Dankquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Oef dat is spannend geweest @:LeeHarveyOswald, gelukkig lijkt alles nu weer normaal. Dat het maar heel lang zo mag blijven nu!
Het is uitbesteed aan een Nederlandse toko.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Als je al ziet dat hier in lang niet ieder ziekenhuis het eten niet best is kan ik me voorstellen dat een streekziekenhuis dat ook (jammer genoeg) niet doet. Misschien kunnen zij ook naar de overkant van de straat het eten halen![]()
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek met Marbella 😳
Oké, ik geloof dat we gevonden hebben waar de grens ligt dat zelfs ik zou zeggen, nee dank je, dat hoef ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Er was lichte hoop dat de bruine snot linzen waren, maar die hoop was snel vervlogen. Geen idee wat het wel was. Er was lauw warm gebonden water in een los bakje, met vermicelli. De kip met rijst is zonder zout en zonder specerijen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oké, ik geloof dat we gevonden hebben waar de grens ligt dat zelfs ik zou zeggen, nee dank je, dat hoef ik niet
Je laatste zin is de enige waar ik dan weer geen probleem mee zou hebben, ik beschouw een bord kale witte plakrijst als een heerlijke maaltijdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er was lichte hoop dat de bruine snot linzen waren, maar die hoop was snel vervlogen. Geen idee wat het wel was. Er was lauw warm gebonden water in een los bakje, met vermicelli. De kip met rijst is zonder zout en zonder specerijen.
Oh daar hebben w niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ah ja nee meer qua vrienden en familie bedoelde ik! Maar dit klinkt iig ook fijn!
Die zelfde toko runt bij ons op het werk ook de bedrijfskantine.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is uitbesteed aan een Nederlandse toko.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:50 schreef borisz het volgende:
Mn Rabobank-kastje overgedragen aan mn opvolger.
#eindetijdperk.
Nog drie dagen en dan vakantie
Hier is exact nul groente geserveerd in die vier dagen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zelfde toko runt bij ons op het werk ook de bedrijfskantine.
Broodjes met veel groen à ¤4,20 per stuken niet of nauwelijks nog vleesproducten in het aanbod.
Ik ben gek op salades, maar gruwel van sla e.d. op een broodje, zeker als het groenvoer nog vochtig is en je broodje daardoor een zompige hap wordt.
Het overall bezoek aan de bedrijfskantine is sinds hun komst met ruim 40% afgenomen...
En dan hing er boven het bed een A4 met hoe belangrijk Goed Eten is!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier is exact nul groente geserveerd in die vier dagen.
Men houdt je bezig!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:14 schreef borisz het volgende:
Overigens. Gisteren heb ik alsnog een Nieuwsbrief eruit gegooid. De nieuwe chef comminukaasie kon iig nog niet in de nieuwsbrieventool. De IT-systemen zijn niet echt gekoppeld terwijl functies wel al een week goed staan.
Ik word ook nog door de evaluatiecommissieGR2026 doorgezaagd later deze week.
Kortom ook volle avonden tot het einde.
Nou ik zou niemand hier kwalijk nemen frikandellen naar binnen te smokkelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan hing er boven het bed een A4 met hoe belangrijk Goed Eten is!
Ondertekend door de voedingsdeskundigen. De man tegenover mij liet door het bezoek de halve kwalitaria aanrukken. ( met 40 kg overgewicht en antisnurkmasker, klagen over de piepjes van het infuus dat bij mij inliep).
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
salmorejo met zelfgebakken pistolet, ei uit eigen tuin, bacon.
Nee andersom vond ik het eten in het bezoekersrestaurant in AvL ook erbarmelijk. Dus dat kan ook nog 2 kanten op werken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:12 schreef Clubsoda het volgende:
Het eten in ons ziekenhuis in het restaurant is best prima. Elke dag twee verschillende salades bijvoorbeeld. Maar ik weet inmiddels ook dat wat her restaurant aanbiedt niet alles zegt over wat er in de kliniek geserveerd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gaat chef vandaag wel bellen naar de praktijk dat hij een andere dokter wil, want dit was ZO enorm teleurstellend... (hij had me gevraagd om mee te gaan naar binnen, en ik ben het volledig met zijn gevoel eens)Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:50 schreef Barreltje het volgende:
Hmm lastig om te zeggen omdat ik het systeem hier niet ken.Ik kreeg vroeger het label adhd maar mama ging eens naar een bijeenkomst en zat er echt van wtf, mijn dochter is nog braafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier de gewone gangWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Vorig jaar werden er 2 meisjes geïnstalleerd bij de scouting, 2 zusjes. Toevallig was het ook info zomerkamp voor onze jongste dus ik moest daar zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger het label adhd maar mama ging eens naar een bijeenkomst en zat er echt van wtf, mijn dochter is nog braaf
Hier de gewone gang
Jaaa graag een latte!quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen, wil er iemand koffie ?
Ik moet iedere dertig minnuten twee minuten naar de koffie lopen, en heb vanmiddag geen gelegenheid van mijn bureau te gaanDus ik ga nu even heen en weer voor veel koffie
Waar is mn koffiequote:Op woensdag 3 juni 2026 10:30 schreef fietsie het volgende:
Slides voor praatje op congres van morgen opgestuurd.
Nu nog even twee spiekkaartjes maken.
Staat hier, in de kantoor-zithoek (no kidding: een kantoor zithoek)quote:
Het meebrengen van eten was niet toegestaan. En ik kan daar tal van prima legitieme redenen voor bedenken, maar dan moet je niet van die blobjes serveren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:04 schreef Barreltje het volgende:
Ugh, van het eten in de OP wordt je zo mogelijk nog zieker..
In sommige landen is het gebruikelijk om als naaste eten mee te nemen voor de zieke, hoe is dat in Spanje LHO?
Je ligt dan ook niet in een ziekenhuis om beter en gezonder te wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier is exact nul groente geserveerd in die vier dagen.
Veel chocola enz enz gezienquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee andersom vond ik het eten in het bezoekersrestaurant in AvL ook erbarmelijk. Dus dat kan ook nog 2 kanten op werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verstoren net zo goed je nachtrustquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ons hele ziekenhuis heeft eenpersoonskamers. Fantastisch vind ik dar, want nog ondermijnender voor opknappen dan slecht eten vond ik de beroerde nachtrust door kamergenoten. (Gebaseerd op eigen ziekenhuisopnames waarbij ik 2x per kamergenoten en 1x zonder sliep. Oh, en na de bevalling had ik wel kamergenoten maar die hoorden bij me). Als zorgverlener trouwens ook veel fijner vanwege privacy.
Nou! Ik vind dat zo gemeen, dan heb je zo'n enorme inspanning geleverd als bevallen, nacht doorgehaald, keihard gewerkt. En het enige wat je dan verdiend hebt is lekker douchen en vroeg naar bed en goed uitrusten, terwijl precies dat ook is wat je in geen maanden (of jaren) gaat krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar verstoren net zo goed je nachtrust.
Toen mijn vader ruim 25 jaar geleden in het ziekenhuis lag, was dat met 4-6 patiënten per kamer. Als bezoeker was dat best gezellig. We kwamen elke dag wel even langs, mijn vader kon niet veel praten door een hersenbloeding, dus met meer mensen was zo'n bezoek net iets dynamischer. Vrijwel iedereen daar lag meerdere weken op die kamer, je leerde iedereen goed kennen. Maar ik kan me voorstellen dat het als patiënt toch ander is, met name 's nachts...
Ik las 46quote:
Oh, dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik werd ingeleid op de bevalkamer (ik 'sliep' die nacht dan ook op het bevalbedquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik deelde een kamer met een eenzame buitenlandse vrouw waarvan de man 'gewoon' aan het werk was tijdens mijn inleiding. Ben er van overtuigd dat dat er een belangrijke bijdrage aan heeft geleverd dat er na 15 uur baarmoedermond primen nog steeds geen klap gebeurde bij mij.
Is nog steeds in veel ziekenhuizen afhankelijk van wat voor afdeling je ligt. Het is tegenwoordig vaker met 4 maar 6 gebeurt nog welquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar verstoren net zo goed je nachtrust.
Toen mijn vader ruim 25 jaar geleden in het ziekenhuis lag, was dat met 4-6 patiënten per kamer. Als bezoeker was dat best gezellig. We kwamen elke dag wel even langs, mijn vader kon niet veel praten door een hersenbloeding, dus met meer mensen was zo'n bezoek net iets dynamischer. Vrijwel iedereen daar lag meerdere weken op die kamer, je leerde iedereen goed kennen. Maar ik kan me voorstellen dat het als patiënt toch ander is, met name 's nachts...
Ik moest blijven en zoon ook ivm vacuümpomp bevalling.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik werd ingeleid op de bevalkamer (ik 'sliep' die nacht dan ook op het bevalbed) dus rustig samen. Vrouw mocht er ook blijven slapen. En toen de baby er de volgende ochtend was, kreeg ik een normaal bed
en toen gingen we naar de afdeling. Het feit dat we geen kamergenoten en ze kan blijven slapen, lag aan het feit dat het rustig was, geloof ik.
Treurig ook wel, voor die vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |