Snap ik helemaal, ik zou mij niet eens mee laten slepen met deze hittequote:Op maandag 13 juli 2026 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Hier zitten we ondertussen in de 3e hittegolf van deze zomer.
En we hebben nu vakantie maar door deze temperaturen heb ik nergens zin in, nu sleept mijn man me meestal wel mee maar dan ben ik niet echt gezellig
We hebben zeker een koele en regenachtige week gehad jaquote:Op maandag 13 juli 2026 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Neuh, daar zit wel een groot verschil in.
Soms zelfs 10 graden minder dan bij ons, en zeker in de nachten.
De vorige hittegolf hier was ook een kleine week geleden pas en duurde bijna 3 wekendat soort flauwekul hebben jullie niet gehad.
Waar woon jij dan, in Nederland toch?quote:Op maandag 13 juli 2026 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Neuh, daar zit wel een groot verschil in.
Soms zelfs 10 graden minder dan bij ons, en zeker in de nachten.
De vorige hittegolf hier was ook een kleine week geleden pas en duurde bijna 3 wekendat soort flauwekul hebben jullie niet gehad.
Nou ik was nog niet bijgekomen van de vorige hitte eigenlijk. Vind 26 graden ook al warm.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ja, alleen het heeft me nog moeier gemaakt
![]()
Zo maar even een bakkie koffie drinken
[..]
Valt wel mee vandaag toch?
[..]
Het is wel echt zomer ja... Al is het volgens mij een groot verschil tussen noord en zuid, of ik kan er beter tegen
Sterkte
Hier lijkt het zaterdag ook af te gaan koelen, maar dan hebben we het over 27 graden. Maar goed nog steeds beter dan 30+quote:Op maandag 13 juli 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hebben zeker een koele en regenachtige week gehad ja
En nu is het volgens mijn telefoon 26 graden. Wel warm, maar niet loeiheet. Drie weken lang hitte sloopt een mens ook gewoon
Vanaf het weekend zitten we weer op 20 graden.
Dus het hoge noorden is wel fijn. Weet niet wanneer het bij jullie weer koel wordt en hoelang.
Al werd ik afgelopen winter wel mal van alle sneeuw en toestanden die jullie niet hadden
quote:Op maandag 13 juli 2026 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar woon jij dan, in Nederland toch?
O oke, daar is het vaak wel warmerquote:Op maandag 13 juli 2026 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier lijkt het zaterdag ook af te gaan koelen, maar dan hebben we het over 27 graden. Maar goed nog steeds beter dan 30+
[..]zuid oostelijk
Daar heb je wel een punt... Huis was net comfortabele 22 graden en nu zitten we weer op 24.5. In de koelste ruimte.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou ik was nog niet bijgekomen van de vorige hitte eigenlijk. Vind 26 graden ook al warm.
Heb het liefst 22 ofzo.
Ja snap je helemaal...quote:Op maandag 13 juli 2026 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier lijkt het zaterdag ook af te gaan koelen, maar dan hebben we het over 27 graden. Maar goed nog steeds beter dan 30+
[..]zuid oostelijk
Ja ik denk wel dat het wat voor jou is, veel gedoe steeds.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke jij kijkt toch nog DBG? Is het wat? Zoek achtergrond geluid voor tijdens het lezen. Gewoon elke avond een vast leesmoment en dan is DBG ideaal. Alleen moet wel het idee hebben dat het leuk is
Jalouzie, haat, nijd, gejank boosheidquote:Op maandag 13 juli 2026 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat het wat voor jou is, veel gedoe steeds.
Rare ontwikkelingen waren er de afgelopen week
Dank! Dan geef ik het weer een kans. Dan heb ik gewoon weer een vast boek-moment. Bij veel lawaai even opkijkenquote:Op maandag 13 juli 2026 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat het wat voor jou is, veel gedoe steeds.
Rare ontwikkelingen waren er de afgelopen week
Typisch gezellig gedoe dusquote:Op maandag 13 juli 2026 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jalouzie, haat, nijd, gejank boosheid
ik heb geen primevideo dus geen idee eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank! Dan geef ik het weer een kans. Dan heb ik gewoon weer een vast boek-moment. Bij veel lawaai even opkijken![]()
Rijk Hofman had het in zijn laatste video ook over een nieuw realityprogramma. Komt volgende week op Primevideo. Ben erg benieuwd (gaat over stellen die undercover bij vrijgezellen komen, mogen niet ontdekt worden, drama en bladibkla)
[..]
Typisch gezellig gedoe dus
Even gekeken: Undercover lovequote:Op maandag 13 juli 2026 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik heb geen primevideo dus geen idee eigenlijk
Dacht net ga even terugkijken en er weer in meedoen... Na vijf minuten afgezet... zo stom van mij, maar het lukt me niet. De sfeer of zoquote:Op maandag 13 juli 2026 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jalouzie, haat, nijd, gejank boosheid
Goed bezig. Ik heb net het spel opgezocht, ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Hier is het al lekker koel
Net weer een paar dozen ingepaktNu even gamen denk ik
Nieuw spelletje gekregen van een vriendin
ALs het niet lukt dan lukt het niet. Je bent gelukkig niet verplicht om te kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht net ga even terugkijken en er weer in meedoen... Na vijf minuten afgezet... zo stom van mij, maar het lukt me niet. De sfeer of zo
Dank uquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb net het spel opgezocht, ziet er leuk uit!
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:30 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, lekker koel nu ramen en deuren open en hopen dat er net als gisteren niet te veel zon komt vandaag
O dat is wel raar inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Verwachtte dat het koeler zou zijn beneden (23.5 toen ik ging slapen) kom de woonkamer in en de hitte klapt in mijn gezicht: 26 graden... Hoe dan..?
. O das niet zo slim.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gordijnen open (vergeten te sluiten) en vol de zon op de ramen > een kas dus
Ja echt he, ik doe voor ik naar bed ga altijd de screens naar beneden. Stel dat ik een keertje uitslaap dan heb ik die zon gelijk in mijn huis en dat is iets wat ik echt wil voorkomenquote:
Het ruimt wel op als je alles in moet pakkenquote:Op maandag 20 juli 2026 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ondanks dat ik van warm weer houd, kom ik zo wel tot veel meer
Bezig met de mandala madness, ben bij toer 73. Alleen omdat zijn omtrek steeds groter wordt is elke toer veel meer werk![]()
Wel ongezellig dat boven steeds leger wordtAlleen geen stress willen hebben over last minute inpakken. Nu kan ik rustig nadenken over wat ik wil houden en wat niet. Morgen weer zooi naar de container brengen
Zit schot in de zaak
En hoe is het met jullie?
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ruimt wel op als je alles in moet pakken
Hier rolt alles zoals het altijd rolt
Je komt van alles tegen waarvan je vast denk, verhip heb ik dat ook nogquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Is ook wel een leuke klus
Rolt op rolletjes dus
Dat nietquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt van alles tegen waarvan je vast denk, verhip heb ik dat ook nog
O echt, netjes. Ik doe het eens in de zoveel jaar en ben altijd verbaasd dat er dan nog zoveel weg kan lolquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat niet
Elk seizoen ga ik met een vuilniszak rond
Snap ik jaquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, netjes. Ik doe het eens in de zoveel jaar en ben altijd verbaasd dat er dan nog zoveel weg kan lol
Ja onvoorstelbaar, waarkomt het altijd vandaan denk ik danquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ja
Altijd zo'n dankbaar werk
Mensen verzamelen maar veel zooi
Ja... dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op donderdag 23 juli 2026 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar, waarkomt het altijd vandaan denk ik dan
Nee die eerste twee zeker niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat vraag ik mezelf ook wel eens af![]()
Al ben ik zelf de schuldige
ach... zolang de boel niet vervuild, slordig wordt en geen financiële problemen opleverd is het niet erg. Rommel is wel verschrikkelijk en kan ik niet tegen. Dus dan komt de vuilniszak weer tevoorschijn
Ja, dat is jammer... en onverstandig. Alsof je een beter mens bent met veel en/of dure spullen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die eerste twee zeker niet.
Al hoewel er b est mensen zijn die boven hun stand leven en kopen terwijl er geen geld voor is
Ben blij dat nooit gedaan te hebben
NOg even genieten dusquote:
Ik heb wel gehad dat ik de dagen aftelden dat het geld gestort werd, maar ik was dan ook alleen met 4 kinderen en leefde van de minimaquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer... en onverstandig. Alsof je een beter mens bent met veel en/of dure spullen.
Ik heb wel een manische fase gehad waarin dat gebeurde (teveel creatieve plannen waarmee ik direct wat moest). Nooit schulden gehad, maar het einde van de maand was wel altijd spannend. Dat ik echt aftelde naar de twintigste, want ik geen geld meer had en op de twintigste komen de toeslagen.
Alleen ik ben anders met geld gaan omgaan en nu geen problemen meergeen stress meer en kom gewoon goed rond.
Mag in de herfst pas weer nieuwe (knutsel)dingen kopen en het kost me heel erg veel moeite om mezelf niet te verantwoorden nu
Ja dat begrijp ik ook! Dat is heel erg zwaar... Respect voor jouquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel gehad dat ik de dagen aftelden dat het geld gestort werd, maar ik was dan ook alleen met 4 kinderen en leefde van de minima
Toen waren al die toeslagen die men nu krijgt nog niet, geen eenouder toeslag of extra kindertoeslag
We doen ons bestquote:
Geen sorry voor nodigquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry! Lees zo over je heen!
Geniet er van! Hopelijk droog weer
waar gaat de reis naartoe?
Dat is ook lekkerquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We doen ons best
[..]
Geen sorry voor nodig![]()
We zijn thuis gebleven en doen afentoe wat leuke dingen.
thnx Het is mij gelukt, zonder schulden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook! Dat is heel erg zwaar... Respect voor jou
Nogmaals een buigingquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx Het is mij gelukt, zonder schulden.
Ik heb gelukkig weinig eisend, al dat materiële is niet belangrijk
Ik heb er dus helemaal niets mee. Kwa hobby haalde ik altijd wel veel om door te kunnen maar zo nee.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nogmaals een buiging
En niet materialistisch zijn is een goede eigenschap
(materialisme is denk ik mijn slechtste eigenschap. Spulletjes maken me blijalleen als het binnen de perken blijft is het geen grote ramp. Alleen zou er minder waarde aan willen hechten)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |