Die kleine dwerg van een zelenskie is type dat een zelf een dildo in zijn eigen kont stopt en dan naar Putler wijstquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:00 schreef Scuidward het volgende:
Ben jij de cuck in de relatie tussen Oekraïne en Rusland?
Dagbesteding?quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:39 schreef nostra het volgende:
Met 'dagritme aanhouden' bedoelde de GGZ wat anders.
Iedereen mag vinden wat hij/zij/het/hen vinden. Dat mensen mij een lul vinden kan ik prima mee leven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
@:epicbeardman is een LUL!
Begrijp me niet verkeerd want het is ZIJN schuld dat ik hem uitscheldt. Het slachtoffer is inderdaad verantwoordelijk voor wat hem of haar overkomt, ik vind het heel naar dat hij mij hiertoe aanzet. Wat een lul zeg
Awh kaboutertje tochquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef epicbeardman het volgende:
You need people like me, so you can point the finger. And say thats the badguy.
Je zou het bijna denken met die houding van de EU. Wachten tot of 1 vam de 2 geen troepen meer kan sturen, of de VS de vredesonderhandelingen weer op zich gaat nemen. Wat een achterlijk continent is dit toch ook eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:52 schreef mvdejong het volgende:
Hij kan er ook niets aan doen, hij is maar een acteur die de rol president mag spelen onder de regie van de EU en de NAVO, die alle belang hebben bij de herleving van de Koude Oorlog.
Vergelijk je jezelf nu met Tony Montana vanaf je zolderkamerquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iedereen mag vinden wat hij/zij/het/hen vinden. Dat mensen mij een lul vinden kan ik prima mee leven.
You need people like me, so you can point the finger. And say thats the badguy.
En dan? Dan wordt Rusland plotsklaps een vriendelijk, bloemetjesstrooiend, democratische natie?quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat de volgende raket het kremlin in suist tegen putin zn bakkes aan
beetje welquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dan? Dan wordt Rusland plotsklaps een vriendelijk, bloemetjesstrooiend, democratische natie?
Ga dat eerst even testen op Noord-Korea of China of Saoedie-Arabie.
Amerika heeft destijds maar liefst twee kernbommen op Japan geloosd.
Is de Japanse mentaliteit nu echt zoveel veranderd? Nee he?
naja voor de atoombommen vielen ze de hele regio aan en maakten zie alles kapot, na de atoombommen niet meer zoveel, gewoon eigenlijk helemaal niet meerquote:
Logisch toch. Wat zou jij doen als je hele hebben en houden is vernietigd?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja voor de atoombommen vielen ze de hele regio aan en maakten zie alles kapot, na de atoombommen niet meer zoveel, gewoon eigenlijk helemaal niet meer
Het wrange zit hem hierin, die atoombommen waren eigenlijk niet echt nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja voor de atoombommen vielen ze de hele regio aan en maakten zie alles kapot, na de atoombommen niet meer zoveel, gewoon eigenlijk helemaal niet meer
ja omdat ze japan niet binnen wilden vallen, technisch gezien hebben ze honderdduizenden zo niet miljoenen doden voorkomenquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het wrange zit hem hierin, die atoombommen waren eigenlijk niet echt nodig.
En toch gooide Amerika ze.
Hoezo voorkomen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja omdat ze japan niet binnen wilden vallen, technisch gezien hebben ze honderdduizenden zo niet miljoenen doden voorkomen
die tweede was niet zo nodig
Eigenlijk is het heel weldadig van ze en zijn er juist mensenlevens mee gered. Mooiste zou zijn als we voordat er een oorlog begint eigenlijk al direct een kernbom gooien. Of nog beter, nu heel de aarde platnuken, geen oorlogen meer!quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja omdat ze japan niet binnen wilden vallen, technisch gezien hebben ze honderdduizenden zo niet miljoenen doden voorkomen
die tweede was niet zo nodig
japan gaf zich over door de atoombommenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vergelijk je jezelf nu met Tony Montana vanaf je zolderkamerx oneindig
Geen idee wat Amerika er over te melden hadquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, door wat Amerika er over te melden had.
Japan had zich al overgegeven. Toch moesten er van Amerika er kernbommen overheen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee wat Amerika er over te melden had
feit is dat de Japanners zich tijdens het planethoppen zich massaal dood hebben gevochten dan wel zelfmoord hebben gepleegd
er is geen enkele reden om te geloven dat dit bij een invasie van Japan anders was gelopen
japan had zich nog niet overgegevenquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Japan had zich al overgegeven. Toch moesten er van Amerika er kernbommen overheen.
Gewoon voor de test.
Ik had ergens gelezen van wel.quote:
Heb je niet goed gelezenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen van wel.
Maar hoe dan ook, Amerika wilde weer de eerste zijn.
Niet echt iets om trots op te gaan, denk ik zo.
Vooral omdat Amerika ook niet groot is geworden door heldendom en de juiste moraal, maar juist door genocide en het tuig van die tijd de vrije hand te geven.
In mijn ogen blinkt Amerika slechts in een zaak uit: een wereld creëren die bestaat uit klatergoud.
Disney, Hollywood.
Illusies creeren daar is Amerika heel goed in.
Elke bron zegt ditquote:
Wat had je verwacht van iemand die compleet idolaat is van met afstand de slechtste president in de geschiedenis van de VS?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Lol waarom hebben we het nog zoveel over bitchboy Poetin?
Rusland kon niet eens het intens zwakke Oekraine overklassen en inmiddels zijn ze niet eens meer de bovenliggende partij
In Europa lachen ze zich al wild om dat gekke menneke in het Kremlin, laat staan hoe de VS en China kijken naar Rusland wat zo wanhopig probeert nog bij de grote jongens te horen terwijl ze niet eens meer boven de tafel uitkomen
Daar kun je inderdaad weinig van verwachten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van iemand die compleet idolaat is van met afstande de slechtste president in de geschiedenis van de VS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |