abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220951881
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
naja voor de atoombommen vielen ze de hele regio aan en maakten zie alles kapot, na de atoombommen niet meer zoveel, gewoon eigenlijk helemaal niet meer
Logisch toch. Wat zou jij doen als je hele hebben en houden is vernietigd?
pi_220951885
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
naja voor de atoombommen vielen ze de hele regio aan en maakten zie alles kapot, na de atoombommen niet meer zoveel, gewoon eigenlijk helemaal niet meer
Het wrange zit hem hierin, die atoombommen waren eigenlijk niet echt nodig.
En toch gooide Amerika ze.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:06:12 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het wrange zit hem hierin, die atoombommen waren eigenlijk niet echt nodig.
En toch gooide Amerika ze.
ja omdat ze japan niet binnen wilden vallen, technisch gezien hebben ze honderdduizenden zo niet miljoenen doden voorkomen

die tweede was niet zo nodig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:06:28 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951941
maar goed ... hindsight
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220951949
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja omdat ze japan niet binnen wilden vallen, technisch gezien hebben ze honderdduizenden zo niet miljoenen doden voorkomen

die tweede was niet zo nodig
Hoezo voorkomen?
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:09:06 #31
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220951950
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja omdat ze japan niet binnen wilden vallen, technisch gezien hebben ze honderdduizenden zo niet miljoenen doden voorkomen

die tweede was niet zo nodig
Eigenlijk is het heel weldadig van ze en zijn er juist mensenlevens mee gered. Mooiste zou zijn als we voordat er een oorlog begint eigenlijk al direct een kernbom gooien. Of nog beter, nu heel de aarde platnuken, geen oorlogen meer!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:11:48 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951969
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoezo voorkomen?
japan gaf zich over door de atoombommen

invasie voorkomen, veelvoud aan doden voorkomen want de Japanners vochten tot de dood, dat hebben ze tijdens eerdere campagnes bewzen maar dan is het niet alleen in Nagazaki en Hiroshima maar het hele eiland
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:13:03 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220951976
algemeen bekend dit volgens mij :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220951982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef jigggy het volgende:

[..]
Vergelijk je jezelf nu met Tony Montana vanaf je zolderkamer

:') x oneindig

Thats me
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220952020
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:13 schreef sp3c het volgende:
algemeen bekend dit volgens mij :?
Ja, door wat Amerika er over te melden had.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:32:06 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220952068
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, door wat Amerika er over te melden had.
Geen idee wat Amerika er over te melden had

feit is dat de Japanners zich tijdens het planethoppen zich massaal dood hebben gevochten dan wel zelfmoord hebben gepleegd

er is geen enkele reden om te geloven dat dit bij een invasie van Japan anders was gelopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220952082
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
Geen idee wat Amerika er over te melden had

feit is dat de Japanners zich tijdens het planethoppen zich massaal dood hebben gevochten dan wel zelfmoord hebben gepleegd

er is geen enkele reden om te geloven dat dit bij een invasie van Japan anders was gelopen
Japan had zich al overgegeven. Toch moesten er van Amerika er kernbommen overheen.
Gewoon voor de test.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:51:46 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220952179
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Japan had zich al overgegeven. Toch moesten er van Amerika er kernbommen overheen.
Gewoon voor de test.
japan had zich nog niet overgegeven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220952239
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
japan had zich nog niet overgegeven
Ik had ergens gelezen van wel.
Maar hoe dan ook, Amerika wilde weer de eerste zijn.
Niet echt iets om trots op te gaan, denk ik zo.

Vooral omdat Amerika ook niet groot is geworden door heldendom en de juiste moraal, maar juist door genocide en het tuig van die tijd de vrije hand te geven.

In mijn ogen blinkt Amerika slechts in een zaak uit: een wereld creëren die bestaat uit klatergoud.
Disney, Hollywood.

Illusies creeren daar is Amerika heel goed in.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:03:12 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220952269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik had ergens gelezen van wel.
Maar hoe dan ook, Amerika wilde weer de eerste zijn.
Niet echt iets om trots op te gaan, denk ik zo.

Vooral omdat Amerika ook niet groot is geworden door heldendom en de juiste moraal, maar juist door genocide en het tuig van die tijd de vrije hand te geven.

In mijn ogen blinkt Amerika slechts in een zaak uit: een wereld creëren die bestaat uit klatergoud.
Disney, Hollywood.

Illusies creeren daar is Amerika heel goed in.
Heb je niet goed gelezen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220952281
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Heb je niet goed gelezen
Geef maar een bron.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:02:47 #42
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220952754
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Thats me
Moest lachen _O- :')
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:30:46 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220953856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geef maar een bron.
Elke bron zegt dit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220954012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Elke bron zegt dit
Geef dan een bron.
pi_220954018
Af en toe moet het even. Poetin een veer in zijn laffe reet schuiven en de kleine man vereren. Ach. :')
Zelensky bad. :')
Ondertussen heeft hij meer lef in zijn kleine teen dan die haatdwerg in zijn hele lijfje.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:58:30 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220954211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geef dan een bron.
https://en.wikipedia.org/wiki/Surrender_of_Japan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:07:34 #47
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220954304
Lol waarom hebben we het nog zoveel over bitchboy Poetin?

Rusland kon niet eens het intens zwakke Oekraine overklassen en inmiddels zijn ze niet eens meer de bovenliggende partij _O-

In Europa lachen ze zich al wild om dat gekke menneke in het Kremlin, laat staan hoe de VS en China kijken naar Rusland wat zo wanhopig probeert nog bij de grote jongens te horen terwijl ze niet eens meer boven de tafel uitkomen
Laffe huichelaar
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:16:31 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220954430
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Lol waarom hebben we het nog zoveel over bitchboy Poetin?

Rusland kon niet eens het intens zwakke Oekraine overklassen en inmiddels zijn ze niet eens meer de bovenliggende partij _O-

In Europa lachen ze zich al wild om dat gekke menneke in het Kremlin, laat staan hoe de VS en China kijken naar Rusland wat zo wanhopig probeert nog bij de grote jongens te horen terwijl ze niet eens meer boven de tafel uitkomen
Wat had je verwacht van iemand die compleet idolaat is van met afstand de slechtste president in de geschiedenis van de VS?

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 03-06-2026 23:04:49 ]
Huilen dan.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:18:11 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220954463
Benieuwd wat TS vindt van dit uit-de-tent-lokken-gedrag van Rusland: https://www.reuters.com/w(...)-reports-2026-06-01/
Huilen dan.
pi_220954648
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat had je verwacht van iemand die compleet idolaat is van met afstande de slechtste president in de geschiedenis van de VS?
Daar kun je inderdaad weinig van verwachten. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')