk
Ook in moeilijke tijden.
pi_220950494
Oh dear...
Maar snel reageren voordat dit topic overspoeld wordt met EV-groupies....

:')
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:30:33 #4
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220950501
Alweer?
pi_220950521
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:26 schreef Mikeytt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Altijd sterke berichtgeving van NOS op 3! _O_
Zeer slechte vooruitzichten. De olievoorraden zijn bijna leeg en de olieprijs zal daarna exploderen... volgens NOS is de huidige inflatie childs play met wat er nog te wachten staat -O- Vreselijke toekomstbeelden.

Alsof alles nu al niet veel te duur is. Mensen kunnen de kosten niet meer dragen!

En de Straat van Hormuz gaat ook niet snel meer open, dus er staat ons een slechte periode op te wachten. -O- de vulgraad van de olietanks daalt scherp
De enige wijze waarop je de CO2-uitstoot daadwerkelijk kan terugdringen is de fossiele brandstoffen onder de grond te laten zitten. Wat mij betreft gaat die straat van Hormuz permanent op slot. Er zijn alternatieven, met name in Azië waar de meeste landen zich dicht bij de evenaar bevinden, vrijwel alle brandstoffen gingen vanuit Hurmuz richting Azië. In het westen is het ook een prikkel het verbruik/gebruik van fossiel sneller terug te dringen.
Het duurst is hier vooral huisvesting omdat we daar hoge eisen aan stellen, als een tent voldoet is die discussie snel over en lost het tegelijkertijd meer problemen op dan het veroorzaakt. Luxemburg is daar recent en uitstekend voorbeeld van.

Luxembourg: Poverty in Europe's wealthiest country
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Luxembourg is a financial hub and home to the European Court of Justice as well as countless shell companies. And with the highest per capita GDP anywhere in the world, the country is also known for its wealth and luxury. But there's a different, lesser-known side to the grand duchy. Alexandra Oxacelay is with "Stëmm vun der Strooss," an NGO dedicated to taking care of people who are homeless and socially vulnerable. The soup kitchen run by this charity is seeing a growing number of people searching for shelter, a hot meal and support. One of them is Stephan from Hungary, who's spent the last seven years living in a tent - even during winter. Alexandra has also noticed an increase in the number of "working poor," or people struggling to make ends meet despite having a job.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220950523
https://www.ad.nl/economi(...)-economen~a504b8657/

Tijd voor significante loonstijgingen!
blablablabla
pi_220950524
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_220950525
Het zou helpen als de Yankees gewoon naar huis zouden gaan.
pi_220950539
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
_O-
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220950557
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
Not sure if serious...
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:43:59 #11
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220950559
Bedankt Trump. :')👍
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 14:45:02 #12
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220950570
Graag meer domme oorlogen in het Midden Oosten!! Meer, meer meer!! *O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:48:02 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220950617
Boeiend, ik tank toch altijd voor 40-45 euro.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220950630
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
Not sure if serious...
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:43 schreef PzKpfw het volgende:
Bedankt Trump. :')👍
quote:
De officiële maximumprijs voor een liter Euro 95 (E10) in België bedraagt vandaag ¤ 1,874
Ook bedankt aan de NLse overheid...
:')
pi_220950686
Tank toch altijd voor ¤50
U MAD?
pi_220950704
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:43 schreef PzKpfw het volgende:
Bedankt Trump. :')👍
Precies.
Maar klagende mensen die wel Amerikaanse spullen blijven kopen zijn wel de überkneuzen.
pi_220950912
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
pi_220950914
Recordwinsten voor de olie- en energiebedrijven en dan ook nog 45 miljard subsidie vangen _O_
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:21:52 #19
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220950921
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
Graag meer domme oorlogen in het Midden Oosten!! Meer, meer meer!! *O*
In plaats van dat de wereld dat land aan de andere kant van de plas eens de wind van voren geeft is de ene helft aan het slijmen bij ze en de andere helft kan het gewoon niet boeien.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220950924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Weer alle molens in het land in gebruik nemen
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:23:16 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220950926
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
Tja, opkomen voor de bevolking wordt door het Nederlandse electoraat gezien als een linkse hobby. Daarom hebben we nu een regering die opkomt voor multinationals, DGA's, pandjesprinsen, en aandeelhouders.

Nederland krijgt waarop het stemt.
Huilen dan.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:25:08 #22
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220950938
Ik heb het gevoel dat als er nog een euro bovenop komt, de mensen niet meer thuis blijven toekijken hoe ze geneukt worden.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220950950
Noorwegen maar weer eens lief aankijken dan.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_220950953
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:29 schreef Toine51 het volgende:
Oh dear...
Maar snel reageren voordat dit topic overspoeld wordt met EV-groupies....

:')
Ik twijfel soms waar de 51 in je naam voor staat.

Aan je posts te lezen, heb ik een vermoeden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:28:35 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220950963
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb het gevoel dat als er nog een euro bovenop komt, de mensen niet meer thuis blijven toekijken hoe ze geneukt worden.
Wat gaan "de mensen" doen dan? Bij het Witte Huis boze dingetjes roepen naar de kwaaie sinaasappel aan wie we dit te danken hebben?
Huilen dan.
pi_220950967
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
Wat was de laatste regering die opkwam voor de "Nederlandse bevolking"?

Of is dit een goedkope D66/Jetten bash? Op een kabinet wat in feite kabinet Yesilgoz/Stem voor Stabiliteit/ASML is

https://www.nrc.nl/nieuws(...)nlinks-pvda-a4900031
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:29:42 #27
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220950970
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat gaan "de mensen" doen dan? Bij het Witte Huis boze dingetjes roepen naar de kwaaie sinaasappel aan wie we dit te danken hebben?
ja en heb ik straks de politie aan de deur. ik zeg niks
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220950973
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
Graag meer domme oorlogen in het Midden Oosten!! Meer, meer meer!! *O*
Als we Netanyahu, Trump en Putin onvoorwaardelijk steunen in samenwerking met hun rechtse partijen dan komt er rust in de wereld _O_

"No more new wars" - Donald J Trump
pi_220950977
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Recordwinsten voor de olie- en energiebedrijven en dan ook nog 45 miljard subsidie vangen _O_
En XR die er tegen demonstreert moeten ze volgens sommige liederen op dit forum zodanig bewerken dat ze de WIA inkunnen
pi_220950983
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb het gevoel dat als er nog een euro bovenop komt, de mensen niet meer thuis blijven toekijken hoe ze geneukt worden.
Geen zorgen de media zal het wel zo spinnen dat het de schuld is van links, moslims, asielzoekers of XR
pi_220951011
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Hout, turf, gedroogde koeienpoep, kolen.
Paard, al dan niet met wagen. Zeilboten. Stoomschepen en treinen. Vliegen deden ze nog niet
pi_220951020
Angstporno
Het zal wel weer gebruikt worden om de belastingen te verhogen
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:37:44 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220951033
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:29 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
ja en heb ik straks de politie aan de deur. ik zeg niks
Lafaard.
Huilen dan.
pi_220951039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:34 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Hout, turf, gedroogde koeienpoep, kolen.
Paard, al dan niet met wagen. Zeilboten. Stoomschepen en treinen. Vliegen deden ze nog niet
Nou dan. Ging toch goed al die eeuwen.
Dat vliegen hoeft voor mij niet. Slaat ook nergens op. Is alleen maar een reden voor allerlei terroristen om te dreigen.
Nee, even zonder gekheid, die vliegtuigen lijken een enorme vooruitgang, maar nu blijkt het toch meer problemen op te leveren dan dat het een voordeel zou zijn.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:42:09 #35
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220951057
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:34 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Hout, turf, gedroogde koeienpoep, kolen.
Paard, al dan niet met wagen. Zeilboten. Stoomschepen en treinen. Vliegen deden ze nog niet
Ook wel leuk: De eerste praktische auto was een EV. De brandstof aangedreven auto kwam later :!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220951062
Angstporno. Altijd goed.
pi_220951216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wat was de laatste regering die opkwam voor de "Nederlandse bevolking"?
Kabinet Den Uyl.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220951241
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:26 schreef Mikeytt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Altijd sterke berichtgeving van NOS op 3! _O_
Zeer slechte vooruitzichten. De olievoorraden zijn bijna leeg en de olieprijd zal daarna exploderen... volgens NOS is de huidige inflatie childs play met wat er nog te wachten staat -O- Vreselijke toekomstbeelden.

Alsof alles nu al niet veel te duur is. Mensen kunnen de kosten niet meer dragen!

En de Straat van Hormuz gaat ook niet snel meer open, dus er staat ons een slechte periode op te wachten. -O- de vulgraad van de olietanks daalt scherp
Komt goed. Volgens Trump is een deal nabij. Nog heel even wachten.
pi_220951249
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Je kan alvast je paard en wagen uit de schuur halen als alternatief.
pi_220951253
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb het gevoel dat als er nog een euro bovenop komt, de mensen niet meer thuis blijven toekijken hoe ze geneukt worden.
Er wordt gesproken van prijzen van 4 euro per liter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220951271
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Toen verplaatste men zich met paarden en muildieren. ;(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220951293
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:13 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Je kan alvast je paard en wagen uit de schuur halen als alternatief.
Heb ik niet. Ben bang van paarden.
Ik heb wel een fiets. Een damesfiets.
Snap je? Een DAMESfiets. Wie heeft deze achterlijke term verzonnen?
De eerste vrouwen die gingen fietsen, werden uitgehoond, het was niet damesachtig om te fietsen.
Snap je? Wie verzon dat het niet damesachtig zou zijn voor vrouwen om te fietsen?

Dat zijn dus van die kleine alledaagse sexistische zaakjes waar vrouwen, ver voor mijn tijd gelukkig, mee te maken kregen.
pi_220951301
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heb ik niet. Ben bang van paarden.
Ik heb wel een fiets. Een damesfiets.
Snap je? Een DAMESfiets. Wie heeft deze achterlijke term verzonnen?
De eerste vrouwen die gingen fietsen, werden uitgehoond, het was niet damesachtig om te fietsen.
Snap je? Wie verzon dat het niet damesachtig zou zijn voor vrouwen om te fietsen?

Dat zijn dus van die kleine alledaagse sexistische zaakjes waar vrouwen, ver voor mijn tijd gelukkig, mee te maken kregen.
Het heet een damesfiets omdat de stang lager staat zodat vrouwen vroeger met lange rokken konden fietsen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220951312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heb ik niet. Ben bang van paarden.
Ik heb wel een fiets. Een damesfiets.
Snap je? Een DAMESfiets. Wie heeft deze achterlijke term verzonnen?
De eerste vrouwen die gingen fietsen, werden uitgehoond, het was niet damesachtig om te fietsen.
Snap je? Wie verzon dat het niet damesachtig zou zijn voor vrouwen om te fietsen?

Dat zijn dus van die kleine alledaagse sexistische zaakjes waar vrouwen, ver voor mijn tijd gelukkig, mee te maken kregen.
Zo dat escaleerde snel :')
pi_220951319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:36 schreef TAmaru het volgende:
Angstporno
Het zal wel weer gebruikt worden om de belastingen te verhogen
De belasting is de minste zorg. Het gaat hier om een fysiek te kort.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220951333
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:20 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Zo dat escaleerde snel :')
Sorry. Kon het niet laten.
Ben net zo'n diehard als al die Pim Fortuin fans. Of Volkert haters.
Alleen is mijn streven heel wat mensvriendelijker.

>:O
pi_220951335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Komt goed. Volgens Trump is een deal nabij. Nog heel even wachten.
"Get your own oil !!" zegt Trump. In de VS is genoeg olie.
Maar de EU laat het gewoon gebeuren dat we en geen olie en gas uit Rusland meer hebben en wil niet optreden om de straat van Hormus vrij te maken.
Het lijkt wel dat het de EU goed uitkomt om ons de zegeningen van de Green Deal te laten ervaren.

DE angstporno wordt natuurlijk gebruikt om ons de electrificering van alles door de strot te duwen, uiteraard tegen woekerprijzen en met een 3e wereld beschikbaarheid _O_
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:24:00 #48
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220951339
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:20 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Zo dat escaleerde snel :')
Niemand:

Hiddendoe: "HOI WEET JE DAT IK EEN OUWE FEMINIST BEN HAHA MANNEN ZIJN KUT"
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220951363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:23 schreef Oud_student het volgende:

[..]
"Get your own oil !!" zegt Trump. In de VS is genoeg olie.
Maar de EU laat het gewoon gebeuren dat we en geen olie en gas uit Rusland meer hebben en wil niet optreden om de straat van Hormus vrij te maken.
Het lijkt wel dat het de EU goed uitkomt om ons de zegeningen van de Green Deal te laten ervaren.

DE angstporno wordt natuurlijk gebruikt om ons de electrificering van alles door de strot te duwen, uiteraard tegen woekerprijzen en met een 3e wereld beschikbaarheid _O_
Gelukkig heeft onze regering doeltreffende maatregelen getroffen om ons te helpen :')
We kijken het verder nog even aan, aldus Jetten.
pi_220951415
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik twijfel soms waar de 51 in je naam voor staat.

Aan je posts te lezen, heb ik een vermoeden.
En de 30 in jouw naam is ook vast je schoenmaat niet, ofwel?
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')