Die kleine dwerg van een zelenskie is type dat een zelf een dildo in zijn eigen kont stopt en dan naar Putler wijstquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:00 schreef Scuidward het volgende:
Ben jij de cuck in de relatie tussen Oekraïne en Rusland?
Dagbesteding?quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:39 schreef nostra het volgende:
Met 'dagritme aanhouden' bedoelde de GGZ wat anders.
Iedereen mag vinden wat hij/zij/het/hen vinden. Dat mensen mij een lul vinden kan ik prima mee leven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
@:epicbeardman is een LUL!
Begrijp me niet verkeerd want het is ZIJN schuld dat ik hem uitscheldt. Het slachtoffer is inderdaad verantwoordelijk voor wat hem of haar overkomt, ik vind het heel naar dat hij mij hiertoe aanzet. Wat een lul zeg
Awh kaboutertje tochquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef epicbeardman het volgende:
You need people like me, so you can point the finger. And say thats the badguy.
Je zou het bijna denken met die houding van de EU. Wachten tot of 1 vam de 2 geen troepen meer kan sturen, of de VS de vredesonderhandelingen weer op zich gaat nemen. Wat een achterlijk continent is dit toch ook eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:52 schreef mvdejong het volgende:
Hij kan er ook niets aan doen, hij is maar een acteur die de rol president mag spelen onder de regie van de EU en de NAVO, die alle belang hebben bij de herleving van de Koude Oorlog.
Vergelijk je jezelf nu met Tony Montana vanaf je zolderkamerquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iedereen mag vinden wat hij/zij/het/hen vinden. Dat mensen mij een lul vinden kan ik prima mee leven.
You need people like me, so you can point the finger. And say thats the badguy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |