abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220949336
Klacht is duidelijk. Warmonger dat het is, beetje Rusland uit de tent lokken.

Wachten op vergelding en dan gaan huilen dat Rusland hem aanvalt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220949345
Terechte klacht.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:50:13 #3
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220949381
:')


Putinpijpertoppa
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:50:17 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220949382
Rusland valt hem al een tijdje aan, is best veel in het nieuws geweest

Nu hebben de oekrainers de middelen om met gelijke munt terug te betalen en gaan de Russen (en vrinden) huilen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 03-06-2026 17:03:59 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:50:41 #5
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220949384
:') :') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:00:40 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_220949419
Ben jij de cuck in de relatie tussen Oekraïne en Rusland?
pi_220949453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:00 schreef Scuidward het volgende:
Ben jij de cuck in de relatie tussen Oekraïne en Rusland?
Die kleine dwerg van een zelenskie is type dat een zelf een dildo in zijn eigen kont stopt en dan naar Putler wijst
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220949542
@epicbeardman is een LUL!

Begrijp me niet verkeerd want het is ZIJN schuld dat ik hem uitscheldt. Het slachtoffer is inderdaad verantwoordelijk voor wat hem of haar overkomt, ik vind het heel naar dat hij mij hiertoe aanzet. Wat een lul zeg

[ Bericht 10% gewijzigd door opgebaarde op 03-06-2026 12:22:59 ]
pi_220949543
Hopen dat de volgende raket het kremlin in suist tegen putin zn bakkes aan
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:37:08 #10
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220949700
Putin is een tiran met een irreële heimwee naar de oude Sovjet Unie voorzien van een leger vol met ouwe troep. Flutgrootmacht.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220949711
Met 'dagritme aanhouden' bedoelde de GGZ wat anders.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:50:22 #12
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220949767
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:39 schreef nostra het volgende:
Met 'dagritme aanhouden' bedoelde de GGZ wat anders.
Dagbesteding?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:52:39 #13
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_220949773
Hij kan er ook niets aan doen, hij is maar een acteur die de rol president mag spelen onder de regie van de EU en de NAVO, die alle belang hebben bij de herleving van de Koude Oorlog.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_220949940
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
@:epicbeardman is een LUL!

Begrijp me niet verkeerd want het is ZIJN schuld dat ik hem uitscheldt. Het slachtoffer is inderdaad verantwoordelijk voor wat hem of haar overkomt, ik vind het heel naar dat hij mij hiertoe aanzet. Wat een lul zeg
Iedereen mag vinden wat hij/zij/het/hen vinden. Dat mensen mij een lul vinden kan ik prima mee leven.

You need people like me, so you can point the finger. And say thats the badguy.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220949978
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef epicbeardman het volgende:

You need people like me, so you can point the finger. And say thats the badguy.
Awh kaboutertje toch :D
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:02 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220949996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:52 schreef mvdejong het volgende:
Hij kan er ook niets aan doen, hij is maar een acteur die de rol president mag spelen onder de regie van de EU en de NAVO, die alle belang hebben bij de herleving van de Koude Oorlog.
Je zou het bijna denken met die houding van de EU. Wachten tot of 1 vam de 2 geen troepen meer kan sturen, of de VS de vredesonderhandelingen weer op zich gaat nemen. Wat een achterlijk continent is dit toch ook eigenlijk.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:24:21 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220950050
En ik maar denken dat Oekraïne uit de tent werd en wordt gelokt door de Russische agressie.
Huilen dan.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:28:09 #18
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220950959
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Iedereen mag vinden wat hij/zij/het/hen vinden. Dat mensen mij een lul vinden kan ik prima mee leven.

You need people like me, so you can point the finger. And say thats the badguy.
Vergelijk je jezelf nu met Tony Montana vanaf je zolderkamer


:') x oneindig
pi_220951184
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat de volgende raket het kremlin in suist tegen putin zn bakkes aan
En dan? Dan wordt Rusland plotsklaps een vriendelijk, bloemetjesstrooiend, democratische natie?
Ga dat eerst even testen op Noord-Korea of China of Saoedie-Arabie.

Amerika heeft destijds maar liefst twee kernbommen op Japan geloosd.
Is de Japanse mentaliteit nu echt zoveel veranderd? Nee he?
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:04:24 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951586
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En dan? Dan wordt Rusland plotsklaps een vriendelijk, bloemetjesstrooiend, democratische natie?
Ga dat eerst even testen op Noord-Korea of China of Saoedie-Arabie.

Amerika heeft destijds maar liefst twee kernbommen op Japan geloosd.
Is de Japanse mentaliteit nu echt zoveel veranderd? Nee he?
beetje wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220951642
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
beetje wel
Wat bedoel je?
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:19:02 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220951677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
Japanse mentaliteit.
Huilen dan.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:21:13 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951692
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
naja voor de atoombommen vielen ze de hele regio aan en maakten zie alles kapot, na de atoombommen niet meer zoveel, gewoon eigenlijk helemaal niet meer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:21:32 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951694
ze zijn er een beetje braaf van geworden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:21:38 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951695
een beetje matig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220951881
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
naja voor de atoombommen vielen ze de hele regio aan en maakten zie alles kapot, na de atoombommen niet meer zoveel, gewoon eigenlijk helemaal niet meer
Logisch toch. Wat zou jij doen als je hele hebben en houden is vernietigd?
pi_220951885
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
naja voor de atoombommen vielen ze de hele regio aan en maakten zie alles kapot, na de atoombommen niet meer zoveel, gewoon eigenlijk helemaal niet meer
Het wrange zit hem hierin, die atoombommen waren eigenlijk niet echt nodig.
En toch gooide Amerika ze.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:06:12 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het wrange zit hem hierin, die atoombommen waren eigenlijk niet echt nodig.
En toch gooide Amerika ze.
ja omdat ze japan niet binnen wilden vallen, technisch gezien hebben ze honderdduizenden zo niet miljoenen doden voorkomen

die tweede was niet zo nodig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:06:28 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951941
maar goed ... hindsight
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220951949
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja omdat ze japan niet binnen wilden vallen, technisch gezien hebben ze honderdduizenden zo niet miljoenen doden voorkomen

die tweede was niet zo nodig
Hoezo voorkomen?
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:09:06 #31
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220951950
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja omdat ze japan niet binnen wilden vallen, technisch gezien hebben ze honderdduizenden zo niet miljoenen doden voorkomen

die tweede was niet zo nodig
Eigenlijk is het heel weldadig van ze en zijn er juist mensenlevens mee gered. Mooiste zou zijn als we voordat er een oorlog begint eigenlijk al direct een kernbom gooien. Of nog beter, nu heel de aarde platnuken, geen oorlogen meer!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:11:48 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951969
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoezo voorkomen?
japan gaf zich over door de atoombommen

invasie voorkomen, veelvoud aan doden voorkomen want de Japanners vochten tot de dood, dat hebben ze tijdens eerdere campagnes bewzen maar dan is het niet alleen in Nagazaki en Hiroshima maar het hele eiland
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:13:03 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951976
algemeen bekend dit volgens mij :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220951982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef jigggy het volgende:

[..]
Vergelijk je jezelf nu met Tony Montana vanaf je zolderkamer

:') x oneindig

Thats me
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220952020
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:13 schreef sp3c het volgende:
algemeen bekend dit volgens mij :?
Ja, door wat Amerika er over te melden had.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:32:06 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220952068
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, door wat Amerika er over te melden had.
Geen idee wat Amerika er over te melden had

feit is dat de Japanners zich tijdens het planethoppen zich massaal dood hebben gevochten dan wel zelfmoord hebben gepleegd

er is geen enkele reden om te geloven dat dit bij een invasie van Japan anders was gelopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220952082
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
Geen idee wat Amerika er over te melden had

feit is dat de Japanners zich tijdens het planethoppen zich massaal dood hebben gevochten dan wel zelfmoord hebben gepleegd

er is geen enkele reden om te geloven dat dit bij een invasie van Japan anders was gelopen
Japan had zich al overgegeven. Toch moesten er van Amerika er kernbommen overheen.
Gewoon voor de test.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:51:46 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220952179
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Japan had zich al overgegeven. Toch moesten er van Amerika er kernbommen overheen.
Gewoon voor de test.
japan had zich nog niet overgegeven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220952239
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
japan had zich nog niet overgegeven
Ik had ergens gelezen van wel.
Maar hoe dan ook, Amerika wilde weer de eerste zijn.
Niet echt iets om trots op te gaan, denk ik zo.

Vooral omdat Amerika ook niet groot is geworden door heldendom en de juiste moraal, maar juist door genocide en het tuig van die tijd de vrije hand te geven.

In mijn ogen blinkt Amerika slechts in een zaak uit: een wereld creëren die bestaat uit klatergoud.
Disney, Hollywood.

Illusies creeren daar is Amerika heel goed in.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:03:12 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220952269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik had ergens gelezen van wel.
Maar hoe dan ook, Amerika wilde weer de eerste zijn.
Niet echt iets om trots op te gaan, denk ik zo.

Vooral omdat Amerika ook niet groot is geworden door heldendom en de juiste moraal, maar juist door genocide en het tuig van die tijd de vrije hand te geven.

In mijn ogen blinkt Amerika slechts in een zaak uit: een wereld creëren die bestaat uit klatergoud.
Disney, Hollywood.

Illusies creeren daar is Amerika heel goed in.
Heb je niet goed gelezen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220952281
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Heb je niet goed gelezen
Geef maar een bron.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:02:47 #42
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220952754
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Thats me
Moest lachen _O- :')
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:30:46 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220953856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geef maar een bron.
Elke bron zegt dit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220954012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Elke bron zegt dit
Geef dan een bron.
pi_220954018
Af en toe moet het even. Poetin een veer in zijn laffe reet schuiven en de kleine man vereren. Ach. :')
Zelensky bad. :')
Ondertussen heeft hij meer lef in zijn kleine teen dan die haatdwerg in zijn hele lijfje.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:58:30 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220954211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geef dan een bron.
https://en.wikipedia.org/wiki/Surrender_of_Japan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:07:34 #47
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220954304
Lol waarom hebben we het nog zoveel over bitchboy Poetin?

Rusland kon niet eens het intens zwakke Oekraine overklassen en inmiddels zijn ze niet eens meer de bovenliggende partij _O-

In Europa lachen ze zich al wild om dat gekke menneke in het Kremlin, laat staan hoe de VS en China kijken naar Rusland wat zo wanhopig probeert nog bij de grote jongens te horen terwijl ze niet eens meer boven de tafel uitkomen
Laffe huichelaar
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:16:31 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220954430
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Lol waarom hebben we het nog zoveel over bitchboy Poetin?

Rusland kon niet eens het intens zwakke Oekraine overklassen en inmiddels zijn ze niet eens meer de bovenliggende partij _O-

In Europa lachen ze zich al wild om dat gekke menneke in het Kremlin, laat staan hoe de VS en China kijken naar Rusland wat zo wanhopig probeert nog bij de grote jongens te horen terwijl ze niet eens meer boven de tafel uitkomen
Wat had je verwacht van iemand die compleet idolaat is van met afstand de slechtste president in de geschiedenis van de VS?

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 03-06-2026 23:04:49 ]
Huilen dan.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:18:11 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220954463
Benieuwd wat TS vindt van dit uit-de-tent-lokken-gedrag van Rusland: https://www.reuters.com/w(...)-reports-2026-06-01/
Huilen dan.
pi_220954648
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat had je verwacht van iemand die compleet idolaat is van met afstande de slechtste president in de geschiedenis van de VS?
Daar kun je inderdaad weinig van verwachten. 8)7
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:42:59 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220957594
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
Benieuwd wat TS vindt van dit uit-de-tent-lokken-gedrag van Rusland: https://www.reuters.com/w(...)-reports-2026-06-01/
<krekelgeluidjes>
Huilen dan.
pi_220957693
Het zou toch wat zijn als er een knopje zou zijn waarin je een aantal lieden ineens om zou kunnen brengen. Trump, Putin, Erdogan, Kim jong-un en ik mis er vast nog wat. Godver wat zou de wereld er van opknappen zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')