Ja erg irritantquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat een voorspellingen, wil je boodschappen doen kijk je naar de vooruitzichten en komt het niet wanneer voorspeld aar veel eerder of later
Het heeft hier wel geregend, maar een uur later dan voorspeld, wilde boodschappen gaan doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja erg irritant
Het zou om twee uur gaan regenen en het is nog steeds warm met zon
Vaag gedoe vandaag dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft hier wel geregend, maar een uur later dan voorspeld, wilde boodschappen gaan doen.
Dan maar morgen
Wij hadden vrijdag al fikse buien gehad en hagelquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaag gedoe vandaag dus!
Had me er wel op verheugd om eerlijk te zijn. Wedden dat als ik morgen op de fiets zit dat het dan losbarst
Had ik vrijdag op buienradar stond 20 uur regen en onweerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:54 schreef Patapon het volgende:
Ik had geluk, was net thuis van kantoor en toen ging het hier los. Een goede 3 kwartier heeft het gehoosd.
Het komt eraan, het is nog maar amper hier begonnen met regenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen druppel in Groningen
Vandaag ook weer warm (lekker)
Maar ben wel benieuwd wanneer wij regen krijgen
Duuhuuhuurt langquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het komt eraan, het is nog maar amper hier begonnen met regenen.
Hier ook nu, nog maar 1 buitje gehadquote:
Dus wij hebben weer zo weinigquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het regent nu wel lekker door hier
Boekje en thee en muziekje en genieten
Welk boek ben je aan het lezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het regent nu wel lekker door hier
Boekje en thee en muziekje en genieten
Het Kuuroord - Ruth Kellyquote:
Zijn er ook boardgames over regen?quote:
Wat een wijs antwoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Hey Lieverd, zijn gangetje hier en met jou al weer wat beter>quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoi lieve Dot en de rest
Hoe gaat het met jou en de rest?
Gangetjes zijn belangrijk in een huisquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieverd, zijn gangetje hier en met jou al weer wat beter>
Lekker, ik doe tegenwoordig legpuzzels op de laptop en dan een nietszeggend iets kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gangetjes zijn belangrijk in een huis
Ja hoor. Even pauze (net terug psychiater) en dan lekker hobbykamer
Haken en tekenen. Gewoon lekker rondrommelen met een serietje erbij
Wat cool dat je op die manier kan puzzelenquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik doe tegenwoordig legpuzzels op de laptop en dan een nietszeggend iets kijken
Hebnu ASS aan staan. Daar kan je rustig dingen van missen
Ja die is echt erg, maar die andere ook hoor weet haar naam niet maar ppppfff wat een taalquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat cool dat je op die manier kan puzzelen
ASS is wel een grappig serie
Michella is echt erg(heb nog maar anderhalf aflevering gezien
)
Het is zo onaantrekkelijk als mensen zo grof in de mond zijn. Was ik vroeger ook, alleen zodra ik me er bewust van werd mee gestopt (jaja, CotS had agressieproblemenquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is echt erg, maar die andere ook hoor weet haar naam niet maar ppppfff wat een taal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |