De enige wijze waarop je de CO2-uitstoot daadwerkelijk kan terugdringen is de fossiele brandstoffen onder de grond te laten zitten. Wat mij betreft gaat die straat van Hormuz permanent op slot. Er zijn alternatieven, met name in Azië waar de meeste landen zich dicht bij de evenaar bevinden, vrijwel alle brandstoffen gingen vanuit Hurmuz richting Azië. In het westen is het ook een prikkel het verbruik/gebruik van fossiel sneller terug te dringen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:26 schreef Mikeytt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Altijd sterke berichtgeving van NOS op 3!
Zeer slechte vooruitzichten. De olievoorraden zijn bijna leeg en de olieprijs zal daarna exploderen... volgens NOS is de huidige inflatie childs play met wat er nog te wachten staatVreselijke toekomstbeelden.
Alsof alles nu al niet veel te duur is. Mensen kunnen de kosten niet meer dragen!
En de Straat van Hormuz gaat ook niet snel meer open, dus er staat ons een slechte periode op te wachten.de vulgraad van de olietanks daalt scherp
quote:Luxembourg is a financial hub and home to the European Court of Justice as well as countless shell companies. And with the highest per capita GDP anywhere in the world, the country is also known for its wealth and luxury. But there's a different, lesser-known side to the grand duchy. Alexandra Oxacelay is with "Stëmm vun der Strooss," an NGO dedicated to taking care of people who are homeless and socially vulnerable. The soup kitchen run by this charity is seeing a growing number of people searching for shelter, a hot meal and support. One of them is Stephan from Hungary, who's spent the last seven years living in a tent - even during winter. Alexandra has also noticed an increase in the number of "working poor," or people struggling to make ends meet despite having a job.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
Not sure if serious...quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Not sure if serious...quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
quote:
Ook bedankt aan de NLse overheid...quote:De officiële maximumprijs voor een liter Euro 95 (E10) in België bedraagt vandaag ¤ 1,874
Precies.quote:
In plaats van dat de wereld dat land aan de andere kant van de plas eens de wind van voren geeft is de ene helft aan het slijmen bij ze en de andere helft kan het gewoon niet boeien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
Graag meer domme oorlogen in het Midden Oosten!! Meer, meer meer!!
Weer alle molens in het land in gebruik nemenquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Tja, opkomen voor de bevolking wordt door het Nederlandse electoraat gezien als een linkse hobby. Daarom hebben we nu een regering die opkomt voor multinationals, DGA's, pandjesprinsen, en aandeelhouders.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik twijfel soms waar de 51 in je naam voor staat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:29 schreef Toine51 het volgende:
Oh dear...
Maar snel reageren voordat dit topic overspoeld wordt met EV-groupies....
Wat gaan "de mensen" doen dan? Bij het Witte Huis boze dingetjes roepen naar de kwaaie sinaasappel aan wie we dit te danken hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb het gevoel dat als er nog een euro bovenop komt, de mensen niet meer thuis blijven toekijken hoe ze geneukt worden.
Wat was de laatste regering die opkwam voor de "Nederlandse bevolking"?quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
ja en heb ik straks de politie aan de deur. ik zeg niksquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat gaan "de mensen" doen dan? Bij het Witte Huis boze dingetjes roepen naar de kwaaie sinaasappel aan wie we dit te danken hebben?
Als we Netanyahu, Trump en Putin onvoorwaardelijk steunen in samenwerking met hun rechtse partijen dan komt er rust in de wereldquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
Graag meer domme oorlogen in het Midden Oosten!! Meer, meer meer!!
En XR die er tegen demonstreert moeten ze volgens sommige liederen op dit forum zodanig bewerken dat ze de WIA inkunnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Recordwinsten voor de olie- en energiebedrijven en dan ook nog 45 miljard subsidie vangen
Geen zorgen de media zal het wel zo spinnen dat het de schuld is van links, moslims, asielzoekers of XRquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb het gevoel dat als er nog een euro bovenop komt, de mensen niet meer thuis blijven toekijken hoe ze geneukt worden.
Hout, turf, gedroogde koeienpoep, kolen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Lafaard.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja en heb ik straks de politie aan de deur. ik zeg niks
Nou dan. Ging toch goed al die eeuwen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hout, turf, gedroogde koeienpoep, kolen.
Paard, al dan niet met wagen. Zeilboten. Stoomschepen en treinen. Vliegen deden ze nog niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |